SENDEN VAZGEÇMEM

1.2K 63 6
                                    

3 YIL SONRA.

Onu gördüğümde kalbim atmayı bıraktı sanki. yüzümde nasıl bir ifade vardı bilmiyorum ama onun yüzü ifadesizdi.

bana doğru yaklaştığında insanlar bize bakıyordu. "dağılın lan, hadi eğlence bitti "diyen onun yanındaki adamlardan biri sert bir şekilde konuştuğunda insanlar yavaş yavaş giderken yanıma gelen ufuk "ben seni dışarda bekliyorum "dediğinde başımı salladım.

"ne işin var burada "dediğimde sesi bana yabancıydı. kalbim bana yabancıydı. aslında bana değil ona yabancıydı. olmak zorundaydı.

"senin için "dediğinde gözlerime bakıyordu karşıma geçtiğimizde aramızda bir kaç adımlık mesafe vardı.

"ben sana o gün ne demiştim "dediğimde yıllar önce görüş odasına gittiğimde ona söylediğim sözler geldi aklıma.

"bitti bizi sen bittirdin artık ben yokum "

bana bakan gözlerindeki ifade hala aynıydı. ama içimden bir ses çok değiştiğini söylüyordu.

"ama ben bitirmedim "dediğinde gözlerime bakıyordum. dış görünüş olarak ne çok değişmişti. saçları kısaydı. yüz hatları sert ve içe dönük olmuştu. 

"Şimdi benimle geliyorsun "dediğinde ona ifadesizce baktım. "seninle hiç bir yere gelmiyorum "dediğimde sesim sertti.

"sana bir seçenek sunmuyorum geliyorsun "dediğinde ona alaycı bir ifade ile baktım.

"nasıl olacak o iş "dediğimde bileğimi tutup birden kendimi onun sırtında baş aşağı bulduğumda "işte böyle geliyorsun "dediğinde sırtına vurdum.

"lan bırak beni resmen adam kaçırıyorsun "dediğimde "benim olanı alıyorum sadece "dediğinde beynime kan gitmiyordu. resmen onun götü ile bakışıyordum bu arada götü fena değilmiş he.

ne diyordum ben be iyice manyaklaştım."ben senin değilim kaba ayı "dediğimde "sen benimsin her şeyinle benim "dedi  mekandan çıkarak arabasının yanına geldik.beni ön koltuğa oturtarak üstüme eğilip kemerimi taktığında gözlerime baktı.

"şimdi uslu dur yoksa "dediğinde hırçın bir tavır ile "yoksa ne "dediğimde gözleri dudaklarıma kaydı.

"seni öperim hem de hiç bırakmadan "dediğinde yutkundum. tamam kabul biraz tırsmış  olabilirim yapar mı yapar.

sürücü koltuğuna geçip oturduğunda arabayı çalıştırıp  dikiz aynasından başını yanındaki adamına salladıktan sonra arabayı çalıştırdığında oradan uzaklaştık.

2 SAAT ÖNCE.

"hadi lan emir geç kalacağız "diyen ufuğa bakıp göz devirdim. "tamam patlama geldim"üstüme aldığım ceket ile evden çıktığımda arabanın yanında bekleyen ufuğun yanına gittim.

"çok şık görünüyorsun "dediğinde "biliyorum bebeğim "dediğimde bana gözlerini devirdi.

"çok alçak gönülüsün "dedi sürücü tarafına geçtiğinde bende yan koltuğa oturdum.

Birlikte mekana doğru giderken bugün mekandaki arkadaşımız aslının doğum günüydü.

On dakika sonra araba mekanın önünde durduğunda arabadan inerek içeri girdik.

Gelen arkadaşlar etrafı süslemiş pasta büyük masanın önündeydi

Mekanda on kişiydik. Biraz sonra aslı ve Emrah girdiğinde bizde yerimizde saklanmış ışıkları kapatmıştık.

"Ya Emrah ne bu acele "içeri girdiklerinde hep bir ağızdan "doğum günün kutlu olsun aslı "diye yerimizden çıktığımızda ufuk pastayı elinde tutuyordu.

Aslı gözleri dolmuş şaşkınca bize baktı.

"Yaa"diyerek güldü.teker teker bize sarıldığınde hediyesini verdik.

"Hiç gerek yoktu arkadaşlar "dedi mahcupla.

"Vardı sen bizim arkadaşımızsın "dedi ufuk "ne zaman pastayı yiyoruz "diye eklediğinde sırtına vurdum.

"Ne, sonuçta yemeyecek miyiz "dedi pis boğaz.aslı gülerek pastayı kesti.

Gecenin ilerisinde çılgınlar gibi eğlenirken mekanın içine giren ayak sesleri ile arkamı döndüğümde yüz tutmaya çalıştım geçmişim ile karşılaştım.

**************************************

Bölüm hakkında yorum yapın bu arada beş bölüm sonra finaliz.hadi bakalım.



ZENNE-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin