Gözlerimi açtığımda hastane odasında yanı başımda mafya babası olan sinan vardı. en son hatırladığım şey sahneye çıktım sonra içimdeki duygular daha fazla bedenimi taşıyamadan bedenimin devrildiğiydi.
ben anne ve babamı kaybettim daha ne olsun.
gözümden bir damla yaş düşerken hastaneden çıkarken ceketini üstümde olan kolumu tutan sinan vardı.
ona doğru döndüğümde bana bakıyordu.
"seni bu kadar çok üzen şeyi içinde tutma söyle bana seni bu kadar kim üzdü cellatları olayım "diyen adama baktım.
"ben "dediğimde kelimeler boğazıma bir bıçak gibi dizildi.
"sen evet ?"diyerek benden cevap bekleyen adama baktım.
"anne ve babamı kaybettim"dediğimde duraksadı sonra başını sallayarak gözlerini mahcup bir şekilde indirdi.
"kusura bakma ben zannettim ki "dediğinde gülümsedim. gülümsemem acı doluydu. ben ailemi kaybetmiştim ki ne kadar yaptığım işi sevmeselerde onlar anne ve babamdı.
"başın sağ olsun "dediğinde başımı salladım. "seni bir yere götürmek istiyorum "dediğinde anlamayarak ona baktığımda sırıttı.
"merak etme seni kaçırmam "dediğinde sesi keyifli geliyordu. güldüm.
"denediğinde en son ne olduğunu hatırlıyorsun demi "dediğimde bana ters bir bakış attığında siyah arabasına bindik.
"vicdansızın oğlu hala sızlıyor "dediğinde kahkaha attım. arabanın içinde yankılanan kahkaham ile birlikte o da bana gülümseyerek bakıp arabayı çalıştırarak hastaneden uzaklaştığımızda on dakika sonra kendimi kele paçacıda çorba içerken bulduğumda resmen gülerek çorbayı içiyordum. sinan da bana gülümseyerek ne var mayetinde göz kırptığında kaşığı bırakarak ağzımı peçete ile sildim.
"yemin ederim çok enteresan bir adamsın "dediğimde gülümsüyordum.
"bu kötü bir şey mi "dediğinde gülerek başımı iki yana salladım.
"hayır aksine hoşuma gitti "dediğimde gülümseyerek elini uzatarak dudaklarımın kenarını baş parmağını dokundurduğunda gülümseyerek gözlerime baktı.
"böyle gülümsemen için her şey yaparım yeter ki gülümse "dediğinde kalbim birden hızlandığında gözlerimi çorbaya indirdiğimde "utandın mı sen "dediğinde sesi keyifli geliyordu.
"öküz müsün sen ya "dedim ayağa kalkarak lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım.
hastaneden çıkmadan önce sinan bana kıyafet getirttirmişti üstüme sahneye çıktığım zenne kıyafetlerim yoktu.
siyak kot pantolon ve beyaz kazak vardı.
yanaklarım al al olmuştu. lavabodan çıkarak dükkandan çıktığımızda beni evime bıraktı.
ona doğru döndüğümde bana bakıyordu.
"bu gece için teşekkür ederim "dediğimde elini elimin üstüne koyarak okşadı.
"ne zaman istersen 7/24 saat emrindeyim ne olursa olsun ilk ben olacağım "dediğinde gülümsedim. arabadan çıkmadan hiç beklemediği bir şey yaparak yüzüne yaklaşarak yanağına dudaklarımı bastırarak hızlıca araban inerek apartmana girdiğimde hızlıca yukarı çıkıp daireme girdiğimde gülümsüyordum.
kalbim ilk defa bu kadar sıcak oluyordu galiba bu mafya kılıklı herif o kadar da kötü biri değildi ha .
**************************************************************************
HERKESE İYİ BAYRAMLAR BEBİŞLER NASILSINIZ BAKİM BÖLÜM GEÇİKTİ BİLİYORUM AMA İŞTE ÇALIŞIYORUM YORGUN ARGIN EVE GELİYORUM KUSURA BAKMAYIN AMA FIRSAT BULDUKÇA YAZIYORUM YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZENNE-BXB
Teen FictionTAMAMLANDI "siz hiç kıvırtarak Dans eden bir erkek gördünüz mü"? " Ben emir karakurt Namı değer zenne emir, Kim diyor erkekler dansöz olmaz halt etmişler ben bir zenne olarak dansı bedenimde hissediyor onu içimde yaşatıyordum. Tabi her gece beni izl...