Zaman öyle hızlı akıp giderken çalıştığım mekandaki sıradan gördüğüm ama bana takıntılı olan mafya babası kılıklı sinanın sevgilim hatta eşim olacağı hiç bir zaman aklımın ucundan bile geçemezdi.
evet sinan ile evleniyorduk. daha doğrusu beni beşi ay önce o göl kenarında öptüğünde kalbimde bir şeylerin olacağını hissediyordum.
fakat sinanın bana iki hafta önce evlenme teklif edeceği aklıma hiç gelmemişti.
peki mekanda çalışmaya devam edecek miydim zenne işimi asla bırakmazdım bunu ona da söylemiştim.
ne kadar istemese de mecburen kabul etmişti ama bana yan bakan olursa öldürürüm hapise düşerim bak diye beni caydırmaya bile kalkmıştı.
ama nafileydi. ben ruhumu dansa vermiş bir insandım. ne kadar sinanı sevsemde danstan ölsem vazgeçmezdim.
insan nefes almaktan vazgeçer miydi? dansta nefes gibiydi benim için onun için peşin peşin kabul etmişti.
şimdi ise çarşıya çıkmış akşam için bir kaç eşya ve kıyafet almam gerekiyordu.
bu akşam konsolosluktan memur gelip nikahımızı kıyacaktı. gülümsedim.
çarşıdaki işlerimi bitirdikten sonra eve geçtiğimde derin bir nefes alarak sinanı aradım ama cevap vermedi.
ona ulaşamıyordum umarım aksilik bir şey çıkmazdı. bunu düşünmemeye çalışarak hazırlıkları yaparken hala buralara nasıl geldiğimizi düşünmekten kafayı yiyecektim.
çok mutluydum çok. salondaki hazırlıkları bitirdikten sonra hemen mutfaktaki sipariş ettiğim ikramları salona taşıdıktan sonra son kez baktım güzel görünüyordu.
kendimi odama tarak önce ılık bir duş aldım sonra da üstümü giyindim. kişisel bakımımı yaparken bir kez daha sinanı aradım ama yine açan kimse yoktu.
onun için endişeleniyordum umarım başına bir şey gelmemiştir.
aynada son kez kendime bakarken zil sesi ile odamdan çıkarak gelen misafirleri ağırladım.
mekandan patronum ve bir kaç arkadaş falandı. yanıma gelen çimen "eşin nerde "diye bana bakarken sana ne demek için kendimi zor tutarken "birazdan gelecek "dedim başını anladım derecesinde sallarken salondan çıkarak mutfağa girip tekrar aradım Allahın cezası şu adamı.
neredesin be sinan neredesin. daha dün akşam konuşmuştuk. derin bir nefes alarak içeri girdiğimde konsolosluktan gelen memur masaya geçip oturduğunda ona ikramlardan sundum.
biraz daha beklediğimizde memur "ne zaman başlayacağız "diye sorduğunda gergin bir şekilde gülümseyerek "eşim birazdan burada olur işi biraz yoğun da "dediğimde yaşlı adam kaşları çatık başını salladı. moruk. sanki bundan sonra nikah kıymak için başka yere gideceksin uyuz.
dişlerimi sıkarak içimden sinana küfür ederken zilin çalması ile "işte geldi "diyerek kapıyı açtığımda karşımda gördüğüm manzara beni paramparça etti.
sinan üstünde takım elbise darmadağındı. elinde siyah bir silah vardı. diğer elinde ise.... kan mıydı o?
"sinan "dediğimde bana öyle öyle bir bakıyordu ki kalbim infilak etti.
Seni kalbimden kovdum
Bir daha giremezsin
Beddua ettim sana
Geriye dönemezsinkapının önünde duran polis arabaları ile gözlerim oraya kaydığında gözlerimi kapattım.
"emir..."diyen sinanın sesi ile gözlerimi açtığımda gözlerimden bir damla yaş düştü.
polisler gelip sinanı tutuklayarak arabaya bindirdiklerinde bana bakıyordu.
Seni kalbimden kovdum
Bir daha giremezsin
Beddua ettim sana
Geriye dönemezsin
Beddua ettim sana
Kimseye sevemezsinMutluluk hakkın değil
Sevilip gülemezsin
Pişman olsan boşuna
Geriye dönemezsindeğil
(Sevilip gülemezsin) gülemezsin
(Pişman olsan boşuna) boşuna
(Geriye dönemezsin) sevemezsinAşk vermiştim ne yaptın
Aldın yere fırlattın
İkimizi sen yaktın, ah
Maziyi silemezsinAşk vermiştim ne yaptın
Aldın yere fırlattın
İkimizi sen yaktın, ah
Maziyi silemezsin
İkimizi sen yaktın, ah
Maziyi silemezsinMutluluk hakkın değil
Sevilip gülemezsin
Pişman olsan boşuna
Geriye dönemezsindeğil
(Sevilip gülemezsin) gülemezsin
(Pişman olsan boşuna) boşuna
(Geriye dönemezsin) sevemezsinMutluluk hakkın değil
Sevilip gülemezsin
Pişman olsan boşuna
Geriye dönemezsin
dizlerim daha fazla beni tutamayarak dizlerimin üzerine düştüğümde gözümden yaşlar geliyordu.
hayat benimle dalga geçiyordu ben hiç bir zaman mutlu olamayacaktım hem de hiç bir zaman.
*******************************************************************************
KURGUYA AKSİYON KATAYIM DERKEN BENİM HALLER LKJKJKJKJ AMA BUNDAN SONRA EPEY GÜZEL GEÇECEK YANİ BENİM İÇİN YAKLAŞIK BEŞ BÖLÜMÜMÜZ KALDI ONLARA DA VEDA EDECEĞİZ NE SIĞDIRIRSAM KARDIR HADİ BAKALIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZENNE-BXB
Teen FictionTAMAMLANDI "siz hiç kıvırtarak Dans eden bir erkek gördünüz mü"? " Ben emir karakurt Namı değer zenne emir, Kim diyor erkekler dansöz olmaz halt etmişler ben bir zenne olarak dansı bedenimde hissediyor onu içimde yaşatıyordum. Tabi her gece beni izl...