TAKINTILI AŞIK

3.4K 169 13
                                    



Başıma giren ağrı ile yüzümü buruşturarak açtığımda beni karşılayan beyaz tavan oldu yavaşça yatığım yerden doğrulduğumda buranın sıradan eşyalı bir oda olduğunu fark ettim fakat ben neden buradaydım?

en son hatırladığım şey mafya bozuntusu sinan denen o adamdı sonra bana sarılışı ve boynumdaki acı.

aman Allahım bu adam beni resmen kaçırmıştı!

yatığım yataktan kalkarak kapıya doğru giderek kapıyı açmaya çalıştım fakat kapalıydı. tabi kapalı olacak açık mı olacaktı.

derin bir nefes alarak kapıyı yumruklarken "imdat kurtarın beni yok mu kimse imdat!"diye bağırdığımda hiç bir ses yoktu.

odanın içinde tahtalar ile çivilenmiş yuvarlak bir pencere vardı fakat o da az bir ışık içeri giriyordu.

bu manyak ruh hastası bana ne yapacak lan yavaştan korkmaya başlamıştım.

kapı birden açılınca yerimden sıçrayarak kapıya baktığımda mafya bozuntusu sinan denen adamı gördüm bana keskin gözler ile bakıyordu.

"seni polise şikayet edeceğim kaçık herif bırak beni "dediğimde bana gülümseyerek bakarak yaklaştığında kaşlarımı çattım.

"polis benim başka "dediğinde ona delinin baktığı gibi baktım.

"sen normal değilsin "dediğimde bana yaklaşarak mesafeyi kapattığında gözlerine bakıyordum.

gözlerindeki koyu hareler neden bu kadar...güzel görünüyordu. başımı iki yana sallayarak kendime geldiğimde karşımdaki manyak bana gülümseyerek bakıyordu.

"sadece sana ait bir kalp var şu karanlık göğüsümde "dediğinde elimi tutarak sol tarafına koyduğunda sert bedeninde atan kalbini çok net hissedebiliyordum.

çok hızlı atıyordu. karşımdaki adamın göğüsü inip kalkarken "6 ay 22 gün 19 saat oldu sana dokunalı eskiden sadece eşylarına dokunuyor giydiğin kıyafetlerden kokunu içime çekiyordum "dediğinde kalbim çok hızlı atmaya başladı. fakat bu heyecanlandığım için değil bu korktuğum için "uzak dur benden sapık "diye bağırdığımda kaşları çatıldığında bana olan bu takıntısı hiç normal değildi.

"ben sana hayranım ben sana ölüyorum emir "dediğinde başımı iki yana salladım.

"senin tedavi olman gerekiyor bu hiç normal değil "dediğimde çenesi seğirdiğinde eli önce boynumda parmakları gezinirken birden saçlarımı tutuğunda başım arkaya doğru gittiğinde canım acıyordu.

"canın acıyor değil mi "dediğinde bana bakan gözlerine bakıyordum."benim canım da böyle acıyor senin söylediklerin "dediğinde "lütfen "dediğimde gözlerim doldu.

saçlarımı yavaşça bırakarak okşadığında başımı ondan çektiğimde elini indirdi.

"belki manyak sapık takıntılı biriyim senin gözünde ama beni tanıdığında sevdiğim için dünyaları bile gözümü kırpmadan yakacağımı anlayacaksın "dedi. 

ve arkasını dönüp odadan çıktığında yere çömelerek gözümden bir damla yaş düştüğünde bu manyak psikopat herif ile ne yapacağım.

buradan gitmeliydim. ondan kurtulmalıydım.

*********************************************************************************

SİZCE KURTULACAK MI EMİR SİNANDAN ? YORUMLARINIZI ALAYIM.



ZENNE-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin