Hepinizee merhabaaaa...
Birkaç gündür bölüm gelmediği için özür dilerim. Projem ve bir kaç quiz vardı derken yazamadım. Daha sonrasında da yazmak da istemedim. Çünkü çokta halim yoktu bir şey yapmaya. Çok okuyanı da yoktu ve bir şey diyen de olmadığı için devam etmedim. (iki kişi hariç size teşekkür ederimm<3 miyanaai pirpanda_a). Hatta silmeyi de düşündüm. fakat 11 takipçili bir kitabım ilk defa oldu. Kitap hem nasıl biticwk hem de okuyan sayısı artar mı diye merak ediyorum erfgnjbntrl bu yüzden go on. Çok konuştumm. Neyse... Su' yun anasını ben amk yazarken gıcık kaptım kadına.
~Önceki Bölüm
Açık kahve saçları ve yeşil gözleri vardı. Çene yapısı Defne'ye benziyordu. Fakat Defne'de olmayan sert bakışları vardı ama bu onun annesi olmalı diye düşündüm. Neden bilmiyordum. Fakat içimden bir ses doğru olduğunu söylüyordu. Bu yüzden ona el salladım.
~Bana başta şaşkınlıkla baktı. Donakaldı.
"merhaba ben su duman. acaba siz defne'nin annesi misiniz? "dediğimi duyduktan sonra bana gülümsedi ve o da elini salladı.
"a inanmıyorumm. arkadaşı mısın?"dedi gülümseyerek ve "gelsene" diye ekledi.
"evet arkadaşıyım ve gerek yok. defne evde mi? ona selam vermek için uğramıştım."
"ya ne gerek yoktusu. gel çabuk defne birazdan gelir. hem bir şeyler yapmıştım. " dedi. koşarak pencereden uzaklaştı ve dış kapıyı açmak için içeri girdi. yan taraftaki giriş kapısını açtı.
Sanırım içeri girmekten başka bir seçeneğim yoktu. Aslında vardı fakat defne'yi görme isteğim önüne geçiyordu denilebilir.
Apartmandan içeri girdim. Sol taraftaki açık kapıda bir kadın dikilmiş beni bekliyordu.
Tekrardan nazik bir şekilde selam verip içeri girdim. Montumu çıkarıp astım. Kadın bana Defne' nin odasını gösterdi.
Çok büyük değildi. Penceresi vardı ama apartmanların arasındaki bahçemsi bir yere bakıyordu ve karşıdan başka bir ev gözüküyordu. pencerenin yanında yatağı vardı. Sağ tarafta masası ve solda dolabı ve rafları. Ve zaten oda küçük olmasına rağmen ortaya konulan minik kısa bir masa.
Yine örneklerrrr
Biraz dağınıktı. Etrafta birkaç kıyafet, duvarlarda birçok çizim ve kitaplar dağınık halde duruyordu. Ama çok dert değildi benim için yatağının üstüne oturdum. Kendisi ise kapının kirişine omzunu dayanmış duruyordu.
"Kendimi tanıtmayı unuttum. özür dilerim. Benim adım Pera, Defne'nin annesiyim. Tanıştığımıza memnun oldum." Dedi sakince gülümseyerek ve devam etti. "Gerçekten arkadaşı mısın onun?" Dedi.
Gülümsemesi gitmiş sorgulayıcı bir şekilde bakıyordu bu sefer bana. Gerildiğim için yerimde biraz hareket ettim.
"Evet. Ne oldu ki?" Diye sordum.
"Normalde kızımın çok arkadaşı olmaz. O yüzden sordum. Özellikle de o olaydan sonra."
"Biz açıkçası son zamanlarda yakınlaştık. Birlikte bir Tarih projesi yapıyoruz. Ama hangi olaydan bahsettiğinizi bilmiyorum." Dedim.
"Boşver o halde." dedi ve elini öylesine havada salladı. bana bekle işareti yaparak içeri gitti. Mutfak direkt olarak karşıdaydı. Onu çok rahat bir şekilde görebiliyordum.
"Ne içersin kahve, kola? " Diye sordu. Her ne kadar kahveyi daha çok sevsemde onu uğraştırmamak için kola dedim.
Beş dakika sonra elinde bir tepsi ile içeri geldi. Yerdeki masanın üstüne koydu. Aşağı inip oraya oturdum. İçinde bir tabakta kurabiyeler ve yanında da bir bardak kola vardı.
Karşıma oturdu. Biraz ailem hakkında sorular sordu. Ona annemle yaşadığımdan ve babamın öldüğünden bahsettim. Annemin alkolik olduğu gibi çok detaya inmedim kendisi de sormadı zaten.
Ama kızıyla benzer tepkileri vardı. Bir ihtiyacım olursa aramam gerektiğini söyledi ve numarasını verdi hatta. Daha sonra duvardaki saate bakıp "Nerde kaldı bu kız?" diye sordu kendi kendine. Sonra bana bakıp "Dur bi arayayım" dedi ve odadan çıktı.
Şimdilik bölümü kısa tuttum. Diğer bölüm uzun olucak. Sınavlar geldiği için düzenli bir şekilde yazmaya devam edebilirm sldfnbld. Bu bölüm daha çok ben konuştum sanırım. Bu yüzden benimle alakalı olmuş gibi hissettim. Bu nedenlee, kendimle alakalı sevdiğim bir şarkıyı koyucam. Yarın ya da sonraki gün görüşürüzzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
//Sunlight//
Teen FictionGörebileceğiniz en soft gxg olabilir♥ (Yazar vardiya aralarında bölüm yazmaktadır. Ayda 2 net bölüm) ... En sonunda kararımı vermiştim evet "Artık... Artık, sana söylemek istiyordum." .... (gxg'dir. Dikkatinize...♡) (İlk bölümler düzenlendi şimdi ço...