Uyarı!!
Öncelikle size bir uyarım var.
Şarkı paylaşmak bağımlılıktır ve evt bu uyarıyı şarkı paylaşarak yapıcam. Her neyse bölümle uyumlu sonuçta slflslglxk
~Önceki bölüm
Prensesim:
çıktım şimdiii
ve hiçte evin önünde değilsin dşfkvmkb
cafenin çocuk parkındasın
köpek seviyosun slfnvb
ben orda mıyım dkfnb
*Fotoğraf gönderildi**fotoğraf açıldı*
~
~Defne'nin Ağzından Günün Geri Kalanı~
Annemden izin alarak evden hızlıca çıkmıştım. Asel'le buluşacağım için çok sorun etmiyordu. Asel'in yanına doğru yürüdüm. kucağında bir köpek salıncağa oturmuş hafifçe sallanıyor ve diğer eliyle köpeği seviyordu.
Bende sevmek için elimi uzattım ama bir tık çekindim. Bu yüzden elimi geri çektim. Köpek tatlıydı ama aklıma bisiklete ilk bindiğimdeki anım geliyordu.
Ayrıca kedileri daha çok seviyordum. Neden bir kedi bulamamıştı ki. Neyse yanımda kelebekli bileklik vardı. Onu sevebilirdim.
Çekindiğimi fark etmiş olacak ki "sevsene bir şey yapmaz. hem bak benim kucağımda duruyor yapsa bana yapardı." dedi gülümseyerek iki eli arasına aldığı köpeği bana doğru uzattı.
"İyi peki" diyerek korakça elimi kafasına götürüp sevmeye başladım.
O tarafa doğru kolumu uzattığım için montumun kolundan dışarı kazağının kolu çıkmıştı. Altında da asel'in verdiği kelebekli bileklik gözüküyordu.
Ben farkında değildim ama kendisi fark etmiş olmalı ki konuştu "Onu köpeği sevebilmek için mi taktın? " Dedi ve güldü.
"Ya hayır hiçte bile seninle buluşacağım diye takmıştım. Hem uğurlu bir bileklik o bi kere!"
"Tabii tabii öyledir." Dedi ve gülmeye devam etti. " Onu takmadan da sevebilirsin ama biliyorsun değil mi?"
"Biliyorum." Dedim ve duraksayıp devam ettim. " Hem niye dalga geçiyosun? Hıh. Sanırım seni sevmek içinde bir bilekliğe ihtiyacım olucak. " Kafamı başka yere çevirdim.
"A köpek muamelesi görüyorum şuan." Dedi. Gülmeye devam ederken. " O halde sahibim olarak seni seçtim. Bileklik almaya gidelim hadi." Dedi ve elimi tutu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
//Sunlight//
Teen FictionGörebileceğiniz en soft gxg olabilir♥ (Yazar vardiya aralarında bölüm yazmaktadır. Ayda 2 net bölüm) ... En sonunda kararımı vermiştim evet "Artık... Artık, sana söylemek istiyordum." .... (gxg'dir. Dikkatinize...♡) (İlk bölümler düzenlendi şimdi ço...