#31- Sunum

44 5 36
                                    

Merhabaaaaa <3

Ayh 1k okuması oldu inanamıyorummmmmmmmmmmmm. <3 ♡ <3 ♡ <3 ♡ <3♡ <3 ♡ <3 ♡

Öncelikle çookk teşekkürler özellikle şuan okuyan sana kelebeğim🦋♡

Neyse 3740 kelimelik bir bölümle geri döndüm. Düzenli atmak için program yapmıştım ama program yapınca hiç bişi yapamadım o yüzden anca şimdi bölüm atabiliyorum özür dilerim :)

Önceki bölüm~~~~~~

Ordan öğretmenler odasına dinlenmem için beni götürdü. İçerisi boştu. Oradaki siyah deri koltuklardan birine oturdum.

"İstediğin bir şey var mı?" Dedi eline bardak alarak.

"Hayır yok" dedim gülümseyerek.
~~~~~~~~~


"O zaman kahve yapıyorum içersin değil mi?"

Kafamı aşağı yukarı salladım. Bardakları kahve makinesinin önüne koydu ve yandaki kaplardan birini eline aldı. Kapağını açarak çekmeceyi açtığı yerden kaşık alarak kahve hazırlamaya başladı.

Kahveleri içine koyduktan sonra üzerine su koyarken "Sabah bir şeyler yedin mi? Aç mısın?" Dedi bana bakarak.

" Hayır değilim. Sabah yedim. "

Kafasını aşağı yukarı sallarken cezveyi karıştıryordu. " Şekerli mi içersin şekersiz mi?"

" Genelde şekerli içerim ama çokta fark etmez "

" Ya baştan söyleseydin keşke " dedi karıştırması bittiği için elektrikli cezveye bakarken. "Bilseydim ayrı ayrı yapardım ben şekersiz içiyorum çünkü."

" Sorun değil bana ikisi de fark etmiyor." Dedim gülümseyerek.

"Peki o halde." Dedi ve kahveyi bardaklara dökerek yanıma geldi. Önümdeki masanın üzerine ikisini de yerleştirdi ve öğretmenler odasındaki o uzun masadan bir tane sandalye çekerek karşıma oturdu.

Kahvesinden bir yudum aldı ve yerine koydu. "Daha önceden bayılmışlığın var mı? ya da herhangi bir hastalığın ?" Dedi dikkatli bir şekilde beni incelerken. "Sınıf öğretmenin olarak bu tarz şeyleri bilmem gerekiyor. "

Durdum ve düşündüm. Aslında bir hastalığım olup olmadığını bilmiyordum. Yani daha öncesinde bir tanı almıştım fakat üzerinden çok zaman geçmişti. Bu sessizliğim üzerine tekrar konuşma kararı aldı. "Söylemek istemezsen anlarım fakat benim bilmem gerekiyor malesef"

"Yok ondan değil ben de bir hastalığım olup olmadığını bilmiyorum." Dedim ve nefes aldıktan sonra devam ettim. "Fakat daha öncesinde bir defa bayıldığım olmuştu."

"Ne zaman?"

Flashback aynı zamanda Gülşah hocaya anlatıyor~~~

" İlkokul zamanlarından beri insanlardan kaçarım. Daha doğrusu kalabalık ortamlardan.

İlk bayıldığımda ortaokul 6 daydım. Arkadaşım Asel bizim sınıfımıza nakil olalı bir kaç ay geçmişti ve bahar mevsimine giriyorduk. Bilirsiniz ki o zamanlar tatbikatlar yapılır.

O gün işte bize tatbikat yapılacağını söylediler. Ders kaynayacağı için mutluyduk falan ama bir yandan da ben o kalabalıkta herkesle birlikte ineceğim için endişeliydim.

Daha önceki tatbikalarda şanslıydım ki aşağı inen ilk sınıftık ya da inenken sırayla indiğimiz için kalabalık olmuyordu.

Fakat o gün nasıl oldu bilmiyorum ama bir şekilde geç çıktık ve etrafta her zaman yapılan sıralardan yoktu. Tam aksine gerçekten bir kaos hakimdi.

//Sunlight//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin