Hyunjin
Jak planowaliśmy, budzik obudził nas o
3. Chcielismy jeszcze zjeść coś w domu, umyć się i rozbudzić, dlatego wstaliśmy tak wcześnie.- Felix ubrałes się już? Zrobiłem śniadanie - powiedziałem przez drzwi do sypialni.
- Tak już idę - odpowiedział. Zrobiłem nam jajecznicę, czyli szybko, prosto, smacznie.
Gdy chłopak przyszedł zaczęliśmy jeść.
- Jinnie, a co będziemy tam robić? I na ile jedziemy? - zapytał z pełną buzią, co było słodkie.
- Jedziemy na dwa tygodnie, a jak przyjedziemy, będziemy lecieć do Paryża, ponieważ jakaś firma zaproponowała nam współpracę. A jeśli chodzi o atrakcje, to jest piękny ocean - powiedziałem na jednym wdechu..
- Łooo ale będziemy podróżować - powiedział to tak słodko, że wyglądało to jakby dziecko się cieszyło.
- Widac warto było się zakochać we mnie - odpowiedziałem poprawiając włosy.
Gdy zjedliśmy, posprawdzalismy walizki, czy napewno wszystko mamy, wkoncu 2 tygodnie to nie jest tak mało.
Dochodziła godzina 4, więc musieliśmy już wyjeżdżać. Wyszliśmy z mieszkania, przy tym zamykając je i skierowaliśmy się do samochodu.
- Mam nadzieję że ci się tam spodoba - powiedziałem pakując walizki do samochodu.
- Napewno mi się spodoba! Tak wogule to Han i Minho chcieli nas odprowadzić na te lotnisko, więc może do nich zadzwonię - odpowiedział szczęśliwy.
- No Han kurwa wstawaj! - włączył na głośno mówiący i zaczął mówić.
- Jezu Felix ty debilu, po chuja mnie budzisz o czwartej nad ranem!?
- No przieciez chcieliscie z Minho nas pożegnać z lotniska, jeśli chcecie to zrobić to wstawajcie lenie, bo za godzinę z Hyunjinem wylatujemy
- A no fakt. Minho kurwa wstawaj! trzeba naszych chłopaków pożegnać! - słyszał przez słuchawke - spierdalaj, niech sie jebią - odpowiedział Lee Know.
- Kurwi kleszczy wstawaj! obiecaliscie to teraz macie, za pół godziny widzę was na lotnisku i koniec - rozłączył się.
- Debile dwa - złapał się za głowę.
Hejkaaa
taki krótki zebyscie wiedzieli że żyje i że pisze tą książkę!
wgl namawiam mamę na album 5 star skz i powiedziała, że jak tata się zgodzi to mi kupi, więc muszę kurde zmusić Tate żeby się zgodził czy coś, bo ja potrzebuje tego do życia..miłego dnia <3
UWAGA
(tak wogule zaczęłam nową książkę, tym razem nie hyunlix, a Heejake. Jeśli ktoś chciałby poczytać, książka ma tytuł ,,kryształ" ma dopiero 1 rozdział, ale na bieżąco będę tworzyć nowe)
CZYTASZ
Jesteś cały mój || hyunlix
Romance,,Wolę jedno życie z tobą, niż samotność, przez wszystkie ery tego świata." - John Ronald Reuel Tolkien. (OPIS PRZDSTAWIA JEDYNIE ROZDZIAL 1.) 10letni Felix, kiedyś popchnął ramieniem w szkole, chłopaka, w którym się zakochał. Co by się wydarzyło...