Hyunjin
Czyż to nie piękne że za dwa dni wylatujemy z Felixem na Malediwy? Znaczy narazie tylko ja się ekscytuje, no bo przieciez mu nie powiedziałem. Ale właśnie dziś zamierzam to zrobić.
- Hej słońce - przywitałem się buziakiem, który złożyłem na ustach Felixa, wracając z pracy.
- Hej Jinnie, jak było w pracy? - zapytał, pichcąc coś w kuchni.
- Tak samo jak zawsze, można powiedzieć że nudno. A ty co tam gotujesz dobrego?
- Brownie i jeszcze tiramisu czeka na dobre schłodzenie w lodówce żeby zjeść - ucieszył się wymachując rękami.
- Mmm mój kucharz - Odpowiedziałem zachodząc chłopaka od tyłu i łapiac go w talii. - Tak wogule to chciałem porozmawiać Lixie.
- Tak? - zapytał.
- Kupiłem bilety na lot na Malediwy. Planowałem to już dłuższy czas. Za dwa dni wylatujemy - powiedziałem na spokojnie.
- Jezu Chryste!!! Jak to tak, że mnie? Dziękuję Jinnie!! Nigdy w życiu bardziej się nie cieszyłem!! Wybacz, nie umiem reagować na takie rzeczy - uśmiechnął się płacząc z radości.
- Wszystko na spokojnie. Jeszcze zostały dwa calutkie dni. Spakujemy się jutro.
- Kocham cię Hyunjin! - Wtulił się w mój tors.
- Ja ciebie też Lixie, mam nadzieję że jesteś szczęśliwy - odpowiedziałem głascząc chłopaka po plecach.
- Oczywiście że tak!!
- Która godzina? - zapytałem.
- Emm, 18 - powiedział, patrząc na godzinę w telefonie.
- To może wyskoczymy na randkę do pobliskiej kawiarni? - zapytałem mając nadzieję, że chłopak się zgodzi.
- Jak ja cię kocham Jinnie - odpowiedział.
- Hmm, mogę to uznać za tak?
- Mhm - kiwnął głową śmiejąc się.
- To zbieraj się
* Poszliśmy do kawiarni. Spędziliśmy tam bardzo miło czas. Naprawdę uwielbiam wychodzić z Felixem na miasto i nie tylko*
aaaaa, nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że ta książka wam się spodobała, mimo iż nie byłam co do niej na początku przekonana, ze względu na to, że nie umiałam ubrać w słowa to co sobie wyobrażam.
⚠️UWAGA⚠️
chciałabym bardzo zrobić coś innego niż hyunlix. przychodzę do was z pytaniem, czy jakbym stworzyła książkę typu Jakewon z enhypen ( Jake i Jungwon) czy byście czytali tego typu książkę. Mam już mniej więcej jakiś tam pomysł i chciałabym się spytać, by nie robić zbędnych książek, których byście nie czytali.Miłego dnia <3
(Bardzo dziękuję za 1k wyświetleń!)
CZYTASZ
Jesteś cały mój || hyunlix
Romance,,Wolę jedno życie z tobą, niż samotność, przez wszystkie ery tego świata." - John Ronald Reuel Tolkien. (OPIS PRZDSTAWIA JEDYNIE ROZDZIAL 1.) 10letni Felix, kiedyś popchnął ramieniem w szkole, chłopaka, w którym się zakochał. Co by się wydarzyło...