Hyunjin
Pakujemy sie z Felixem na Malediwy, i znalazłem w szafie dosłownie coś bardzo nie odpowiedniego.
- Lixie, jakby.. patrz jakie super różowe stringi, pamiętasz jak je kupiliśmy przez internet, bo baliśmy się iść do sklepu? - powiedziałem śmiejąc sie, wyciągając do chłopaka rękę z bielizną.
- Oo to te gacie!! hahah super było jak spaliłes buraka przed kurierem, mógłbyś je wkonxu założyć - zasmial się.
- Raczej ty - zacząlem dopasowywać bielizne do ciała chłopaka.
- Ej, zwalaj z tymi przenoszonymi gaciami - Byliśmy tak bardzo rozbawieni, że zapomnieliśmy o tym że mamy się pakować.
Przy Felixie czułem się w stu procentach bezpieczny, dawał mi tyle radości i ciepła. Jest osobą, której nawet w moich snach nie było. Kiedyś nie wyobrażałem sobie, że będę się śmiał z moim chłopakiem z takich głupot, jak ta. Mogę się mu zwierzyć ze wszystkiego co zalega mi głowę. Mam do niego ogromne zaufanie, tak samo jak on do mnie. Opowiada mi historię dla niego bardzo ciężkie, których nie opowiedział nawet najbliższym znajomym. Jest cudownym chłopakiem.
- Kurwa Felix jest już 23 a my nadal nie spakowani - powiedziałem siedząc na podłodze z ubraniami rozrzuconymi wokół mnie. Byłem naprawdę już tym zmęczony.
- Na spokojnie, o której wylatujemy? - zapytał wkładając do walizek ostanie rzeczy.
- Lot mamy na 5, czyli musimy wyjechać o 4 - odpowiedziałem.
- No to jeszcze zdążymy pospać, bo właśnie teraz skończyłem nas pakować - powiedział uśmiechnięty całując mi usta.
- To leć się myć słońce
- Choć ze mną, to nie będę musiał na ciebie czekac, by pójść spać - powiedział na co ja tylko przytaknalem i poszliśmy się myć.
nasze Ritch Bitch Hyunlixy zaraz będą lecieć, wybaczcie że tak długo nie było rozdziałów, ale szkola mnie przytłacza, mam teraz tydzień klasówek, sprawdzianów i kartkowek, więc ciężko mi jest cokolwiek napisać.
W czwartek pisze spr z niemieckiego wypowiedź pisemną i mega się stresuje, bo nie dość że ta baba się na mnie uwzięła to jeszcze niemiecki to przedmiot, którego nie rozumiem wogule, możecie życzyć mi powodzenia, o ile ktokolwiek przeczytał do tego momentumiłego dnia <3
CZYTASZ
Jesteś cały mój || hyunlix
Romance,,Wolę jedno życie z tobą, niż samotność, przez wszystkie ery tego świata." - John Ronald Reuel Tolkien. (OPIS PRZDSTAWIA JEDYNIE ROZDZIAL 1.) 10letni Felix, kiedyś popchnął ramieniem w szkole, chłopaka, w którym się zakochał. Co by się wydarzyło...