Gitme.

847 47 8
                                    

"Seyranın çizdiği resimlere bakarken telefonuma bildirim geldi."

@suna_sanli bir yeni gönderi paylaştı.
Bizim baldız yine ne paylaşmış acaba? diyerek tıkladım.

Bizim baldız yine ne paylaşmış acaba? diyerek tıkladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2.115 Beğeni

@suna_sanli : Güzelim, gülüşü özelim, seni çok özledim.

@192920101user: Gencecik bide yazık oldu kadına.
@9302020user; Ferit Korhan'ın mı karısı?
@3738382user: Bebeğe ne oldu? @feritkorhan ?

Ah Suna ah ağlamayacaktım senin yüzünden ağlıyorum şimdi.
Seyran Korhan, karım, her şeyim, kızımın annesi. Neredesin şimdi sen? insan çocuğunu, kocasını bırakıp gider mi! gitmez, gitmemeli,
"YETEEER! YETEER! " diye bağırarak yere çöktüm, dizlerim tutmuyordu artık.
Yatağa yaslandım, hıçkıra hıçkıra ağlıyordum, omzumda bir el hissettim.
Seyrandı, üzerinde beyaz uçuşan bir elbise vardı, dekolteliydi, saçları dalgalıydı, gözleri doluydu. Melek gibiydi.

🎶 Dolu kadehi ters tut- Gitme

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🎶 Dolu kadehi ters tut- Gitme.

"Seyran? hayır hayır Seyran değilsin sen! Bana gerçek Seyranımı getir, dokunabildiğim, sarılabildiğim Seyran'ı, karımı istiyorum ben bana onu getir."
Yanıma, dizlerinin üzerine çöktü.
Elini yanağıma koydu, yanağımdan süzülen göz yaşlarımı sildi. "Ferit, buradayım. Yanındayım."

"Değilsin! değilsin işte Seyran! bu rüya yada bilmiyorum ama gerçek değil!"
"Gerçekten gelemeyeceğimi biliyorsun Ferit, seni böyle üzgün görünce bende üzülüyorum, beni yanında hisset istiyorum, dokunmadanda hissedebilirsin ki şuan hissedebiliyorsun beni değil mi?"
"Ben Seyranımı istiyorum!"

"Ben artık çok uzaktayım Ferit, bir daha gelemeyecek kadar uçsuz bucaksız bir yol var aramızda. Bizi birleştiren en büyük yol ise kızımız Ferit."
"Gün geçtikçe sana benziyor, ona baktıkça seni görüyorum, seni gördükçe özlüyorum dayanamıyorum artık sensizliğe, kızım olmasa iki saniye durmam yanına gelirim."
"Ferit sakın, ben kızımızı ve seni bekliyorum ama şimdi değil, zamanı geldiğinde. Benim için yaşat onu yaşayın, ben sizi izliyorum mutlu olduğunuzda mutlu oluyorum sizinle beraber. Ben aslında hep yanınızdayım."

Seyran göz yaşlarımı sildi. Kollarını açtı bana. Kocaman sımsıkı sarıldım ona ama aslında kimse yoktu yine. Filmlerde duvara dokununca eli duvardan geçen insanlar gibi.
"Karşımdasın, dokunamıyorum! Yanımdasın öpemiyorum, en kötüsü kokunu bile içime çekemiyorum."
"Hayal et Ferit öptüğünü, sarıldığını, kokumu içine çektiğini hayal et, tıpkı şuan gibi."

Gözlerimi kapattım, Seyranı kendime çektim, dudaklarını öptüm, sımsıkı sarıldım, kokusunu içime çektim.
"Hayallerimde yaşatırım seni."
"Seni çok seviyorum Ferit lütfen artık üzülme. Hayat her şeye rağmen devam ediyor, ilgilenmen gereken bir Seyran daha var. Kızımıza çok iyi bak olur mu?"
"Son kez sarılabilir miyim?"
"Gel."
Sımsıkı sarıldım Seyran'a içime hapsedip bir daha bırakmamak istercesine.
"Yapamam Seyran benide yanına al nolur benide al yanına yada gitme Seyran gitme ne olur gitme." derken içim dışıma çıka çıka ağlıyordum.
"Ben aslında şuanda da yokum Ferit, bunu sende biliyorsun, şuan senin hayalinin içindeyiz böyle bir şeyin aslında gerçek olmadığını ve asla gerçek olamayacağını sende biliyorsun Ferit, yapma böyle."
"Hayır, sen gerçeksin buradasın sus artık Seyran, benide götür."

"Kızımız için yaşamaya devam et Ferit, sizi çok seviyorum. Böyle yaparak beni daha çok üzüyorsunuz. Ben sizi izliyor olacağım, evet belki bedenen yanınızda olamayacağım fakat ruhen ve kalben her zaman kızımız ve senin yanında olacağım, biliyorsun değil mi? Hem tekrar geleceğim."
Dedi ve arkasını döndü, yine uçsuz bucaksız olan yola gitmişti.

"Beni bıraktın yine Seyran yine bıraktın."
"Beni bu boşlukta bıraktın, sensiz olmuyor devam edemiyorum ben çok zorlanıyorum, yoruldum, bıktım."
"Yetemiyorum ben Seyran, yetmiyorum."
"Sana söz vermiştim, senin yokluğunu hissettirmeyeceğim diye, daha ben, kendim bu boşluğu dolduramazken buna alışamazken küçücük bebekten nasıl böyle bir şey isteyebilirim? nasıl beklerim?!"
"Cevap versene, yine gelsene, neden hep ben ağlarken geliyorsun biz gülerken de gelsene, gel yeterki gel ne zaman gelmek istersen gel ama yeterki gel."

__________________________________
Bölümü yazarken ağladım. 🥺🥺

Senden Bana Kalan(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin