Sen orada yoksun.

1K 54 10
                                    

"yine gece,
yine hüzün,
ve yine içimde sen
ve biliyor musun?
içimde sen olunca
hüzünde güzel.."

-Ahmet Hamdi Tanpınar.

Söyleşi çok güzel geçmişti, ama yanımda gözlerimin içine bakan yeşil gözler yoktu. Dersem birazda yalan olurdu çünkü minik seyranın gözleri de yeşildi. Annesinden aldığı en güzel gen. "Kaşlarını benden almadın iyiki kız."
Bahçeye çıktığımızda Seyran ile olan anılarımız gözlerimin önüne geliyordu.
Arabadaki halleri..

#1 yıl önce; " Seyranım, Allah zihin açıklığı versin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

#1 yıl önce;
" Seyranım, Allah zihin açıklığı versin."
" Amin amin, nereye burdan cumaya mı?"
" ha ha ha çok komik yine modundasın canım ya "
" hep sen mi komik olacaksın Fero beyy "
ne güzel gülmüştün o gün bana.
" güzelliğin kafayı yedirtecek bir gün bana"
" Afiyet olsun o zaman kocacım."
" Seyranım benim."
Her gün ben bırakıyordum onu, sarılmadan gitmezdi asla, burnumun direği sızladı. Kokusu hafızamdan silinsin istemiyordum.
" Senin de saçların anneninkiler gibi güzel olsun lütfen."
" keşke konuşabilsen böyle çok sıkıcı babacım."
Tabiki anlamıyordu dediklerimi.
Günler hızlıca geçiyordu, bugün minik Seyranın doğum günü, annesinin ölüm yıl dönümüydü. Seyran gideli 1 yıl olmuştu ama sadece bedeni gitmişti, 1 yıldır her gece istisnasız rüyalarıma geliyordu, her seferinde üzerine çok şık elbiseler vardı. Kızımızı öpüp kokluyordu. Bana sarılıyordu, her gün kollarım kendime sarılı ve odanın ortasında uyanıyordum. Deliriyordum galiba. Dedem ise evlenmem için alttan alttan imalarda bulunuyordu. İstediği kadar imâ yapsın ben artık kimse ile evlenmem. Kızım yeter bana. Seyran gün geçtikçe annesine benziyordu. Sözleri hal ve hareketleri tamamen aynıydı, baba demeyi yeni yeni öğrenirken annem ona fero demeyi öğretmişti.

"babi, dadyy, "
"kimmiş babi? neymiş adı?"
"Fero"
" Fero mu dedin sen?"
" babaya fero denir mi? şimdi yakaladım seni."
Kaçmıştı bende onu kovalamıştım.
" kaçabileceğini mi sanıyorsun gel burayaaaa"
" Fero dadyy yiyecek seniii."
Zaman ne çabuk geçmiş,

#Suna;
" ay ay ay ayyy teyzesinin pamuk şekeri bugün 1 mi yaşamış hanimiş teyzesi hanimiş"
" hoşgeldin suna."
" hoşbuldum ferit"
" teyz, teyzz"
"teyz yesin seni "
"Esme annemler nerede?"
"Hediyeyi evde unutmuş babam onu almaya gittiler."
"teyzecim gel biz bi etrafa bakalım nasıl olmuş diye."
Suna Seyranıda alıp evi gezmeye başladı.
Bende odaya çıkıp kalem ve defteri aldım elime. Belki Seyran geceleri gelip okur diye her anımızı yazmaya başladım.

" Seyran, Seyran'ım, Minik Seyranımız bugün 1 yaşadı, evin içinde babii, dadyy diye geziyor, anne demeyi öğrendi fakat kimseye demiyor, sadece senin resimlerine bakınca düzgün bir şekilde Anne diyor. Sen gideli 1 yıl oldu bugün, sensiz nefes alamıyorum, Kızım hayata tutunmamı sağlıyor, ama sen olmayınca bir yanımız eksik. Odanın her bir köşesinde hatıraların var. Seyrana 4 katlı pembe bir pasta yaptırdım üzerine senin resmin ve onun resmini birleştirilmiş bir resim bastırdım, annelik heyecanın geldi gözümün önüne, nasılda mutluydun. Nereden bilecektim o gün seni son görüşüm olduğunu. Senin için her yıl söyleşi yapmaya gidiyorum üniversitene, yanımda kızımızıda götürüyorum, bilsin annesinin ne kadar başarılı olduğunu. Seyran, seni cok özlüyorum."
Göz yaşlarımı sildim, elimi yüzümü yıkadım, toparlandım ve aşağıya indim.
"Dadyyyyy"
"geldim aşkımm"
"İyiki Doğduuuun Seyraaan,"
"Esme annem hoşgeldiniz, kazım baba.
"hoşbulduk oğlum nerede benim torunum?"
" Teyzesinin yanında oturuyor."
" vayyy vayy vayyy benim prensesimm"
" Kazımm pappaaa"
" yav ne papası, dede diycin yav dede."
Kazım babada iyice pamuk olmuştu.
Gözlerim istemsizce sağa sola kaydı.
"Seyranı arıyorsun dimi?"
"pelin?"
" Kızının doğum günüymüş bende hediyem ile geldim."
" iyi yaptın gel hoşgeldin."
" Hoşbuldum, uzun zamandır görüşmüyorduk, baba olmuşsun."
"evet, baba oldum."
"Seyran, vefat etmiş başın sağolsun."
" saol."
" Tekrar mı evlendin?"
" yo ne alaka?"
" yüzük olunca merak ettim bende."
"Seyran sadece bedenen gitti. Ruhen ve fiziken her zaman yanımda."
"anladım."
"Daddyyy" diyerek Seyran geldi yanıma, kucağına al işareti yapıyordu.
"Ay bu mu? maşallah annesine benziyor baya."
"öyle, aynı annesi,"
Pelin seyrana doğru eğilip yaklaştı.
"prenses doğum günün kutlu olsun ben Pelin. Senin adın ne?"
"Seyran." dedim. “İsmi Seyran.”

Senden Bana Kalan(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin