"Hoşgeldiniz Esme annecim, Seyran yukarıda uyuyor."
"Tamam oğlum, ben zaten seni görmeye geldim, seninle konuşacaklarım var."
"Tabi buyrun konuşalım."
"Bak oğlum öyle lafı hiç gevelemeyi sevmem. Bence Seyran bizimle kalmalı, doğru olanı bu. El kadar bebe, sen erkek başına bakamıyorsun, bakamayacaksında. En iyisi bize verin biz bakalım. Sende istediğin her an gelip görebilirsin kızını."
"Pardon? Bakamıyor muyum? Seyran benim, kızım! Canımdan parça. Bana karımın emaneti. Hem 1 yaşına gelene kadar ben baktım ona, neredeydiniz bunca zamandır?! 1 yıl içerisinde siz kaç kez geldiniz Seyranın yanına?! Bu çocuk sizi görse tanımaz neyden bahsediyorsunuz siz?! Ayrıca ben erkek halimle gayette güzel hem annelik hem babalık yapabiliyorum."
"Oğlum bak yanlış anlama, benimde kimseyi kimseden ayırmak gibi bir isteğim yok zaten. Sadece biz büyütelim diyorum. Sunayı anası bellesin."
"Anladım, anladım ben sizi. Sunan'ın çocuğu olmuyor diye benim kızımı onun çocuğu olarak yetiştirteceksiniz. Kusura bakmayın, bu çocuk benim ve Seyranın kızı. Kimsenin çocuğu değil, Ayrıca kızım, onun annesinin Seyran olduğunu bilecek, öyle de büyüyecek."
"Oğlum, bunu biz biliyoruz ama Seyranın bilmesine gerek yok. Gel inat etme, Sunayı anası Abidini babası bellesin."
"Esme anne, bakın hâlâ anne diyorum size tamamen saygımdan, Sizin ağzınızdan çıkanı kulağınız duyuyor mu? Ne teklif ettiğinizin farkında mısınız siz? Kalbinizi kırmak istemiyorum fakat siz zorluyorsunuz. Madem öyle, Ben çocuğumu kimseye vermiyorum Okey?! Seyran ve benim kızım. Bizim kızımız. Daha fazla bir şey duymak istemiyorum ve böyle bir şeyi de bir daha duymak istemiyorum. Gidin şimdi,"
"Oğl-"
"Lütfen. Kötü söz kullanmak istemiyorum!"
"Peki." diyerek oturduğu yerden kalktı.
"Bu arada, eğer bu düşünceniz değişmez ise, Ne Seyranı ne de beni göremezsiniz bir daha. Bu konuşma hiç olmamış sayıyorum."
"Kusura bakma Ferit,"
arkasına bakmadan giderken sadece bakabildim.Sinirle odaya çıktım, kapıdan girer girmez Seyran, koşarak sarılmıştı bana.
"Babiim" diyordu bana.
"Senin bana her babim demene ömrümü veririm ben."
"Annim" diyerek çerçeveyi gösteriyordu yine.
Çerçeveyide yanımıza alıp sarıldık.
Bizim kızımız sadece bizim. Bizden ortak parça._________________________________________
Esme Sultan çok ayıp 😡20 oy ve 10 yorum 💗💗🤹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Bana Kalan(Tamamlandı)
Fiksi PenggemarEşi öldükten sonra, kızına eşinin adını veren ve ona her gün annesi ile ilgili anılarını anlatan bir Ferit ve kızı. Kapak tasarımı - @hughesflyy'a aittir.🤍