"Mutlu son? Mutlu sonları sevmem derken hayatın bana bunu yaşatacağını tahmin etmezdim edemezdim hiç. Kimi çok seversen, gözünden sakınırsan çabuk kaybedersin denilirdi inanmazdım, saçmalamayın ya olur mu hiç öyle şey deyip güler geçerdim. Son gülen iyi gülermiş. Gitmeyecektik birbirimizden, Hani hiç bırakmayacaktık birbirimizi, Değdi mi şimdi beni, kızımızı, ikimizden parçayı geride bırakıp giderken hiç mi sızlamadı için? Her neyse, seni çok özlüyorum karıcım. Kızımız bana emanet, ona senin adını koydum, sen yaşayamadın belki o senin ismini yaşatır. Bugünlük ziyaretimizin sonuna geldik, yarın tekrar geleceğim, geleceğiz."
#Ferit;
Ağlamaktan şişmiş gözlerimi Seyran'ın ağlama sesleri ile zar zor açtım, annesini arıyordu, ama ben nasıl doldurabilirdim ki anne boşluğunu."Ağla kızım ağla içini dök yavrum, bende aynısını yapıyorum çünkü ama bi fayda sağlamıyor babacım."
"-acıkmışsın karnını doyuralım senin."
kalktım ve diyafondan şefika sultana seslendim.
"-Şefikaaa, bizim prenses acıkmışş, illede yemeğim diyor susmuyor."
"-Tamam Ferit beyim ben hemen getiriyorum prenses hanımın yemeğini "
ah bahtsızım benim, hayata 1-0 geride başlamıştı, anne sütsüz nasıl doyardı el kadar bebek, diyince aklıma Seyran ile gittiğimiz kursttaki ders gelince istemsizce gülümsedim.#4 ay önce;
"-Yeni doğan bebekler için anne sütü çok önemlidir, bebekler çoğu vitamini anne sütünden alırlar, bu yüzden doğumdan sonra yediğimize, içtiğimize dikkat ediyoruz." dedi, eğitmen.
"-Bizde mi etmek zorundayız."
Seyran gülerek bana dönmüştü.
"-Salak yaaa ahahaha hayır tabiki benim için geçerli "
"-Ama hayır hayır biz birlikte yaptık bu bebişi kurallar eşit olmalı."
"-hımm eşit olmalı demekk, o zaman bebeği sana nakledelim sen doğur."
"-Ya Seyran senin istediğin her şeyi yaparım da bu pek mümkün gibi durmuyor."
demem ile Seyran kahkaha atmıştı.
bende onunla beraber kahkaha atmıştım.#
İkimizinde beraber büyütme hayalleri nasıldı boğazımızda kalmıştı, yutkunamadığım kocaman bir yumru oluşmuştu. Neyseki şefika hanım destek oluyordu Annem ile birlikte. Şefika küçük seyranın mamasını içirdi, ağlamaya başladı, ah Seyran hanım ah, şimdi burada olsaydı bu odada olsaydı, yemyeşil gözleri ile bakardı bebeğine. "-Şefika sultan yapma, zaten içim çok acıyor." ağlamaya başlamıştım. Şefika bana sarılmıştı, sanki o anı bekliyormuşum gibi hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. "-Ağla oğlum ağla, içine atma."
sakinleştikten sonra şefika hanıma teşekkür ettim ve odadan çıktı.
Şefika hanım çıkınca elimi yüzümü yıkadım kendimi toparladım Seyran beni böyle görse kızardı çünkü bana.
kapının kolu kıpırdadı ve açıldı
içeriye giren Annemdi,
"-Bebekleriiiiimmmm!! güüü-naaayy-dııınn"
"-Bu ne enerji sabah sabah Gülgün hanımcım."
"-Eee iki uykucu bebeğim var onlara bakmam gerekli." dedi ve güldü, istemsizce güldüm ama içimden de gelmiyordu, eğer Seyran olmasaydı hayata nasıl tutunurdum yada nasıl toparlardım, galiba toparlayamazdım,#8 ay önce;
"-Feriiiittttt, Feriiiitttt!!"
"-Seyraaan ne olduu iyi misiiin??"
"-Değilim Ferit bu günden itibaren ikimizde olamayacağız gibi duruyor."
"- Seyran korkutma beni, ne oluyor hastaneye gidelim gel çabuk"
" Ferit," gözlerinin içi gülüyordu Seyranın, ellerimi tutmuştu. Gözlerimin içine bakmıştı. " Şimdi sana çok önemli bir şey söyleyeceğim ama sakin kalacaksın tamam mı söz mü?"
" Söz Seyran korkutma beni daha fazla."
" Hep bi çocuğumuz olsun istiyorduk ya,"
" Evet"
" Hani beraber hayallerini kurduğumuz en büyük hayalimiz vardı yaa,"
" Eevett,"
" Oldu, gerçek oldu Ferit, Baba oluyorsun."
"Ne ne nasıl?"
" detay vermeyeyim şimdi Feritcim"
" SEN HAMİLESİN YANİ ŞİMDİ "
"bagırmaa yaa bir duyan olacak şimdi."
" duysunlar herkes duysun Seyran, baba oluyorum babaaaa, sende baba oluyorsun bakma öyle."
" ahahahah baba mı emin misin Ferit"
" Pardon karıcım sende anne oluyorsun."
o gün kucağıma alıp uzun uzun döndermiştim Anneni. İlk resmini o gün çıkarttırmıştık.#6 ay önce;
"Seyran hanım minik gayet sağlıklı, gelişimi normal ilerliyor."
demişti doktor.
Ekranda seni görür görmez incilerini dökmeye başlamıştı Annen.
" Ferit şuna bakk aynı sen."
" Hayır Seyran görmüyor musun tamamen sen,"
"elleri minicik yaa"
"ayaklarıda."
" her şeyi minicik bunun."#
Minik Seyran, Seyranım'ın bana bıraktığı bir emanet, yaşamam için bir sebepti. Kızım için yaşayacaktım ona Anne sevgisi aratmayacaktım, elbette Seyran gibi olamazdım ama Seyranın yerine kimseyi koymamasını sağlayacaktım. Artık hem Anne hemde Babaydım. "-Canım kızım." "-Minik Seyranım"__________________________________
Instagram: @aframtwitter
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Bana Kalan(Tamamlandı)
FanfictionEşi öldükten sonra, kızına eşinin adını veren ve ona her gün annesi ile ilgili anılarını anlatan bir Ferit ve kızı. Kapak tasarımı - @hughesflyy'a aittir.🤍