~En güzel çiçeklerde mezarlıklarda yetişmez miydi zaten? ~
7. Bölüm
~ YARE ~
16 Ağustos 2019
Aydınlık gün kendini geceye bırakmıştı. Yıldızlar tüm göğü sarmış ve bir güneş gibi aydınlatmıştı. İki aşık ise bu mükemmel yıldızlarla dolu gökyüzünün altında çimlere uzanmış bir halde yıldızları seyrediyorlardı. Onlar için öylesine güzel bir geceydi ki tarifi imkansızdı. Çünkü bugün onlar için çok özeldi, onlar yıllar önce bugün tanışmış ve ilk görüşte de birbirlerine kapılıp gitmişlerdi ve sanki gökte onların bu mutluluğuna, büyük aşklarına eşlik etmek ister gibi bugün bir başka güzeldi, yıldızlar bile bir başka parlıyordu sanki...
Hiç beklenmedik bir anda, bu iki aşık el ele tutuşmuş sarmaş dolaş bir halde göğü izlerken birdenbire bir yıldız kaydı o an, bu bir tesadüf müydü bilinmez diama o kadar güzeldi ki. Bu güzel günü daha da büyüleyici bir hale dönüştürmek ister gibi... Genç kız heyecanla ayaklandı ve sevdiği adama dönerek hızla konuşmaya başladı. ''Sevgilim gördün mü bak bir yıldız kaydı. Hemen , hemen bir dilek tutmamız gerek çünkü biliyorum ki bu bir tesadüf değil bu ikimiz için güzel bir işaret.'' kız heyecandan yerinde duramıyor ve sevdiği adamı sarsarak dediği şeyi yapmasını bekliyordu sabırsızlıkla.
''Bir tanem benim bir dilek dilemeye ihtiyacım yok ki. Çünkü benim dileğim şu an da tamda karşımda...''
''Ya aşkım beni şımartarak bu fikrimden beni caydıramazsın haberin olsun. Hadi lütfen kırma beni ve bir dilek dile. Lütfen ,lütfen, lütfennnn.'' Adam sevdiği kadını hiçbir zaman, hiçbir şekilde kıramayacağını biliyordu hele de ona bu şekilde tatlı bakarken ve bu yüzden onun daha fazla üzülmesine dayanamayarak isteğini daha fazla bekletmeden gerçekleştirdi.
''Nasıl da biliyorsun ama senin ne kadarda çok zaafım olduğunu, sana nasıl da hiçbir zaman dayanamadığımı...''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARE
Teen FictionBir türlü yaralarını saramayıp durmadan kanatan herkese gelsin 🥀 ~ Boğazım düğüm düğüm, sözler lal etti sanki beni içime akıtıyorum gözyaşlarımın herbirini... ~ Bazılarının kabuk bile tutmayan, tutamayan durmadan kanayan yaraları vardır. Uğruna he...