Január 24. hétfő

416 32 9
                                    

Őszintén szólva nem értettem semmit abból a felhajtásból, ami az elmúlt hetet jellemezte. Kinga népszerűségi versenye, Zsolti fura hisztije, hogy miért nincs a listán, majd kettejük világraszóló szakítása. Csöndben teszem hozzá, hogy szombaton már újra együtt voltak. De az, amit ők csináltam az csak egy része volt az egész hétnek. A tanárok teljesen bekattantak, hogy második félév. Vagy dogát írtunk vagy feleltünk. 

Ja és a kedvencemet még nem is említettem... Reni pálfordulása. (újabb...) Pontosítva a dolgot, Reni olyanná vált mint Edina és a követői. Konkrétan olyan ruhákat kezdett el hordani és pontosan olyan kiállhatatlan stílust vett fel. Ó és a legjobb az egészben, hogy teljesen rámászott Cortezre. Ő pedig azt se tudja, hogy mit csináljon. Renit nem ilyennek ismerte, de látom rajta azt is, hogy teljesen összezavarta ez a rámenős, új Reni. Hát ez az én szerelmi életem formája... Amikor már úgy éreztem, hogy minden rendben lesz, akkor jön az újabb akadály. Többek között beszéltem a helyzetről Kingával és Virággal is, akik mindketten totál meglepődtek Renin. Hát mit ne mondjak... a helyükben én is sokkal jobban meglepődtem volna. 

Amin pedig én lepődtem meg, az Cortez mamájának a hívása volt. Közölte velem, hogy ő nem érti, mi történt Cortezzel. Ahogy ő fogalmazott holdkóros lett. Nos, így is lehet fogalmazni. És természetesen Reni új stílusán is kiakadt. Azt hajtogatta, hogy nem érti mi történt ezzel a teljesen normális lánnyal. 

Ezeken annyira elgondolkodtam, hogy csak arra eszméltem fel, hogy Ricsi elém tolt egy lapocskát. 

"Mi van C-vel?"

"Honnan tudjam? Nem beszélt velem egy ideje..."

"Pont ezt akarom tudni, hogy miért nem??"

"Múlt szerda óta ilyen... Nem is mondott semmit, csak elvan magában. Nem emlékszem, hogy olyat mondtam volna, ami nem tetszett neki.. Na meg ez a Renis dolog fura..."

"Ahha... Renis dolog?"

"Annyit mondott szerdán, hogy gondolkodnia kell."

"Min? Hogy téged vagy Reni-ribit válassza???" 

"Nem tudom Rics... :("

"Naaa ne legyél szomorú!!!" 

"De neked nem mondott semmit? Te vagy a legjobb haverja, nem?"

"De, én vagyok elv. De a rosseb se tudja, hogy mi jár a fejében. Semmit nem mondott. Csak folyton más dolgokról kezd el beszélni nekem."

"Eh... Az sem jobb! :("

"Ja :("

Ezután nem sokkal kicsengettek. Én pedig reménykedve sétáltam vissza a terembe, hogy megpróbálok beszélni kicsit Cortezzel. 

- Szia! - álltam meg előtte, miután felült a padja tetejére. 

- Szia Lin! Minden ok? - nézett rám kérdő tekintettel. 

- Asszem'. Veled? - rágtam a szám szélét. 

- Nem igazán... Teljesen rám nyomult Reni és megfenyegetett. 

- Mi van? - kerekedett el a szemem. 

- Ja, közölte, hogy mivel ő jó tanuló semmi baja nem lehet, így simán hazudhat bármit rólam, vagy rólad, ha azt akarja, hogy kirúgjanak minket. 

- Mi???? 

- Komolyan beszélek. 

- És te ezen agyaltál eddig? Komolyan? 

- Többek között igen. Meg azon, hogy el kellene fogadnom a védelmi ajánlatát. 

- A mit?? 

- Azt, hogy ha azt akarom, hogy ne rúgjanak ki se téged, se engem, akkor össze kell jönnöm vele. 

SzJG - Új lányWhere stories live. Discover now