Első nap újra a suliban a szünet után. Egy részem nagyon várta ezt napot, egy másik részem pedig nagyon nem. Újra tanulni kell...
De még mielőtt a mai napról lenne szó, néhány dolgot ki kell emelni a szünetből.
Első sorban, hogy miután végül elindultunk, majdnem lekéstük a gépet... Aztán konkrétan végig aludtam az utat, szóval semmire nem emlékszem.Aztán megérkeztünk Amerikába, ahol pár napra elváltak útjaink. Én mentem anyához és ő is a saját szüleihez. Persze ez mindkettőnk számára egy szenvedés volt... Nála a szülei folyamatos traktálása miatt, nekem pedig amiatt, hogy anya konkrétan soha nem ért rá semmire. Szóval nagyon szuper karácsonyom volt.
A szilvesztert szerencsére már Cortez egyik haverjánál töltöttük. Jófej srác. Deannek hívják és hatalmas forma! Folyton poénkodik.
Végül is aztán akkor hívtuk fel a többieket. Kiszámoltuk, hogy kb náluk mikor lesz újév és akkor beszéltünk velük. Nagyon aranyosak voltak. Azon kívül, hogy először nem akarták elmondani, hogy mi is történt velük. Végül aztán Kinga nyögte ki, hogy Gomba nyomult Renire. Akinek ez nem tetszett. Kinga meg akarta védeni, aztán végül Zsolti verekedett vele. Jaj...
Amikor beszéltünk, Reni nem volt ott velük, amit most kivételesen meg is tudtam érteni. De azt már nem, amit másnap reggel láttam Facebookon!
Reni végül mégis elment bulizni az emós Petivel és a haverjaival! Nem normális! A többiek is teljesen kiakadtak. Azóta nem tudok róla semmit, de lehet, hogy jobb is. Valahogy van egy sejtésem, hogy Reni emós lesz... De ne legyen igazam.Végül igazam lett... Mert amikor reggel Cortezzel sétáltunk a suli felé, már távolról is látszott a többiek mellett egy fekete folt. Azaz Reni.
- Az ott Reni? - kerekedett el Cortez szeme.
- Szerintem igen.
- Jézusom!
- Egyetértek. - bólintottam. Miközben azt néztem, hogy Reni minket látva, bement a suliba. Ő tudja.- Sziasztok! Hogy vagytok? - álltam meg mosolyogva Kinga mellett, aki tőle szokatlan módon megölelt, majd ezt látva Virág is megölelt minket.
- Végre itt vagy. Ma esetleg tudunk csinálni egy csajos partit? - kérdezte Virág. Komolyan, amióta többet van velünk díjakat fejlődött.
- Nekem oké. Melyikünknél?
- Nekem is jó. Lehetne nálunk. - néztem rájuk vidáman.
- Oké. Hozok kaját. - kötötte ki Kinga.
- Én meg hozok pár csajos cuccot. - csapta össze a kezeit Virág.
- Oké. Én keresek filmet. Meg takarókat.Ezt hallgatva a fiúk csak mosolyogtak rajtunk. Nekik sem árt, ha kapnak egy délutánt nélkülünk. Szóval meg is beszélték, hogy videójáték délután lesz Daveknél.
Utolsó óra után csoportosan álltunk a suli előtt, amikor az egyik irányból Peti jelent meg. Reni pedig pont akkor ért ki az iskolából. Rögtön egymás felé indultak, majd közösen sétáltak el valahová. Mi pedig egymás szavába vágva terveztük a délutánt.
- Akkor ma már nem találkozunk. - fordultam Cortez felé.
- Ma már nem. De esetleg felhívlak este. Mit szólsz? - mosolygott. Tényleg fel akar hívni? Engem? Akkor amikor a lányok is ott lesznek!!
- Oké. Valamikor este. Amikor van pár perced.
- Rendben. Hívni foglak. - ölelt meg, majd csatlakozott a fiúkhoz.Egyedül mentem haza, majd mindent előkészítettem, mire a lányok megérkeztek.
- Oké, mit fogunk nézni?
- Hát gondolkodtam. Választhattok. Van az Együtt kezdtük, Több mint testőr vagy a Bíbor szívek. - mutattam fel a pendriveot.
- Együtt kezdtük. - hangzott a kórus.
- Akkor az lesz. De ha esetleg még lesz kedvünk, akkor mást is nézhetünk. - nevetett Virág.
- Jó.Szóval végül két filmet is néztünk. Aztán a második filmnek a vége után pár perccel csak beszélgettünk, amikor megszólalt a telefonom.
- Cortez az. - adta át Kinga egy kacsintás kíséretében.- Szia!
- Szia Lini! Mit csináltok? Hogy vagytok?
- Már két filmet is megnéztünk. Most meg beszélgettünk. De minden oké. Nálatok?
- Most vagyunk két meccs között. Eddig én állok nyerésre.
- Ügyes vagy! - nevettem fel.
- Köszi. Viszont nem akarlak annyi ideig elszakítani a lányoktól, szóval én most el is köszönök. Csak hallani akartam a hangodat. - közölte, nekem pedig megakadt a szó a torkomon. Mi? Hallani akarta a hangomat.
- Jól van, jó játékot! Jó volt hallani téged is! - találtam meg magam.
- Köszi. Jó éjt Lini!
- Neked is! Szia!Letettem, majd visszamentem a szobába, ahol az egyöntetű reakció várt:
- Juuujjj!! De cukik vagytok! - visítottak, én pedig vörös fejjel néztem rájuk.
ESTÁS LEYENDO
SzJG - Új lány
FanficToroszi Evelin vagyok. A nagynénémmel élek. A szülei külföldön vannak, anyám egy hatalmas divatcég vezet, apám meg diplomata. Én pedig haza akartam jönni, így magántanuló lettem. Tehát otthon tanulok és nem járok iskolába sem. Ez sok szempontból jó...