November 2. - Reni

955 36 0
                                    

Hú, nagyon régen nem írtam már... Ehhez mondjuk az is kellett, hogy egyáltalán semmi nem történt velem az elmúlt napokban. Talán csak tegnap, de az is annyiba fulladt, hogy Kinga még az eddiginél is jobban utál és Cortez pedig meg sem hallgatta a karaoke produkciómat... Valakivel telefonált! Hogy lehet ennyire bunkó??!

Mindegy is, végre vége van az őszi szünetben, én pedig stréber minta diák létemre vártam. És ami pedig végre külön örömöt jelentett, hogy Arnold végre visszatér az újabb nyaralásból.

- Arnold! - siettem felé a folyosón és amikor elé értem gyorsan át is öleltem.

- Mi történt? - kérdezte. Én pedig elkezdtem mesélni, és csak mondtam, mondtam és mondtam...

- Értem. Tényleg jó sok minden történt veled. Örülök hogy most itt vagyok.

- Nekem mondod! Egyébként én is örülök, hogy nem vagyok egyedül.

Ebből a szempontból jobb volt a napom, mint az eddigiek. Viszont Kinga továbbra is dühös rám, Virág éppen azt hiszi, hogy vegetáriánus, és Cortez pedig... Szóval ő csak van és levegőnek néz. De nem tudom miért!

Délután Arnolddal sétáltam ki az iskolából. Az épület előtt pedig Cortez állt és Evelin pedig pont akkor ért oda hozzá, majd szorosan átölelte. Cortez pedig szorította magához a lányt.

Majd Cortez hátra nézett ránk és nem szólt semmit, tehát nem is köszönt. Így pedig totál elkeseredve mentem haza.

Gyorsan elköszöntem Arnoldtól, majd a szobámban bekapcsoltam a gépemet és beléptem Facebookra...

Először írtam Virágnak:

Reni: Virág itt vagy? Tudunk beszélni?

Nem válaszolt... Írtam Kingának is, de tőle sem kaptam reakciót pedig ő is elérhető volt. Úgyhogy végső reakcióm, annyi volt hogy írtam Corteznek.

Reni: Szia. Vagy?
Cortez: Szia. Igen, de nem nagyon érek rá. Mit szeretnél?
Reni: Csak akartam kérdezni hogy van e valami bajod velem?
Cortez: Semmi. Miért?
Reni: Mert nem köszöntél.
Cortez: Bocs, csak fontos dolgom volt. És most viszont mennem kell...
Reni: Oké. Szia.

Én ezt nem értem. Viszont ekkor jött Arnold a megmentőm és kérdezte hogy játszunk-e Honfoglalót.

SzJG - Új lányDonde viven las historias. Descúbrelo ahora