Reggel apu kitett minket a suli előtt, mi pedig odasétáltunk a fiúkhoz.
- Ren, emó! - köszönt Ricsi.
- Sziasztok - köszöntem vissza.
- Figyeljetek, mit csináltok holnap?
- Miért? - kérdeztem vissza.
- Meg Dave beszervezett több embert is a meghallgatásra. Három trombitást meg egy lány, aki dobol. Nem jöttök? Jól kiröhögjük őket!
- Bár ez igen jól hangzik. - feleltem és cinikus akartam lenni, de sajna nem vették észre. - De nekem nem jó a holnap. - ráztam meg a fejem.
- Mit csinálsz? - nézett rám hirtelen Cortez és éreztem, hogy kipirul az arcom.
- Könyvesboltba megyünk Arnolddal.
- Azta ez annyira érdekesen hangzik, hogy mindjárt elfutok. Nem bírom kivárni a holnapot! - közölte Zsolti, mire a fiúk elrohogték magukat.
- Ez nagyon jó poén volt, főleg, ha úgy vesszük, hogy Zsolti két lépést sem tud futni, mert kidől. - lépett hozzánk Kinga.
Ebből pedig egy pillanat alatt hangzavar alakult ki. Én pedig inkább Cortezre néztem, aki engem figyelt.- Neményivel mész könyvesboltba? - kérdezte a szája szélén egy gúnyos mosoly bujkált
- Igen. Miért? - kérdeztem, de ő csak tovább mosolygott. Majd nem is válaszolt mert az érkező Davere figyelt.
- Na! - állt meg és fontoskodva elővette a telefonját. - Holnap délután 3 órától 5 óráig hívtam a jelentkezőket. Kilencen jelentkeztek. Kettőt elutasítottam és van egy aki nem trombitás, de a videója alapján jó lehet. Illetve ebből a jelentkező számból kettő lány van. Egy trombitás lány egy az előbb említett nem trombitás is.
- Nemár, nem kell lány a bandába! - rázta meg a fejét Zsolti.
- Mi az, hogy nem kell? Mi ez a nőgyülölő szöveg? - akadt ki Kinga.
- Mivan? - hőkölt hátra Zsolti.
- Na? - nézett körbe Dave.
- Szerintem hallgassuk meg a csajokat is. Max jót röhögünk. Tuti valami béna pattanásos lány fog jönni. - röhögött Ricsi.
- Ne már! - tiltakoztam ösztönösen.
- Ren, Ren! - ciccegett. - Nem hiszem el, hogy van olyan lány aki tud normális zenét játszani. - folytatta.
- Cortez? - nézett felé Dave.
- Felőlem hallgassunk meg a lányokat is. - vonta meg a vállát. Majd a többiekre nézett, akik sajátosan reagáltak.
Aztán órák után hazafelé sétáltunk, amikor Virág a Myspace oldaláról mesélt és azt kérdezte, hogy hogyan csinálja meg az enyémet. Mindezt Arnold unottan figyelte. Majd akkor még jobban elege lett, amikor Virág sikítani kezdett, hogy Dorián megadta neki több elérhetőségét is. Majd velem együtt sikított tovább.
- Akkor holnap kettőre jövök érted! - búcsúzott el Arnold. Majd elsétált, én pedig bementem a házba anyuhoz.
Szeptember 12.
Elmentünk a könyvesboltba, viszont sajnos az eső nem kérdezte, hogy akarjuk e hogy essen, így jól megáztunk. Szóval meg is ráztam utána. Hétfőn pedig nem mehetek suliba.
STAI LEGGENDO
SzJG - Új lány
FanfictionToroszi Evelin vagyok. A nagynénémmel élek. A szülei külföldön vannak, anyám egy hatalmas divatcég vezet, apám meg diplomata. Én pedig haza akartam jönni, így magántanuló lettem. Tehát otthon tanulok és nem járok iskolába sem. Ez sok szempontból jó...