Szeptember 24. péntek

520 30 8
                                    

Oké ezt senki nem fogja nekem elhinni, de konkrétan elveszett szegény naplóm! Elfelejtettem, hogy hová tettem le és ott maradt a polcon...

Most kifejezetten örülök, hogy meglett. Ezt a napot nagyon is le akartam írni. Nem tudom mi szállta meg az embereket, de ilyen kaotikus nap szerintem még nem volt az osztály és a baráti kör történetében..

Reggel persze még nem volt semmi. Egészen az osztályfőnöki óráig, amikor Haller és játékot hozott.

- Gyerekek! Írjátok fel a neveteket, majd válaszoljatok a kérdésekre. Első kérdés. Kit vinnél magaddal egy világkörüli útra. A második pedig, hogy miért őt vinnéd?

Érdekes kérdés.. először gondolkodtam, aztán rájöttem, hogy ki az egyetlen akivel ha utazok valahova bármit meg tudok beszélni, mert ő meg fogja érteni.

- Tanár úr! Fel fogja olvasni? - kiabált be Zsolti.
- Hogyne. - mosolygott.

Ezután az ofőnk a kezébe vette a lapokat. Alapvetően több egyértelmű is volt, majd jött Zsolti és a Csontváz Carlos válasza. Fantasztikus!

Aztán elérkeztünk az enyémhez..
- Nézzük, Evelin kit vinnél magaddal. Hm.. Cortezt és az indoklás: Mert ő mindig tudja, hogy mit érzek, amikor egyedül kell utaznom. - a végére az ofőnk hangja halkabb lett... - Khm.. rendben, következő. Név nélküli. Cortez. Lássuk, hm, ez érdekes. Itt kettő külön verzió is van.. verzió egy: Renit és kirakom Párizsban, mert ott van minden amit szeret. És verzió kettő: Evelint, mert ő megérdemli.

Azt hiszem ennél többet nem is kellett volna írnia.. odaszúrt Reninek és közben azt is leírta, hogy boldog volt, hogy nyáron nem egyedül kellett mennie. Hogy ebből mi lesz?

Az óra után a szekrényemnél pakoltam, amikor megállt mellettem valaki.
- Igen? - néztem a sötét kék szemeibe.
- Köszönöm, hogy engem írtál. Jól esett.
- Tényleg úgy gondolom. - mosolyodtam el. - A tiédet pedig én köszönöm. Igaz szerintem a Renis rész felesleges volt, de ha jónak érezted...
- Á, nem csak felhúzott. - legyintett.
- Ma is leszünk Zsoltiéknál?
- Igen. Utána?
- Megyek haza a magányos házba.. Lara néni üzleti úton van. - sóhajtottam.
- Sajnos ma nem tudok átmenni, mert akkor a mamám is egyedül maradna. De mindenképpen felhívlak!
- Oké.. - bólintottam, majd becsuktam a szekrényemet. - Mehetünk?
- Mindjárt, csak kiveszem a pulcsimat. - intett a szekrény felé, majd kinyitotta. Az ajtóra az enyémmel ellentétben csak pár kép volt ragasztva. Egy róluk a srácokról, egy-két utazós, egy a nagyszüleivel és egy olyan, amin ketten mosolygunk a kamerába. Nyáron készült Amerikában. Imádom azt a képet. Ezek szerint neki is fontos.

- Jöttök most? - fékezett le mellettünk Dave. - Mert akkor megvárunk titeket.
- Jövünk. - csukta be az ajtót Cortez.

Szóval így kerültünk ismét Zsoltiék garázsába, ahol mostanra az osztályunk nagy része jelen volt. Eközben Ricsi szólt, hogy meghívta a bandáját is. De hogy minek??

Dave és Macu az irodában ült, mellette Kinga diktált valamit. Jesszus! Virág és a rokkerek tvt néztek. Reni olvasott.  Miközben én Cortezzel, Ricsivel és Zsoltival csocsóztam. Nem kifejezetten szeretem, de nem vagyok benne béna sem.
- Lin figyelj, mert most be fogom rúgni! - heccelt Zsolti. Már nem is számoltam, hogy mennyit vesztettek, miközben Cortez és én nyertünk.

Végül az a gól sem ment be..
Na de ekkor érkezett meg Ricsi bandája, vagy legalább is úgy tűnt. Mert berontott a garázsba egy csapat fiú, Zsolti élénk állt, mint aki védeni akar és Cortez pedig közvetlenül mellém állt. Mi van ezekkel?

Arra viszont senki nem számított, hogy a banda egyik tagja Renit fogja megtalálni. Aki azt se tudta, hogy mi van. Habár úgy tűnt éppen menni készült.

Nem nagyon foglalkozunk ezzel a dologgal, csak akkor álltunk meg, amikor Reni általánosan köszönt, majd Gomba a dobos közölte vele, hogy azonnal menjen mielőtt elfelejti a következő számot is. Jézusom!
Reni vörös fejjel kiment, majd Gomba eldobta az egyik ütőt, ami az egyik legjobb basszusgitáron koppant.
- Hé, azért nem megzavart egy lány, nem kell tönkre tenni semmifajta hangszert! - szólt be neki Zsolti, mire a srác ránk kapta a fejét. Majd megakadt a tekintete rajtam. Ajj jaj!
- Hé, tündérke te tudsz játszani? Mert ha igen, akkor jöhetnél. - próbált mosolyogni.
- Ch.. azt lesheted! - fordultam el. Engem nem fog meghatni. Annyit hallottam még ezután, hogy Cortez szól Ricsinek, hogy tartsa helyén a bandát.
Félek, hogy ennek nem lesz jó vége..

És most abba kell hagynom az írást, mert valahol szól a telefonom és mivel a Hooliganst hallom, akkor Cortez lesz az.

SzJG - Új lányDonde viven las historias. Descúbrelo ahora