Hétvégén többször is végig gondoltam, hogy mennyire szerencsétlen vagyok, hogy nem mehetek suliba! És ezzel pedig nagyon bénának is érzem magam... Szerencsétlenség!!!
Az orvostól hazaérve minden gyógyszer bevettem és anyu parancsára befeküdtem az ágyba is.
- Hogy vagy? - jött be anyu délután.
- Jól. És szerintem annyi teát ittam, hogy jobb túlélő lennék mint egy teve.
- Értem. Egyébként Cortez van itt. - közölte mellékesen.
- Ó. Pillanat.
- Nyugi mondtam neki, hogy először megnézem, hogy alszol-e. - mosolyogott rám kedvesen. Majd kiment.
- Szia! - lépett be a szobába Cortez.
- Szia! Rajz szakkör?
- Kibírják nélkülem. - mosolyodott el. - Egyébként Virág mondta, hogy ma beteg lettél.
- Ühüm értem. És hogy ment a válogató?
- Jól. Sokat röhögtünk.
- És végül is sikerült valakit? Jaj egyébként megírtam az irodalom beadandódat.
- Kösz, nem kellett volna. Egyébként igen sikerült a válogató. Várj megmutatom az új tagot. - vette a kezébe a laptopomat.
Ekkor pedig egy halk kopogás után Arnold lépett be a szobába.
- Szia! - köszönt, másik felvonta a szemöldökét, amikor meglátta Cortezt.
- Szia! - mosolyogtam.
- Gondolom Cortez megkaptad a beadandódat. - kezdte gúnyosan Arnold.
- Nem azért jöttem. - felelte ingerült hangon. - De mindegy, tudod Neményi te egy igazi seggfej vagy! - nézett rá, majd felém nézett. - Jobbulást! - és kiviharzott a szobából.
- Ezt most miért kellett? - néztem Arnoldra felháborodva.
- Még komolyan kérdezed? - vonta fel a szemöldökét.
- Ig..en... - dadogtam. Most meg mi a baja? Pont neki! Ezután Arnold szó nélkül viharzott ki a szobából.
- Hát ezek gyorsan elmentek. - ciccegett anyu. - És ezt meg itthagyta. - adott a kezembe egy könyvet.
- Arnold könyvet is hozott!
- Nem ezt Cortez hozta. - bólintott anyu.
- Mi? - néztem rá értetlenül. Aztán később már ezt ecseteltem szegény Virágnak, aki akkor érkezett.
Szeptember 16.
Egész nap megint unatkoztam. Aztán délután Arnold átjött, mert közben kibékültünk. Es persze Virág is átjött.
- Szóval Cortez mégis adott be beadandót. És látszott, hogy Kardos kétszer elolvasta, aztán közölte, hogy vége csinált valamit és adott neki egy hármast, majd hozzátette, hogy végre kiderült hogy Cortez érvelni is tud.
- Érvelni? - lepődtem meg.
- Igen ezt mondta. - bólintott.
- Értem. Akkor ezek szerint nem az enyémet adta be. De akkor ki segített neki? Vagy egyedül csinálta? - gondolkodtam.
Majd miután mindenki elment felmentem Facebookra és megnéztem az állapotokat.Virág (*Yesterday*) - állapota elfoglalt
Ricsi (Lin! Ez nagy volt!) - állapota nincs a gépnél
Zsolti (Lin+Cortez kérem vissza a PS játékot!!!!) - állapota elérhető
Dave (Myspace-t szerkeszt) - állapota elfoglalt
Cortez neve pedig szürke maradt.
ESTÁS LEYENDO
SzJG - Új lány
FanficToroszi Evelin vagyok. A nagynénémmel élek. A szülei külföldön vannak, anyám egy hatalmas divatcég vezet, apám meg diplomata. Én pedig haza akartam jönni, így magántanuló lettem. Tehát otthon tanulok és nem járok iskolába sem. Ez sok szempontból jó...