Szeptember 6. hétfő - Evelin

530 27 10
                                    

Első és legfontosabb dolog! Ma érkezik Cortez. Igazából már éjjel hazaért, de olyan későn, hogy inkább megbeszéltük, hogy majd a suliban találkozunk, mert nem akarta, hogy miatta én se aludjak. Hát nem aranyos? :)

Mielőtt viszont leírnám a mai napot, előtte azért még meg kell említeni kicsit a múlt hetet is.
Az első napi belépőm után gyorsan terjedt rólam minden a suliban... Belül ez nagyon kikészített, de szerencsére nem látszott rajtam. Hú..

Nos visszatérve a reggelre két üzenet fogadott...

Cortez: Jó reggelt! Találkozunk a suli előtt. Megyek oda. :)

Illetve.

Kinga: Ne várj rám. Renátát próbálom összekaparni. Ha minden jól megy akkor ma még normálisan fog kinézni. Sajnos nyáron kicsit... Hogy is mondjam... Lengébben kezdett öltözködni, és nem akarom, hogy utcaszélinek nézzen ki.

Én: Okés, remélem sikerrel jársz. :)

Hát igen, Reni. Aki a nyár folyamán Párizsban több haspólót és rövid szoknyát is vett arra hivatkozva, hogy én is ilyeneket hordok. Én!??

Szóval a telefonomon ellenőrzése után felvettem egy váll nélküle elegáns blúzt, egy trapéz nagragot és egy magas sarkú szandált. Majd a hajamat két macifülnek tűnő kontyba csavartam. Ezt a haj típust Virág mutatta nyáron és akkor nagyon megtetszett, azóta meg többször is volt ilyen a hajam.
Sminket hirtelen elfelejtettem feltenni, majd az utolsó pillanatban egy kis szempillaspirálra maradt időm.

- Jó reggelt Lara néni! Köszönöm a teát és a kaját is, de most nagyon sietek. Majd délután jövök, puszi! - kaptam kézbe a termoszt és a becsomagolt szendvicset is, majd kirohantam a házból.

Nem kellett volna annyira sietnem, de minél előbb szerettem volna a suli elé érni. Aztán kiderült, hogy kicsit túlságosan siettem, mert még csak Zsolti ácsorgott az szokásos helyen. Amíg vártuk a többieket, addig vele beszélgettem.
Aztán valami visító szélvész nekem jött és nevetve rám ugrott. Megérkezett Virág.
- Lin!!!! De jó hogy itt vagy.
- Én is nagyon örülök neked! - öleltem át Virágot, akiről pedig a nyári változások csak pozitív értelemben mondhatóak el. Virág nyáron tanulni kezdett, igaz, nem mindent, de fontos volt számára, hogy Beninek majd ő is tudjon mindenben segíteni. Kedves tőle!
- Nagyon jól áll így a hajad! Tök cuki! - nézegette Virág a kontyaimat.
- Köszi. - vigyorogtam.

- Hé! Engem már észre sem veszel? - duzzogott a kedvenc rasztám.
- Dehogynem. - vertem bele a vállába, szimpla szeretetből.
A következő pillanatban pedig Dave sietett oda hozzánk és vigyorgó fejjel kezdett magyarázni valami kütyüről, amit a Bigyó shop oldalról rendelt. Biztos érdekes...

Aztán ez már nem is érdekelt, mert mindenki egyszerre nézett balra. Cortez érkezett meg. Istenem csak három hete nem láttam, de annyi idő alatt is változott. A haja belelóg a szemébe, pilóta fazonú napszemüveg. Fehér póló, farmer és egy magas szárú cipő. Ja igen ő csak egy gimis srác... Hogyne!

- Sziasztok! - köszönt mindenkinek, majd pacsizott a fiúkkal. Aztán megölelte Virágot, direkt engem hagyva a végére. - Gyere ide macika! - tárta szét a karját, majd szorosan átölelt, amikor hozzá bújtam. Mennyire hiányzott... - Egyébként tényleg jó így a hajad! - suttogta a fülembe, mire az én arcomra egy levakarhatatlan mosoly keletkezett.

Ezután már az sem zavart, amikor megérkezett Reni és Kinga.
Persze Kingával rögtön megöleltük egymást, amúgy Reni szerencsétlenkedett egy sort Cortez előtt. Aki ebből semmit nem vett észre, de nem azért mert vak, hanem mert nem akart. Továbbra is sértettnek érezte magát, hogy Reni még csak meg sem köszönte neki a láncot. Mik vannak!

Aztán Kinga még engem is meglepve bedobott egy "bombát".
Valami francia srácokról kezdett el beszélni. Ezzel persze csak Zsoltit akarta felidegesíteni, de olyan hiteles volt, hogy nem tűnt fel senkinek a kamu dolog. És ami a gond, hogy velevonta Renit is, aki először fel sem fogta, hogy mi van.
Most hogy ezzel azt akarta elérni, hogy Reni felé érdeklődjön Cortez vagy azt, hogy inkább mással foglalkozzon, arra még nem jöttem rá.

Mindenesetre Cortez meghallva a motorozást, azután, hogy Reni közölte vele, hogy nem írt, mert nem akarta zavarni... Fogta magát, és engem is magával húzva elindult be az épületbe. Közben persze beszólt Reninak, hogy akkor biztos ezért nem akarta zavarni. Jesszus Mária! Ebből sehogy nem lshwt jól kijönni.
És azzal, hogy Cortez ezen rágodik sem neki, sem nekem nem lesz jobb. Mert hat bármennyire szeretném, hogy találjon valaki olyat aki tényleg őt szeretné, csak sajnáltatja magát... Sőt ezzel telt az egész nap!

Végül délután sikerült kicsit kiszámítani a csigaházból, ahová elbújt. Elmentem vele az elektronikai szaküzletbe, hogy vegyen magának egy két dolgot.
Jól sikerül, sőt utána még engem is meglepett, azzal amit kérdezett.
- Lehet, hogy ez most kicsit fura lesz.. de lenne kedved kávézni egyet? Tudom hogy imádod a kávét és..
- Persze, hogy lenne. - válaszoltam mosolyogva. Majd gyorsan elküldtem egy üzenetet Kingának.

Evelin: Cortez elhívott kávézni!!

Kinga: Hajrá! Szurkolok! Ezek szerint hatásos volt, a hogyan adjuk meg a végső löketet Corteznek akció :D

Hát igen, Kinga amúgy ilyen. :)

- Mit innál szívesen? - kérdezte kedvesen, amikor leültünk az asztalhoz.
- Most jól esne egy Melange.
- Oké, akkor megrendeltem neked is, meg magamnak is. - sietett a pulthoz.

Pár perc múlva visszaért.
- Magadnak mit kértél? - kíváncsiskodtam.
- Egy Espressot. Annál nincs jobb. Meg neked kértem még egy kis meglepetést. Remélem tetszeni fog. - kacsintott.
- Hűha, kíváncsi leszek!

Kiderült, hogy kert hozzá nekem olyan kis karamellás kekszet, de nem egyet, hanem kettőt, mert tudja, hogy nagyon szeretem.
- Köszönöm a kávét és a kekszeket is. Nagyon finom volt.
- Örülök, hogy ízlett. Mehetünk?
- Persze. - álltam fel. Majd a kávézóból kilépve sétáltunk hazafelé.
Egész úton beszélgettünk, meg nevetünk, közben pedig észre sem vettem, hogy mennyi idő telt el.

A kapuig kísért, majd ott mosolyogva köszönt el, és megvárta amíg bementem az ajtón. El sem hiszem, hogy ez vel történt!

Este kilenc lett, mire úgy éreztem, hogy kész vagyok másnapra. Majd nagyjából fél 11 felé mentem aludni. És alvás előtt is még a kávézáson gondolkodtam.

_________________________________________

Meghoztam az újabb részt. :)
Hogy tetszenek a csavarok?
Remélem továbbra is teszik a sztori! És köszönöm a csillagokat! ❤️
Puszi!!
_________________________________________

SzJG - Új lányOnde histórias criam vida. Descubra agora