Tom hamar elkészült, és meglepetésemre, a sapka ismét a fején díszelgett. A garázshoz vezetett, vagyis én követtem őt, de ami ott fogadott engem... Totálisan letaglóztam a látványtól. Több drága, csúcskategóriás kocsi foglalt helyet a hatalmas garázsban. Viszont már a jól ismert sportkocsit választotta, amivel ide is elhozott.
Bevallom, soha nem értettem a kocsikhoz, sőt nem is rajongtam értük, nekem oly mindegy volt, hogy Audi, BMW, vagy csak egy Suzuki vagy Opel, vagy bármi más.
Ez a sportkocsi, számomra igazán kényelmes volt, és kellemes volt benne utazni. A családban egyedül apának volt jogosítványa, viszont kocsija nem volt, legalábbis sajátja nem. A cég kocsiját használta, ahol dolgozott. Viszont ő Tomhoz képest, nagyon óvatosan vezetett, a megengedett sebességhatár alatt ment mindig, míg Tom egész lazára vette a vezetést.
– Mire vársz? – rántott vissza a valóságba Tom, miközben beszállt a kormány mögé. Vettem egy mély levegőt, majd beszálltam mellé.
Az út csendben telt, vagyis az a két rövid perc, amíg kiállt a garázsból, és lehajtott a feljáróról.
– Na?
– Hm? – fordultam felé értetlenül.
– Szerinted magamtól megszülöm, hogy hol laksz? Vagy navigálni szeretnél te magad? – vonta fel szemöldökét, miközben ujjaival türelmetlenül kopogtatott a kormányon.
– Ja, izé.. – kezdtem el a fejemet törni, mivel fogalmam sem volt, hogy mi a pontos cím. Valamiért csak az otthoni címünk jutott eszembe. Számat harapdálva próbáltam kitalálni, hogy mi legyen. Tom észrevehetően direkt a lehető leghangosabban sóhajtott fel. – Várj – mutattam fel mutatóujjamat, majd telefonomat előhalászva Mirandát kezdtem el hívni.
Ciki volt, de végre megvolt a cím, amit Tom unottan pötyögött be a GPS-be, majd a gázra lépve már mentünk is a cél felé.
Innentől néma, kínos csend telepedett ránk. Én csak a szoknyám szélét birizgálva bámultam kifelé, figyelve az utat és az utcákat, míg Tom az utat figyelte. Miután mindketten meguntuk a másik sóhajtozását, és torokköszürülését, Tom bekapcsolta a rádiót.
– Hogyhogy nem tudod, hogy hol élsz? – jött a hirtelen kérdés, amitől meg is ijedtem.
– Most költöztünk csak ide, eddig Írországban éltünk.
– Miért jöttetek ide? – jött az újabb kérdés.
– Mamám meghalt, és apa ragaszkodott a házhoz, ahol felnőtt – fontam össze magam előtt karjaimat. Még mindig idegesített a tény.
– Aha – jött a válasz, majd ismét leszállt ránk a csönd. Egészen addig, míg meg nem érkeztünk.
– Bejössz? – kérdeztem, miközben kikapcsoltam a biztonságiövet.
– Minek? – nézett rám úgy, mintha a világ legnagyobb hülyeségét kérdeztem volna meg.
– Csak kérdeztem – forgattam meg szemeimet, majd kiszállva, erősen becsaptam az ajtót.
– HÉ! – szállt ki Tom is, idegesen utánam kiabálva. Nem fordultam hátra, de elmosolyodtam.
– Anya! – nyitottam be a házba.
– Haley! – sietett elém Ruby. – Na? Milyenek? Hogy néznek ki? Milyen a hangjuk? Mindent tudni akarok! – kezdett el körbe ugrálni vigyorogva.
– Még is mit képzelsz, mit csapkodod a kocsim ajtaját? – kapta el felkaromat Tom.
– JÉZUSOM! – kezdett el sikítani Ruby. Tom lefagyott, szerintem még levegőt is elfelejtett venni egy pillanatra.
YOU ARE READING
𝐃𝐢𝐞 𝐅𝐨𝐫𝐦𝐞𝐥 𝐯𝐨𝐧 𝐚𝐥𝐥𝐞𝐦 - 𝐄𝐬 𝐢𝐬𝐭 𝐤𝐞𝐢𝐧 𝐇𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐄𝐧𝐝
Fanfiction𝐀 𝐦𝐢𝐧𝐝𝐞𝐧𝐬é𝐠 𝐞𝐥𝐦é𝐥𝐞𝐭𝐞 - 𝐄𝐳 𝐧𝐞𝐦 𝐞𝐠𝐲 𝐛𝐨𝐥𝐝𝐨𝐠 𝐯é𝐠 Haley és családja Németországba költöznek, miután apja édesanyja meghal, és rá hagyja a hatalmas kertvárosi házat. Eleinte sok a probléma és a nézeteltérés, de egy új munk...