נ.מ. ג'ייסון
ואז הם עלו על הבמה, שלושה נערים. שלושת הנסיכים המפורסמים. שלושת התאומים.
"אלה הם הנסיכים קאי, ראיין ואיידן" אמרה מירה והצביעה על הנערים, הנסיכים, מימין לשמאל.
לנסיך הראשון, שעמד בצד ימין של הבמה, שלו קראה מירה קאי, היה שיער לבן אסוף בקוקו קצר שבו גווני שחור, עיניו היו בגוון בורדו בהיר עם אישוני החתול המאפיינים את הערפדים, עורו היה מעט חיוור יותר מעורה של מירה, ושריריו בלטו דרך הבגדים שלבש, שכללו ג'ינס שחור עם קרעים, חולצה שחורה עם דוגמאות כסף מפותלות, סביב מותניו היה קשור ז'קט אפור כהה, סביב צווארו הייתה שרשרת זהב יקרה למראה, הוא נעל נעלי ספורט יקרות, וגולת הכותרת, כתר הזהב שניצב על ראשו, המשובץ יהלומים שחורים ואבני חן שג'ייסון זיהה בתור אבני שוהם, הידוע גם כאוניקס. לנער שעמד באמצע, שלו קראה מירה ראיין, היה שיער תכלכל עם פסים לבנים, עיניי בורדו עם אישוניי חתול שהיו מעט כהות יותר מאלה של אחיו, קאי, שעמד מימינו, עור חיוור כמו זה של קאי, גם הוא היה שרירי מאוד, ועל עינו השמאלית הייתה צלקת דקה מהגבה עד לבערך סנטימטר או שניים מתחת לעין. הוא לבש חולצה לבנה, שמעליה ז'קט שחור, היה לו גם ג'ינס שחור, היו לו נעליים שחורות רציניות למראה, ועל ראשו היה כתר עשוי זהב, שהיה זהה לנזרו של קאי חוץ מזה שבו היו משובצים יהלומים בצבע לבן ואבני קוורץ. הנסיך שעמד בצד שמאל של הבמה, שלו קראה מירה איידן, היה הגבוה מבין האחים. שיערו היה ירוק כהה ונשזר בצמה, באיזור הפוני היו לו גוונים של לבן בשיערו, ובצמתו היו גווני אדום כהה. עיניו היו עיניי בורדו כהות, ואישוני החתול שלו כמעט ולא נראו בעיניו הכהות. עורו היה חיוור כעורם של אחיו, והבעתו הייתה קודרת, אך מלאה במעט ציפייה, לעומת קאי שנראה משועמם אך מעט מתרגש וראיין שנראה כמנסה לא להיאנח. איידן היה שרירי אפילו יותר מאחיו, ובאוזנו הימנית היה עגיל משובץ ביהלום אדום קטן. גם לו היה ג'ינס שחור עם קרעים, חולצתו הייתה לבנה, ומעליה היה לו ז'קט שחור עם קישוטי כסף, הוא נעל מגפיים שחורים, ועל ראשו היה נזר עשוי זהב משובץ ביהלומים אדומים ואבני רובי, המזוהות בצבען האדום הכהה.
"הם נראים כל כך טובבב!" לחשה בהתרגשות ליה באוזנו של ג'ייסון. ולפתע משהו השתנה. הבעת פניו של הנסיך קאי הפכה ממשועממת לרצינית. בצד שמאל, הנסיך איידן קפא, וביחד עם אחיו הוא החל לסרוק את האולם בהבעת פנים רצינית למראה. אחרי כמה שניות של סריקת האולם חייכו שני האחים, קאי ואיידן, חיוכים שחשפו את ניביהם המחודדים והחלו להתלחשש עם אחיהם שעמד ביניהם.
"יכול להיות..?" לחשה מירה.
"יכול להיות מה?!" שאל מישהו מכיתתם של ליה וג'ייסון.
"אני חושבת ששני האחים, קאי ואיידן, מצאו את המייטים שלהם! במקום אחד!" מירה אמרה, והתרגשות יחדיו עם חוסר אמונה התגנבו לקולה. האחים המשיכו להתלחשש וירדו מהבמה.
"זה... משונה" מירה מלמלה.
"מה קרה?" ליה שאלה.
"הם היו צריכים להכריז על מציאת המייטים ועל מי המייטים..." מירה מלמלה, "יכול להיות שהם פשוט החלו לקלוט את הריח של המייטים שלהם? או שהם באמת מצאו את המייטים שלהם כאן?" ומירה המשיכה למלמל מסרים לא מובנים. ג'ייסון נשם לרווחה. משהו החליץ אותו, והוא לא הצליח להבין מה. ואז עלה מישהו נוסף על הבמה. מירה התנשפה בתדהמה, ואז כרעה ברך והרכינה את ראשה. כולם בהו בה ובשאר הערפדים בחדר שכרעו ברך בכבוד מופגן בפני הערפד שעמד על הבמה.
"מה אתם עושים?" שאלה מירה כשהבינה שאף אחד לא קד או כורע ברך.
"מה את עושה?" שאל פרופסור מייקל.
"זה מלך הערפדים! בראותו, עלייך לכרוע ברך! ובכן, אלא אם כן זורם בך דם המלוכה, או שיש לך אישור מיוחד או שאתה המייט של בן מלוכה, ואז אתה יכול לקוד או לא לעשות כלום. ומכיוון שאף אחד מכם לא עונה על הקריטריונים האלה, מהר, תכרעו ברך!" מירה צעקה- לחשה. לאט- לאט כולם באולם החלו לכרוע ברך בכבוד מופגן, ביניהם ג'ייסון וליה.
"שלום לכם! אני שמח מאוד לומר שלא אחד, אלא שניים מבני מצאו את המייטים שלהם כאן, באולם הזה! אנחנו נחזור בעוד כמה ימים, לפגישה עם המייטים. אם כי, אני בטוח ששני בניי יגיעו לכאן לפגישה פרטית עם המייטים שלהם עוד לפני זה! עד אז, להתראות!" ומלך הערפדים ירד מהבמה. ואז ג'ייסון הבין מה הציק לו קודם. כשאיידן סרק את האולם, מבטו התמקד בג'ייסון כמה שניות יותר משהתמקד בכל שאר האנשים באולם...----------------------------
הלוו!! מה אתם חושבים?
מי אתם חושבים הוא\היא שהוא המייט של קאי? מי אתם חושבים הוא המייט של איידן? דמות שאנחנו כבר מכירים או דמות רנדומלית שתצטרף לסיפור משום מקום?
מה אתם חושבים על ג'ייסון עד עכשיו? מה אתם חושבים על ליה?
YOU ARE READING
Vampire's mate (boyxboy)
Vampireבעולם הזה, יש בני אנוש, ויש גם אותם... הערפדים. מפלצות בעלות עוצמה על אנושית ויכולות מיוחדות נוספות. מזל שיש להם מוסד מלוכה, ששולט בהם. ברוכים הבאים לסיפורו של ג'ייסון, נער רגיל בן 17 עם עבודה, לא מישהו מיוחד, שביום אחד חייו משתנים, היום שבו הוא מכ...