Arkasından bende çıkıp kızların yanına gittim,yemeklerini çoktan bitirmişlerdi
Naz: yemekleriniz bittiyse bahçede oturalım mı?
Ülkü: olur hadi gidelim
Kızlarla birlikte hep beraber bahçeye çıkıp bir bankta oturduk ve hayatımızı anlatmaya başladı,ben anlatmayı çok istemes mde onların güvenini sarsmamak için anlattım!
İlk başta şaşkınca bana baksalar da sonradan normal bir şey anlatıyormuşum gibi sessizce beni dinlediler ve beni yargılamak yada küçümsemek yerine destek oldular; sanırım bu hayatta ilk defa beni gerçekten anlayan birileri olmuştu,daha önce de hayatımı anlatmışlığım olmuştu ama beni hep küçümsemişlerdi,şimdi ise ilk defa beni anlayan birilerinin çıkması grçekten şaşırtıcıydı! Bu güzel anlayışları için onlara tüm kalbimle teşekkür ettim...
Alisa: Naz ne zaman istersen derdini,sıkıntını bize anlatabilirsin,biz her zaman seni dinleriz!
Elif: evet her daim arkandayız
Ülkü: ve şimdiden söylüyorum,eyerki başın herhangi bir şeye sıkışırda bize söylemezsen! İşte o zaman külahları değişiriz ona göre!*Birden bire hepimiz gülmeye başladı,gerçek dost böyle olsa gerek.
Ülkü: kızlar şu karşımızdaki bankta oturan erkekler bize mi bakıyor,yoksa ben mi yanlış görüyorum!
Elif: dur bakayım...Aaa! Harbiden de bize bakıyorlar;
Alisa: bak bak bakışlar bak!
*Birden bire bana bir gülme isteği geldi ve kendimi tutamayıp güldümde, hepsi karşımızdaki bankta kekolar gibi oturmuş dimdik bize bakıyorlardı,ama gurupta bir kişi eksikti! tahmin ettiğiniz gibi o da kötü çocuktu!
Nerede olduğunu merak ettim açıkçası,onu ilk defa gurupta görmüyordum,acaba ne haltlar karıştırıyor!Bahçede neredeyse bizden başka kimse yokturdu,Birden bire erkeklere bağırdım:
Naz: Heeeyyy gençler,hayırdır yaa ne bu hareketler,öyle artist artist hareketler bakmalar falan! Ne o süzecek başka kız bulamadınız mı?
Yağız: yooo bizim kız gibi bir sıkıntımız yok Evel Allah Elimizi sallasak ellisi.
Elif: hiç sanmıyorum canım sizin gibi erkekleri kim ne yapsın!
Demir: Niyeymiş o! Bizim diğer erkeklerden ne eksiğimiz var?
Ülkü: onların Aklı var aklı!
Yağız: Ne yani Bizim yok mu?Naz: yooo var!..ama kullanamıyorsunuz! Kullanın yan yan etkisi yok.
Efe: kullanıyoruz cnm!
*Birden Efenin sesini duyunca arkamı döndüm,kaşları çatık bir şekilde dimdik bana bakıyordu!
Size Efeyi Anlatayım mı? Efe tam bir keko çocuğu,tarzı olsun konuşması olsun hatta bakışı bile bir insanı öldürmeye yetiyor.
İtiraf etmek gerekirse okulun en yakışıklı çocuğuydu,haliyle her erkek gibi o da Benden uzundu,
Kızları asla sevmeyen,onlarla ilgilenmeyi bırakın;selam dahi vermeyen bir çocuktu.Kızlardan bu kadar nefret edecek kadar ne yaşadığını çok merka ediyordum gerçekten.
Naz: Ooo okulun kötü çocuğu da gelmiş! Hoş geldin kötü çocuk bende arkadaşlarına tam seni sorucaktım,bu kötü çocuk nerde diye!
Efe: ne o beni mi özledin!
Naz: yaa sorma geberiyorum senin için...Efe: farkındayım zaten beş dakka boş bırakmaya gelmiyor seni!
Naz: Alla hallaaa nedenmiş o?
Efe: Neden olucka idareden geliyorum şimdi,beni müdüre şikayet etmişsin!Yağız: Neee!!
Naz: Hayır efendim yanlış cevap,sadece seni değil hepinizi şikayet ettim!
Demir: Neeeyyy!!!!!!!
Deniz: Abi tam olarak niçin şikayet etmiş!!
Efe: Basketbol ve voleybol sahasını sadece bizim kullandığımızı; onlara ise asla kullandırmadığımızı söylemiş.
Elif: Oh iyi yapmış sizde bizi dışlamak yerine oynatsaydınız!
Yağız: nasıl yaa şimdi sahaları kızlarla mı paylaşıcaz?
Naz: Evet tatlım. Ama iyi tarafından bak sadece basketbol ve voleybol sahasını aldık, futbol sahasını ise acıdığım için size bıraktım.
Deniz: Allah razı olsun bacım.
*Kötü çocuğa doğru bir adım attım ve sadece onun duyabileceği ses tonuyla konuştum*
Naz: Şah ve Mat kötü çocuk!!
*Onun öfke saçan gözleriyle bana baktığını görebiliyordum,ama bu beni korkutmuyordu aksine daha çok eğlendiriyordu,çünkü bu bakış benim zaferimi ilan ediyordu,kötü çocuğa karşı benim ilk zaferimdi!
Ve emin olun ki sonda olmayacaktı,benimle oyun oynayanın ben hayatıyla dans ederim!!
Efe: bu iş burada bitmedi baş belası.
Naz: Aynen öyle,savaş daha yeni başlıyor,iyi olan kazansın.
Elif: hadi kızlar gidelimde bir ağız tadıyla VOLEYBOL oynayalım
*Benden önce Bu okulun Abuk subuk kuralları varmış! kızlar için ayrı,erkekler için ise apayrı kurallar! Daha öncede dediğim gibi ben Naz! Şu ana kadar hiç kimsenin baskısı altında kalmadan yaşamış birisiyim; bu saatten sonra da yaşamaya niyetim yok!!
İlk günden tanıdığım bir çocuğun benim hayatımı mahfetmesine de asla müsade etmicem.
Biliyorum benden intikamını almak için elinden gelen her şeyi yapıcak,ama ondan korkmuyordum, ben bir Anadolu kızıyım gereksiz bir çocuğun kurallarına boyun eğecek değilim.
Şu ana kadar nasıl eğmediysem,bu saatten sonra da eğmem! Eğdirtmem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ ÇOCUĞUN BAŞ BELASI
ActionNefretle başlayıp Aşka doğur adım atan bir lise Aşkını anlatıyor.