Okuldan geldim ama her ne yaparsam yapayım bu günkü yaşadığımı şey aklımdan bir türlü çıkmıyordu,unutmak için evin her yerini temizledim o da yetmedi bahçeyi düzenledim,çiçekleri suladım,yemek yaptım ama yok bir türlü unutamıyorum.
Neredeyse gün kararmıştı Saate baktığımda 7'ye geliyordu o sırada annemler geldi
Naz: hoş geldiniz
NA: hoş bulduk güzel kızım
NB: Ooo mutfaktan mis gibi yemek kokuyor,yemek mi yaptın?
Naz: Evet,baktım geç geleceksiniz bende yemek yapayım dedim
NA: Ellerine sağlık meleğim benim
Naz: ben yedim odama çıkıp biraz kitap okuyacam
NA: TM tatlımKafamı dağıtmak için Odama çıkıp biraz kitap okudum sonra da kulaklığı takıp müzik dinlemeye başladım ama hala aklımdan çıkmıyordu,kötü çocuk neden bunu yaptı,yoksa beni seviyormu?
Yok canım seviyor olsaydı o zaman neden bilerek, isteyerek olmadı desin,salak mı bu çocuk...
Kendi kendime düşünürken birden kızlar görüntülü aramaya başladılar
Ülkü: balım nasıl oldun
Naz: Aynı,değişen bir şey yok
Elif: hala bu günkü olanları mı düşünüyorsun?
Naz: aklımdan hiç çıkmıyor ki!
Alisa: Aradımı peki
Naz: bilmiyorum
Alisa: ne demek bilmiyorum?
Naz: bilmiyorum çünkü engelledimElif: Engelledin mi???
Alisa: Engelledin mi???
Ülkü: Engelledin mi???Naz: evet engelledim
Elif: iyi de neden?
Naz: onunla konuşmak istemediğim için.
Alisa: Naz onu telefonla engellesen de okulda mutlaka karşılaşıcaksınız,biz aynı okuldan ,hatta aynı sınıftanız ondan kaçış yok
Ülkü: Alisa haklı
Naz: biliyorum sadece bu gün onun sesini duymak istemiyorum.Elif: ha sürünsün biraz diyorsun!
Naz: aynen öyle
Elif: Ee iyiymiş sürünmeye devam o haldeNaz: sjsjs neyse yarın ayrıntıları konuşuruz iyi geceler
Ülkü: iyi geceler balım
Kızlar bana gerçekten iyi geliyordu,onlarla konuşmak beni rahatlatıyordu, daha önce hiç yaşamadığım dostluğu bana yaşatmışlardı,onları tanıdığım için gerçekten çok şanslıydım.
Kötü çocuğa gelecek olursak başta kötü biriydi onunla hiç anlaşamıyorduk tam zıt kutupların zıt manyağıydık ama şimidi eski halinden eser kalmamıştı,bana ve arkadaşlarıma daha iyi davranıyordu,hatta arkadaşları bile bizimle iyi anlaşmaya başlamışlardı, ama... Bu günkü olanlardan sonra kafam allak bullak tı, ve aklımda cevaplanması gereken tek bir soru vardı o da ' Neden beni öptüğü' neden?
O kadar çok düşünmekten uyuya kalmıştım,ertesi sabah kalkıp hiç bir şey olmamış gibi okula gittim,
Kızlar ilk başta beni böyle görünce delirdiğimi falan sandılar ama ben gayet kendimdeydim.Alisa: naz iyimisin?
Naz: Evet iyiyim sen nasılsın
Alisa: bende iyi de sabah sabah bir şey mi oldu?
Naz: yooo
Ülkü: o zaman bu halin ne?
Naz: her zaman ki halim
Elif: bizde onu diyoruz işte,daha dün karadeniz de gemilerin batmamışmıydı?Naz: batan gemilerin yerine yenisini koydum cnm, Eee kötü çocuk nerde?
Alisa: işte geliyor
Şuna bak ya birde sinirli sinirli geliyor,duyan da onu engellemişim sanıcak sjsjsjs
Naz: Ooo kötü çocuk bende seni bekliyordum
Efe: sen bir gelsene benimle
Kötü çocuk bileğimden tuttuğu gibi beni okulda hiç kimsenin olmadığı bir yere çekti,onu görmeniz lazım sinirlenince çok tatlı oluyordu sjsjs
Naz: evet ne istiyorsun benden
Efe: dün milyonlarca kez seni aradım ama ne yazık ki baş belasının beni engellediğini arkadaşlarından öğreniyorum.Naz: evet engelledim
Efe: ha bide itiraf ediyorsun
Naz: ediyorum ne olucak,dün gayet gereksiz birisini engelledim ne var ki bunda,hem sende dene bak çok rahat ediceksin inan bana.Efe: şuna bak bide gülüyor yaa,şimdi dün ben seni öptüm diye mi Engelledin?
Naz: Evet
Efe: iyi o zaman benden günah gitti
Ne olduğunu anlamadan beni bir defa daha öptü hemde hiç beklemezken, bu defa ne olduğunu anlamadım ama onu ne itmiştim ne de durdurmuştum,yavaşça geri çekilip gözlerime baktı...
Efe: dün istemeden öpmüştüm ama bu defa bilerek ve isteyerek öptüm,beni bilerek yapmadığım bir şey için boş yere engelledin ya işte şimdi gerçekten hak ederek engelleyebilirsin baş belası.
Ve bunun için de asla pişmanlık duymuyorum.
Naz: delisin sen.
Efe: Evet deliyim beni sen delirtti,bu karşındaki kötü çocuk var ya onu kendine sen Aşık ettirdin,ben değil.Naz: Ne!
Efe: özür dilerim baş belası ben sana Aşık oldum,hemde deliler gibi.Şu an ben ya öldüm yada rüya görüyordum,yoksa bunun başka bir açıklaması olamazdı,kötü çocuk bana mı aşık olmuştu?
Ne yapıcağımı bilemediğim için öylece şaşkın bir şekilde ona bakıyordum.
Efe: özür dilerim baş belası ama seni kalbime mühürlü kalemle yazdım artık istesen de silemezsin.
Birden gülümseyip ona sımsıkı sarıldım, başta şaşırdı ama oda ban sarıldı.
Naz: benim gibi bir deliyi sevdiğin için çok pişman olucaksın kötü çocuk
Efe: Sen hep benim yanımda ol da ben senin tüm deliliklerine razıyım hemde hepsine
Naz: Dediğin gibi beni seviyorsan elimi sakın bırakma kötü çocuk
Efe: Asla!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ ÇOCUĞUN BAŞ BELASI
ActionNefretle başlayıp Aşka doğur adım atan bir lise Aşkını anlatıyor.