Ağlarken efenin omzunda uyuya kalmışım,Efe beni kucağına alıp yatağa yatırmış,kendisi de koltukta uyumuş.
Sabah kalktığımda Efe ortalıkta yoktu ayağa kalkıp evin her yerini aradım ama yoktu.
O sırada dışarının kapısı açıldı gelen Efeydi,onu görünce hemen boynuna sarıldım.
Efe: Naz iyimisin?
Naz: nerdesin sen?
Efe: Markete gittim evde yiyecek hiç bir şey kalmamış onları aldım
Naz: Ben... Beni bırakıp gittin sandım
Efe: seni bırakıp nereye gidebilirim ki ben
Naz: bilmiyorum seni evde görmeyince beni bıraktın sandım.
Efe: naz öyle bir şey yok,olmicakta, ben seni bırakıp hiç bir yere gitmem.
Naz: gitme.
Efe: kahvaltıyı beraber hazırlayalım mı?
Naz: olurEfe ile mutfağa girip kahvaltı hazırlamaya başladık o çayı koyarken bende aldıklarını dolaba yerleştirmeye başladım.
Naz: neden bu kadar çok şey aldın
Efe: lazım olucak
Naz: ha!!
Efe: arkadaşlarını özlemedin mi hiç?
Naz: çok özledim
Efe: o zaman sana güzel haber,arkadaşların geliyor
Naz: ne!!!
Efe: yani arkadaşlarımız,hem senin arkadaşların hem de benim.
Naz: gerçekten mi!! Efe çok teşekkür ederim"Ona sımsıkı sarıldım"
Efe: Tamam onlar gelmeden kahvaltıyı hazırlayalım çünkü hepberaber yapıcaz.
Naz: tamam ben şimdi hemen hazırlarım.
Bizimkiler gelene kadar Efe ile her şeyi hazırlamıştı geriye onları beklemek kalmıştı.
Naz: bir dakika bir dakika hani burası senin özel yerindi?
Efe: Evet özel yerim ama burayı özel kıldıran sizsiniz, siz olmadan olmaz değilmi
Naz: aşksın sen
O sırada kapı çaldı gelenler bizimkilerdi, hemen yerimden fırlayıp kapıyı açtım.
Elif: Süpriiiiizzzz
Alisa: SüpriiiiizzzzÜlkü: balıııımmm
Naz: ya hoşgeldiniz nasılda özlemişim siziiii"Doya doya hepsine sarıldım"
Deniz: Eee yengecim acaba diyorum hasretinizi içerde mi giderseniz.
Demir: mantıklı
Efe: Geçin hadi geçin
Yağız: Efe valla dört dörtlük bir yer yapmışsın,burayı bulana kadar canımız çıktı
Efe: Eee kolay olmicağını söylemiştim.
Alisa: gelirken sıcacık poğaçalar da aldık hadi soğutmadan oturalım sofraya.
Naz: evet hadi geçin geçin
Hepberaber güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra ormanda yürüyüşe çıktık,biranın doğası harikaydı gerçekten.
Elif: ben çok yoruldum yaa yürüyecek halim kalmadı
Ülkü: Al benden de o kadar
Yağız: hadi atla o zaman
Elif: Ne?
Yağız: sırtıma diyorum atla hadi
Elif: sen ciddi misin!!
Yağız: EvetEfe: iyi o zaman hadi yarış yapalım,beyler herkes bir kızı sırtına alsın üç diyince koşucaz,kazanan çift tüm gün boyunca hiç bir şey yapmadan öylece yan gelip yatıcak.
Alisa: yok yaa öyle yan gelip yatmasın,bence kazanan tatile nereye gidiceğimizi seçsin,bir hafta ara tatilimiz var bence bunu iyi değerlendirelim.
Demir; Alisa haklı şöyle deniz manzaralı güzel bir yer olsa hiçte fena olmaz hani.
Efe; iyi tamam o zaman kazanan tatil yerini seçsin
Deniz: tamam hadi başlıyalım
Erkekler bizi sırtlarına alıp son hız koşmaya başladılar,burada yorulan onlar ama eğlenen tarafta bizdi,ve en önemlisi bitiş çizgisini geçen ikili tatil yerimizi belirleyecekti
Efe ile ben
Yağız ile elif
Deniz ile ülkü
Demir ile de Alisa guruptuDemir: yarış nerde bitiyor
Efe: Evin önünde,Eve ilk varan kazanır.Demir: yani arkadaşlar kusura bakmayın ama yarışı biz kazanıcaz.
Deniz: bence büyük konuşma derim demircim çünkü kazanan biz olucaz.
Yağız: iyi olan kazansın beylerNaz: aferim be yağız valla helal sana,koş lan.
Efe: şuna bak yaa bizi destekliceğine rakibini destekliyor.
Naz: Valla yarışan sizsiniz biz ise eğlenen tarafız,ve yağızın da dediği gibi iyi olan kazansın,benim tatlı öküzcüğüm.
Efe: delisin kızım sen,boş yere baş belası demiyorum sana
Naz: Ee adımızın hakkını veriyoruz kötü çocuk.
Efe: öyle olsun bakalım.
Alisa: işte ev orda hadi demir koşş
Yağız: elif sıkı tutun"Yes beeeeeee biz kazandık"
Evet arkadaşlar kazanan çiftimiz Elif ile yağız oldu onları tebrik ettik ve sıra geldi tatil yerini seçmeye.
Efe: Hadi seçin bakalım tatil yerimizi.
Yağız: ben değil Elif seçicek,söyle bakalım güzellik nereye gidelim.
Elif: İzmir'e
Alisa: İzmir'e mi?
Elif: evet beğenmediniz mi?Ülkü: kızım sen şakamısın oranın denizi harikaaaaa
Yağız: tamam o zaman İzmir'e gidiyoruz
Naz: ne zaman gidiyoruz
Efe: yarın sabah,şimdi herkes evlerine gidip çantasını hazırlasın yarın ilk uçakta orda olmamız gerekiyor.Efe herkes evlere dağılsın diyince öylece sessiz kaldım,benim gidecek bir yerim yoktu,yani eve gidemezdim.
Efe: Naz'la ben burdayız yarın sabah yola çıkarız.
Deniz: tamam o zaman biz kçtık sabah görüşürüz.
Efe: görüşürüz
Herkes gittikten sonra bizde eve girdik,tabi ben ne yapıcağımı düşünüyordum.
Efe: ne düşünüyorsun?
Naz: Efe ben eve gidemem
Efe: gitmiceksin zaten.
Naz: iyi ama kıyafetlerim nolucak
Efe: merak etme ben onu hallettim.
Naz: nasıl!
Efe: kızlara söyledim onlar senin yerine eve uğrayıp eşyalarını alıcaklar.
Naz: A_ama annem sorarsa?
Efe: ben annenle konuştum,sen kendini iyi hissedene kadar burda kalmana izin verdi.
Naz: Efe; teşekkür ederim,iyi ki varsın seni çok seviyorum
Efe: bende baş belası bende.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ ÇOCUĞUN BAŞ BELASI
ActionNefretle başlayıp Aşka doğur adım atan bir lise Aşkını anlatıyor.