Ertesi gün sabah saat altıda uyanmıştım,ben kalkmıştım ama Efe hala horul horul uyuyordu,onu uyarmak için yanına gittim.
Naz: Efe hadi kalk geç kalmıyalım
Efe: tamam beş dakika dahaNaz: Efeeee!!
Efe: Beş dakika
Naz: Offff tamam sadece beş dakika
Efe: hı hıEfe kalkana kadar bende etrafı falan toparladım sonra da kızları arayıp ne durumda olduklarını sordum.
Naz: kızlar uçak saat kaçta
Ülkü: sekizde!
Naz: tamam siz hazırlandınız mı?
Alisa: Evet az kaldı
Elif: naz senin eşyaların bizde merak etme.
Naz: teşekkür ederim kızlar harikasınız.
Ülkü: Hadi enişteyi al da gel artık,bak sonra geç kalıcaz.
Naz: tamam birazdan çılarız bizde hadi görüşürüz.
Alisa: görüşürüz.Kızlarla konuşmayı bitirdikten sonra çağana bakmaya gitmiştim ama öküz hala uyuyordu.
Naz: bide beş dakikaymış öküz.
Efe kalk hadi
Efe: beş dakika
Naz: yok sana beş dakika falan kalk.
Efe: beş dakika!
Naz: hala beş dakika diyor yaa,kalksana oğlum.
Efe: tama aşkım beş dakika sadece
Naz: demek beş dakika ha iyi.Mutfağa gidip bir bardak su doldurup geldim ve suyu Efenin yüzüne döktüm,suyu dökmemle kalkması bir oldu. jshsjsj
Efe: laaannn noluyor
Naz: Günaydın canım
Efe: baş belası!
Naz: buyrun benim
Efe: Yine yaptın uapıcağını değil mi?
Naz: Eee ben sana süre verdim sende tutmadın,dakka bir beş dakika beş dakika diyip duruyorsun. bizimkiler hazır ama biz değiliz,şimdi kendine geliyorsun ve doğru hazırlanıp yola çıkıyoruz hemen!Efe: tamam bir günaydın öpücüğü alayım.
Naz: yok.
Efe: nasıl yok!
Naz: o şansı kaybettiniz Efe bey.
Efe: bir tane,minnacık
Naz: yok dedim ya
Efe: iyi be vermezsen verme...Aaahh
Naz: noldu?
Efe: ayağıma kramp girdi herhalde
Naz: basabiliyormusun
Efe: dur bakayım Eee yaaaniii...Birden ne olduğunu anlamadan Efe yanağımdan öpüp hızla banyoya kaçtı.
Naz: Efeeeeeeeeee!!!!!
Efe: sen öpmezsen ben öperim zalımın kızı sjsjsjs
Naz: Öküz ya tam bir öküz
Efe: seni duyuyorum
Naz: aman ne iyi Öküz.Neyse biz efeyle sabah sabah böyle bir didiştik,sonra geç kalmadan yola çıkıp hava alanına ulaştık.
Biz vardığımızda bizim çocuklar çoktan gelmişti,onların yanına gidip hep beraber uçağın kalkmasını bekledik.
Elif: naz bunlar senin eşyaların
Naz: kızlar çok teşekkür ederim
Ülkü: rica ederiz tatlım lafımı olurYağız : Efe bunlarda senin
Efe: eyvallah kardeşimHepimiz sohpete dalmıştık ki birden İzmir uçağı için anons edildi,uçağın beş dakikaya kalktığını söyledi,biz hepimiz çanta,bavulları alıp uçağa bindik ve bir kaç saat içinde İzmir'e ulaşmıştık,daha önceden rezervasyon yaptığımız otele gidip güzelce dinlenmiştik.
Odaları bir kız bir erkek olarak ayırmıştık...
Ben Efe ile
Ülkü: deniz ile
Elif yağız ile
Alisa da demir ile kalıyorduAkşam üzeri saat altı gibi dışarı çıkıp,denize gitmiştik,hava baya sıcaktı,ortalık insan kaynıyordu,neredeyse adım atacak yer yoktu,kızlar daha fazla dayanamayıp denize dalmışlardı,erkekler ise hemen arkalarımdan onlara yetiştiler.
Bende girmek istedim ama bir sorun vardı,ben yüzmeyi bilmiyordum,Efe suya girmediğimi anlayınca yanıma geldi.
Efe: Aşkım bir sorun mu var? Neden suya gitmiyorsun
Naz: Efe ben... Yüzmeyi bilmiyorum.
Efe: bilmiyormusun!!
Naz: evet bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ ÇOCUĞUN BAŞ BELASI
ActionNefretle başlayıp Aşka doğur adım atan bir lise Aşkını anlatıyor.