Hastanede bir gün kaldıktan sonra evimiz dönmüştük,annem ısrarla bana yemek yedirmek istese de ben istemiyordum.
Neyse ki yememe konusunda ciddi olduğumu gördüğü için daha fazla ısrar etmedi.
Naz: ben odama çıkıp biraz dinlenmek istiyorum
NA: tamam güzel kızım
Odama çıkıp üzerimi değiştirdim ve pijamaları mı giyip yatağa uzandım, ve yasadıklarımı hızlıca bir analiz ettim, vay bee gerçekten de ucuz kurtulmuşum,kötü çocuk olmasaydı ben şu an kara toprağı öpüyor olucaktım.
Çekmecemi açıp çağanın bileğime sardığı bandanayı alıp bir süre ona baktıktan sonra da koluma sardım
Birden tanımadığım bir numara aramaya başladı, kim olduğunu bilmiyordum merak edip açtım.
Naz: Alo...alooo kimsin ne istiyorsun?
Efe: Baş belası benim
Naz: E_efe!! Sen misin?
Efe: evet benim,kusura bakma rahatsız ettim ama seni merak ettim.
Naz: yok önemli değil de ne bileyim bir an şaşırdım.
Efe: müsaitmisin görüntülü konuşabilirmiyiz nasıl olduğunu görmem lazım yoksa uyuyamam.Allahım kalbim yerinden çıkacakmış gibi hissediyorum Efe öyle diyince hemen oturur pozisyonuna geçip elimle saçımı düzelttim ve cevap verdim.
Naz: tabi arayabilirsin
Efe: TM bekleEfe görüntülü arayınca heyecandan ne yapıcağımı bilemedim,hemen açtım.
Naz: selam kötü çocuk
Efe: Selam baş belası,nasılsın?
Naz: biraz yorgun ve halsizim ama iyiyim.
Efe: iyi olmana sevindim
Naz: sen nerdesin öyle! Dışarıda gibisin
Efe: Evet dışarıda oturuyorum
Naz: etrafı göstersene
Efe: neden? Merak etme yanımda kız falan yok sjsjs
Naz: ha ha ha çok komik
Efe: komik.
Naz: etrafı merak ettiğimden sordum kızlar için değil! Ayrıca bir kızla olup olmaman benim umrumda değil.
Efe: öyle mi?
Naz: Ö_öyle.
Efe: tamam kıskanma bak hadi.Efe kamerayı ters çevirip etrafı gösterdi oturduğu yerden şehrin her yeri gözüküyordur,gerçekten muazzam bir manzaraydı.
Efe: beğendin mi?
Naz: çoookkk,neresi burası çok güzelmişEfe: söylemem.
Naz: niye?
Efe: burası benim gizli yerim
Naz: hımm merak ettim şimdi acaba neresi yüksek bir yere de benziyor
Efe: yarın okula gelicekmisin?
Naz: tabikide
Efe: bu halde!
Naz: ben iyiyim
Efe: tabi canım kesin iyisindir de sen yinede yarın okula gelme.
Naz: neden miş o! Beni görmeye hazmedemiyormusun yoksa.
Efe: ne alaka ben öyle bir şey mi dedim,biraz dinlenirsin de kendini daha iyi hissedersin diye dedim.
Naz: yaa kesin öyledir
Efe: bileğindeki bandana benim değil mi?Haydaaa ben bandanayı çıkarmayı unuttum ya,aferin naz şimdi ne yapıcaksın cevap ver bakayım çocuğa.
Naz: Eee şey... evet senin! bileğim biraz acıyordu da onun için sardım ama merak etme yarın sana okulda geri veririm.
Efe: Gerek yok sende kalabilir,hem benden daha çok sana yakışıyor.
Naz: Teşekkür ederim zaten sana geri vermicektim şak yaptım.
Efe: öyle mi baş belası!
Naz: öyle kötü çocuk sjsjs
Efe: neyse artık senin oldu istediğin kadar takabilirsin ama bir şartla!Naz: ne peki
Efe: ona gözün gibi bakıcaksın çünkü o benim uğurlu bandanamdı.Naz: söz veriyorum gözüm gibi bakıcam
Efe: iyi geceler baş belası
Naz: iyi geceler kötü çocuk.Telefonu kapattıktan sonra bandanaya bakıp o günkü günü düşündüm,bandanayı çıkarıp bana taktığı günü! İyi birisi ama biraz yaramaz,gereksiz kuralları var ve ben hariç okuldaki herkes ondan baya korkuyor,bu yüzden lakabı kötü çocuk.
Hiç kimseyi kendisine yaklaştırma yan,kolay kolay samimi olmayan,kızlardan haz etmeyen,derslerde zaten bir var bir yok,kendi kafasına göre yaşıyan birisi şahıs.
Neyse bunları düşünerek uyuyan ben sabah annemin güzel öpücüğüyle gözlerimi açtım.
Naz: anne!
NA: Günaydın güzel kızım hadi uyan okula geç kalıcaksın
Naz: tamam kalktım
NA: kahvaltı hazır acele et
Naz: tamamAnnem odamdan ayrıldıktan sonra duşa girip çıktım ve hemen hazırlanıp indim
Naz: Günaydın
NA: Günaydın canım
NB:günaydın kızım
NA: bak senin en sevdiğin menemen den yaptım
Naz: teşekkür ederim Annelerin gülü
NA: afiyet olsun güzel kızımNB: naz!
Naz: efendim baba
NB: geçen gün sana çok yüklendim özür dilerim.
Naz: Ö_önemli değil haklıydın,artık kendime çeki düzen vermeliyim
NB: verme.
Naz: Ne!
NB: biz seni bu delidolu halinle sevdik ve değişmeni de istemiyoruz.sen nasılsan bizde seni öyle kabul ediyoruz,sen bizim değerlimizsin ve hepte öyle kalıcaksın.Babamın bu hareketi beni duygulandırmıştı,oturduğum yerden kalkıp ona sarıldım.
Naz: teşekkür ederim baba sizde benim değerlimsiniz sizi çok seviyorum.
NA: yeter ama beni de ağlatıcaksınız
NB: tamam tamam yeter bu kadar şimdi annen de ağlarsa susmaz biliyorsun
Naz: sjsjjs
NA: aşk olsun ama
NB: şaka Aşkım şakaBu aileyi çok seviyorum ya bir yerden ağlasak ta diğer yandan gülüm eğlenmeyi başarıyorduk.
Kahvaltımı yaptıktan sonra kapı çaldı tam kalkıcakken annem bende önce davranıp kapıya yöneldi, bende arkasından gittim,annem kapıyı açınca şaşkınca karşısındakine bakıyordu
Naz: Anne kim gelmi... Efe!!
Efe: Günaydın Cemre abla
NA: günaydın oğlum senin ne işin var burda?
Efe: nazı almaya gelmiştim, beraber okula gitmek için,biliyorsunuz hastaneden daha dün çıktı ve okul yalnız gitmesinde gönlüm razı olmadı.Naz: Ne!! Seeennn beni almaya geldin öyle mi? Ben şok!!
NA: kızım nasıl tepki bu böyle arkadaşın seni düşünmüş ve buralara kadar gelmiş.
Naz: Afedersin anne,o zaman ben çantamı alıp çıkıyorumNA: iyi olur
Yok artık kötü çocuk benim için kapıya kadar geldi! Biri bana Kötü çocuk seni almaya gelicek dese asla inanmazdı.
NA: kızım hadiiii!!
Naz: geldim, görüşürüz AnnecimYanağına güzel bir öpücük bıraktıktan sonra kötü çocuk ile okula doğru yürümeye başladık.
Naz: Vay bee sen ne zamandan beri beni düşünür oldun
Efe: ne zaman düşünmedim desek daha doğru olur
Naz: efendim! Bir şey mi dedin?
Efe: yooo öyle kendi kendime mırıldanıyorum,Eee nasıl oldun bu gün baya enerjik gibi gözüküyorsunNaz: evet bomba gibiyim
Efe: harika
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖTÜ ÇOCUĞUN BAŞ BELASI
ActionNefretle başlayıp Aşka doğur adım atan bir lise Aşkını anlatıyor.