5.Bölüm

2.3K 110 44
                                    

Dünkü geceden sonra güzel bir uyku çekerek kendime gelmiştim,erkenden kalkıp duş aldım,daha sonra sportif giyinip saçımı at kuyruğu yapıp hafif makyaj koydum ve kahvaltı için aşağı indim.

Babam işe gidiceği için Annem kahvaltıyı çoktan hazırlamıştı.

Naz: Günaydın
NA: Günaydın canım
NB:Günaydın birtanem

Kahvaltımı hemen yapıp evden çıktım ve okula doğru yol aldım.
Okul evime uzak değildi yürüyere on beş dakika falandı,babam servisle gidip gelmemi istese de ben  istemiyordum! Yürümek bana daha iyi geliyordu hemde sabah sporu yapmış gibi oluyorum.

Okula geldiğimde kızlarla karşılaştım,hepsi de benden önce gelmişti, hatta kötü çocuk bile!ders zili çalınca hepimiz sınıfa girdik ben ikinci sırada ülkü ile oturuyorum,Alisa ile leya hemen önümüzdeki sıradaydı, kötü çocuk ve ekibi de en arka sıralarda yayılarak oturuyorlardı.

Ders aldıktan sonra tenefüs zili çaldı hepimiz bahçeye çıktık,kızlarla voleybol sahasına gidip oynamaya başladık ta ki
Kötü çocuk ve ekibi gelene kadar!

Demir: minik ceylanlar ikileyin hadi.
Ülkü: sebep?
Yağız: biz oynicaz
Elif: Gidin futbol oynayın siz.
Yağız: yok yaaa ne oynicağımıza sen mi karar veriyorsun!
Alisa: Evet o karar veriyor
Deniz: sen karışma kız
Alisa: sana ne oğlum
Demir: Hadi hadi boşaltın sahayı

Naz: sıkıyorsa boşalt!
Ülkü: Aynen

Efe: gençler tamam bırakın bu defa arkadaşlarımız oynasın.

Demir: Neeeee!!!
Deniz: Neeeeee!!
Yağız: Neeeeee!!

Naz: hayırdır yaa noldu sana böyle,yoksa başına güneş mi geçti!

Efe: Aynen, hadi hadi oynayın biz sizi buradan izliyoruz!

*Bu çocukta hoşuma gitmeyen bir şey vardı,benim tanıdığım kötü çocukla arasında dağlar kadar fark vardı,acaba dünkü misafirliğinden sonra akıllanmışmıdır? İşin ilginç tarafı da sürekli sırıtıyor olmasıydı.

Ya bu çocuk Efeydi,yada kopyası!!!

Alisa: boş verin ya hadi oyniyalım

Erkeklere aldırmadan oynamaya başladım,yaklaşık bir beş dakika kadar bize hiç karışmamışlardı.

Yağız: Abi gerçekten sahayı onlara mı bırakıcaz.
Demir: Aynen gidip kovalım hepsini işte.

Efe: tabiki de sahayı onlara bırakacak değiliz,beni takip edin!

Biz oynarken erkekler sahanın dışına çıkmış sırıtarak bize bakıyorlardı,bu işte bir terslik olduğunu anlamıştım,dün saha için kavga eden çocuk,bu gün sahayı bize bırakmıştı.

Birden sahanın kapıdını kitlediğini gördüm! Aklı sıra bizi burada tutacaktı...

Naz: Heeeyyy napıyorsun sen!!
Efe: Evcil hayvanlarımı kafese kitliyorum canım.

Yağız: Abi kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi yaa helal olsun.

Elif: açın şu kapıyı
Deniz: Yooo bence böyle gayet sevimli durdunuz

Naz: Efeeee!!! Aç şu kapıyı dedim

Efe:Biliyormusun baş belası şu aramızdaki tellerden dolayı sesin gelmiyor,sen en iyisi beden diliyle anlat belki seni o zaman anlayabilirim.

Naz: Ulan şimdi ben seni var ya...

Efe: sen ancak böyle tehdit edersin,bense direkt uygularım

Ülkü: Kızlar bunu söylemek istemezdim ama bu gün profösör bize uygulama sınavı yapıcak,eyer ki sınava girmezsek hepimizi derste bırakır.

KÖTÜ ÇOCUĞUN BAŞ BELASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin