işsiz güçsüz gibi yine bahçede oturuyorduk. kerem arkadaşlarıyla birlikte hemen karşımda otururken gözlerimi keremden çekmiyordum. kerem de arada bana bakıyor, cennetlik gülümsemesini bana sunuyor ve ardından arkadaşlarıyla muhabbetine geri dönüyordu.
"lan sen yine niye kudurdun." dedi emre abi yanımda oturan mert hakana bakarak
mert hakan sinirli bir sesle "ben bu çocuğun anasını sikicem ya." dedi kafasını sallarken. sanırım icardiye diyordu
"ne var olum sizin aranızda? durup durup bulaşıyorsun çocuğa?" dedi volkan abi
mert hakan derin bir nefes alırken gözlerini kapatarak "götünü siktiğim." dedi sakin kalmaya çalışarak
"lan neye kudurdun harbiden amk? çocuk sana bakmıyor bile." dedim icardiyi kontrol ederek. çocuk gerçekten de bu tarafa bakmıyordu bile
"bakamaz tabii." dedi dalga geçercesine
sinirle ayağını titretirken bir anda kalktı ve keremlere doğru koştu. biz naptığını anlayamazken banklı masanın masasında oturan icardinin yakasına yapıştı ve yumruğunu geçirdi.
hepimiz hızla yerimizden kalkarken icardi elini dudağına atarak akan kanı silmişti. mert hakan durmayarak bir iki tane daha vurduğun da biz geldiğimiz de icardi bize doğru itmişti mert hakanı. asla karşılık vermiyordu icardi.
mert hakan sinirle küfürler ederken onu tutan ellerimizden kurtulmaya çalışıyordu. volkan abi ve ben merti tutarak keremleri görmeyen bir yere geçtik.
volkan abi sinirle merti banka iterken "gerizekalı." demişti
mert yüzünü elleriyle kapatırken derin bir nefes vermişti. hala sakinleşememişti pezevenk heralde.
"noluyor lan? anlat artık." dedim mertin yanına otururken.
mert kafasını iki yana sallarken kollarını dizlerine yasladı. hala elleriyle yüzünü kapatıyordu. burun çekme sesi geldiğin de hepimiz merte dikkat kesildik
"ağlıyor musun lan?" dedi ozan merti dürterek
mert kafasını iki yana salladı ve burnunu çekti. bize farkettirmemek adına elleriyle yüzünü silerek yüzünü açığa çıkarttı. ağlıyordu ama bize göstermek istemiyordu.
"mert olum anlatsana bize, ne diye çekiniyorsun?" dedi volkan abi babacan sesiyle
"ne çekincem ya, bir şey yok." dedi burnunu çekerken
"niye daldın lan çocuğa bir anda? götüne mi baktı?" dedi mesut gülerek
ozan mesutu cimciklediğin de mesut "napıyon ya" diyerek isyan etmişti.
mert onları takmayarak önüne bakıyordu. ne olduğunu bize anlatmıyor ama içinde de yaşayamıyordu her ne oluyorsa.
"mert, kardeşim anlatır mısın sorununu?" dedim elimi omzuna koyarak ona destek verirken. bir problemi olduğu çok belliydi ve artık tek başına çözemiyordu bu problemi.
"anlatsam nolcak? siz mi yaramı saracaksınız." dedi üzgün sesiyle. merti böyle görmeye alışık değildik hiç birimiz. eğer mert bu kadar üzülüyorsa ciddi bir şey vardır demekti.
"gerekirse yaranı da sararız kardeşim." dedim
mert yüzüme baktığın da güven verircesine başımı salladım. mert hepimizde gözünü gezdirdi ve arkasına yaslanarak elini alnına koydu. "siktir ya." dedi.
kendini düzelttiğin de yutkunarak "icardiyle biz, bir şeyler yaşadık." dedi. herkes duyduğu şeyle şaşırırken kimseden çıt çıkmıyordu
mert yere bakarak konuşmaya devam etti "bu bana bakıp duruyordu sürekli, ilk başta ağzına sıçtım bana bakıp durduğu için. sonra bana yavşamaya başladı, benim de içimde yavaş yavaş bir şeyler oluştu ona karşı. 2-3 ay sevgili gibi takıldık biz bunla ama sevgili değildik. sonra biz seviştik. ırzıma geçti orospu çocuğu. biz seviştikten 2 hafta sonra wanda diye bir kızdan hoşlandığını, artık beni sevemediğini söyledi. kısacası sikip attı beni amınakoyduğum." dedi ve tepkimizi ölçmek için yüzlerimize baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstanbul Beyefendisi - KeremxAltay
Fiksi Penggemarbirbirleriyle tamamen zıt karakterler aşık olursa..