1.4 "Changbin'in Kasları"

384 51 15
                                    

Jeongin ile karakola geçmeden önce bir kahve molası vermek istemiştik bu yüzden de ilk gördüğümüz butik kafeye oturmuş kahvemizi içiyorduk.

"Nasıl gidiyor Jeongin?" aramızdaki sessizliği bozdum.

"İyi gidiyor. Sun Mi'nin ölümünden sonra toparlanmaya çalışıyoruz. Bu gece mekanda bir parti var. Müsait olursanız beklerim." Terapiye başlaması onun için iyi olmuş gibi görünüyordu.

"Uğramaya çalışacağım." deyip kahvemden bir yudum aldım.

"Ah Changbin değil mi o?" Saygı ifadesi kullanmamasına şaşırıp arkamı döndüm. Chan ve Changbin kapıdan içeri giriyordu. Elimi kaldırmamla bizi gördüler.

"Seni şikayet edeceğim ona Hyung demedin." Jeongin'e sahte kızmamla gözlerini büyütüp kahvesine kafasını gömdü.

"Sizinle burada karşılaşmak ne büyük tesadüf. Malum Hyunjin'i olay yeri dışında bir yerde göremiyoruz." Chan her zamanki gibi enerji saçıyordu ve bana laf sokmayı da ihmal etmiyordu.

"Öyle deme Hyung az önce mekanımdaki partiye geleceğine söz verdi." diye atlamıştı Jeongin.

"Otursanıza." İşaret etmemle oturdular.

"Nasıl gidiyor Jeongin?" dedi Changbin

"Jeongin sana Changbin dedi." İspiyonlamamla Jeongin utanmıştı. Ben ise gülüyordum.

"Hmm öyle mi?" demesiyle Jeongin'in kafasını kol kaslarının arasına alıp şakasına sıkıştırdı.

"Ah bayılıyorum sanırım." Jeongin'in mızmızlanmasıyla bırakmıştı. Telefonuma gelen bildirimle ayağa kalktım.

"Gitmemiz lazım Siwoo'yu karakola getirmişler. Akşama siz de gelin partide görüşelim." Jeongin de arkamdan ayağa kalktı.

"Pekala o halde akşama haberleşiriz." Chan bize el salladı ve kafeden çıkıp arabaya bindik.

"İçimden bir ses Siwoo suçsuz diyor." Dedim dikiz aynasından yolu kontrol ederken.

"Göreceğiz Dedektif Hwang." çok içli içli bir şekilde söylemişti bu yüzden kıkırdadım.

"İn bakalım geldik." Arabadan inip hızlıca karakola giriş yaptık. Bu olayı çabucak çözmek istiyordum.

"Dedektif Hwang, Siwoo sizi sorgu odasında bekliyor." Bayan Chae'nin açıklamasıyla kafa sallayıp odaya girdim.

"Evet Kim Siwoo seni dinliyoruz." Ellerimi önümde bağdaştırıp dikkatimi ona verdim. Jeongin de benim yaptığım hareketleri yapıyordu ve çok tatlı duruyordu.

"Zavallı Bayan Chang..." ilk cümlesinin bu olması beni şaşırtmıştı.

"Onunla arkadaş mısınız?" diye sordum.

"Hayır sadece tanıyorum. Onunla iki gün önce karşılaştım kocasına bir sürpriz hazırlıyordu." Pekala bu bayağı şüpheliydi.

"Onunla iki gün önce karşılaştığına emin misin?" Diye sordu Jeongin çünkü bizim raporda Bayan Chang'ın şehir dışında olduğu yazıyordu.

"Evet eminim." dedi Siwoo.

"Dedektif, Bayan Chang'ın biletlerine kadar kontrol etmiştik doğru gözüküyordu." Jeongin de benim gibi kafası karışmış duruyordu.

"Peki sürpriz neydi?" Diye sordum.

"Bilmiyorum. Sadece şehirde olduğunu Bay Chang'a söylemememi istedi." Olayı çabuk çözmek istiyordum fakat bu kadar hızlı olacağını tahmin etmemiştim.

Detective - Hyunin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin