Annem yorgun bedenimi sarsarak "kalk artık, şunu ye hadi" diyerek kaşığı ağzıma soktu "ye hadi" diyerek sarstı, gözlerim artık açık kalmaya direnemiyordu.
Yine bir kaşık pilavı zorluk ile ağzıma tıktığında bilincim kapanmıştı.
-------Gözlerimi açarak yataktan kalktım, göz yaşlarım akıyordu, yine aynı rüyayı görmek istemiyordum ama her gece olduğu gibi bu gece de görmüştüm işte.
Derin nefesler alırken kapım açıldı, namjoon babam "yoongi" yanıma geldi, sarıldığında kafamı göğüsüne bastırdım ve ağlamaya başladım, jin babam da geldiğinde elimi tutarak öptü "biz buradayız bebeğim, biz burada yanındayız" dediğinde elini sıktım.
İki yanıma geçtiler, jin babama sığındığımda sıkıca sarıldı "geçti, artık biz varız tamam mı" kafamı salladım, gözlerimi kapatarak uyumaya çalıştım ama olmuyordu, namjoon babam "uyumak için kendini zorlama, hadi film izleyelim" güldüm "izleyelim" dediğimde elimi sıktı.
Örtü alarak aşşağı indik, jin babam mısır patlatırken biz yerimizi hazırladık, bittiğinde namjoon babam saçlarımı öptü "yeni ailene odaklan yoongi, eskiyi değiştiremeyiz ama silebiliriz, eski yerine şimdi yi düşün" dediğinde kafamı eğdim "deniyorum ama yine olmuyor, 4 yılı nasıl unutabilirim ki baba, sadece 9 yaşındaydım ve 4 yıl b-beni" konuşamadım ve gözlerim yine doldu.
Yanaklarımı tutarak okşadı "ağlama, benim güzelim ağlayınca çirkin oluyor" gülerek kafamı salladım, sarıldığında kafamı omuzuna koydum.
Jin babam gelerek "film seçmemişsiniz ki" diyerek oturdu, namjoon babam "Sherlock Holmes izliycez" söylenerek kumandayı aldığında güldük, en sevdiğim ve tekrar tekrar izlediğim tek film serisiydi.
Film sona erdiğinde jin babamın omuzunda uyuya kalmıştım, jin babam yanağımı okşadı, namjoon babam ile neredeyse aynı boydaydık ama hala beni kucağına alarak odama götürüyordu, sıkıca boynuna sarıldığımda jin babam da geldi.
İki yanıma geçtiklerinde üçümüz uyumaya başladık, 8 yıllık yeni ailem benim için çok şey yapmışlardı ve ben onları üzmekten nefret ediyordum.
/
Başladık, hadi bakalım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : huzur
FanfictionKarşımda hoseok vardı, kendime baktığımda hala 10 yaşına yeni girmiş Min Yoongi nin bedenindeydim, ağlayarak hoseok'a sıkıca sarıldım, güvende hissediyordum.