16

167 25 27
                                    

Kızıl saçları düzelttim "aşşağı inelim mi" kafasını salladı "bilmiyorum" dediğinde dudaklarını öptüm "seni merak ediyorlar, 2 gün odadan çıkmadık"  "tamam" dediğinde kalktık.

Kapıyı açarak aşşağı indiğimizde koluma sarıldı, elini tutarak öptüm, diğerleri salonda oturmuşlardı, bizi görünce jin babam kalktı "hoseok iyimisin?"  hoseok kafasını salladı "iyiyim, özür dilerim yük oldum size" söylediği ile sıkıca  sarıldım "saçmalama"  namjoon babam kafasını salladı " hayır hoseok, lütfen öyle düşünme, sen bizim çocuğumuzsun senin ile tabi ilgilenicez"  hoseok hafif güldü "teşekkür ederim" dediğinde oturduk.

Jimin "sevgilimi oldunuz siz"  kafamı salladım, taehyung "ayh aileye damat geldi"  güldük, jungkook "tebrik ederiz" dediğinde kafamı salladım.

Hoseok konuşmaya çekiniyordu, kafasını omuzuma yaslayarak saçlarını öptüm "seni seviyorum"  gülerek baktı "seni seviyorum"  anlını öptüm, jin babam "taehyung ve jimin kalkın, yemek yapıcaz" dediğinde kalktılar.

Namjoon babam ve jungkook masayı hazırlamak için kalktılar, hoseok "yardım edelim"  diyerek bana döndüğünde kafamı salladım, beline sarılarak kendime çektim, güldüğünde dudaklarını öptüm, ellerini omuzlarıma koyarak karşılık verdiğinde elimi yanağına koydum.

Ayrıldık, yanağını sıkıca öptüm "güzel bebeğim"  kafasını boynuma sakladı, belindeki elimi sırtına çıkartarak okşadım, taehyung "video aldım kii" diyerek kenarıdan çıktığında hoseok utanarak kafasını eğdi, kafamı salladım "taehyung bu gün su olan yerlerden uzak dur"  kafasını salladı "yaah jin baba" diyerek mutfağa kaçtığında güldük.

Hoseok'a baktım "yorgun musun?"  kafasını salladı "hayır iyiyim"  burnunu öptüm "bir daha aç bırakma kendini hoseok"  kafasını salladı "özür dilerim" 

"özür dilenicek bir şey yok, nasıl üzüldüğümü bilmiyorsun, ben kimseyi sevemedim, bana o şans verilmedi, ben hep eski zamanda yaşadım, babamlara, jimin, jungkook ve taehyung, hepsine yük oldum, sen farklıydın, seni sevmeye korktum, ya öğrenip giderse diyerek hep kendimi geri çektim, seni seviyorum hoseok, ama ne olursa olsun sağlığını kötü etkileyecek şeyler yapma" dediğimde gözlerim doldu.

Onun kahve gözleri de dolduğunda güldüm "ağlama"  gözlerini kapattı "seni bırakmam, aşkın için, sevgin için delirirken ben nasıl seni isteğin dışında olan şeyler için bırakayım, seni çok seviyorum yoongi, delirecek kadar çok seviyorum"  dudaklarını öptüm.

Sıkıca sarıldığında dilimi ağızına ittim, dilini bulup birleştirdiğimde inledi, ayrıldık, kızardığında güldüm "aklımdan çıkmayan tek ses"  omuzuma vurdu "yoongi" dediğinde kafamı salladım "söyle bebeğim" diyerek yaklaştım, kaşlarını çattı "utandırma"  yanaklarını tutarak okşadım.

Anlını öptüm, sarılarak sırtımı geri yasladım, yemekler olana kadar sarılarak durduk.

Masaya oturduğumuzda hoseok'a 2 dolu tabak yedirmiştim, minik sincabım.

/

Finale az kaldııııı

sope : huzurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin