Tatil olmuştu ve biz şimdi yazlığın önündeydik, hoseok'a benim odamın yanındaki geniş odayı verdim.
Jin babam yemekten sonra denize girebileceğimizi söylediğinde güldük, mutfakta jin babam, hoseok ve jimin yemek pişirirlerken ben oturmuş hoseok'u izliyordum, kavanozu açmaya çalışıyordu, elimi uzattım "ben açarım"
Kavanozu verdiğinde açarak geri uzattım "teşekkür ederim" diyerek jin babama verdi yanıma oturdu "dinlenseydin" kafamı salladım "dinlemiyorum" dediğimde kafasını salladı, jin babam "flört ediceğinize yardım edin, masayı hazırlayın" yanaklarım kızarmıştı, kalkarak bardak, tabak, çubuk, ne varsa yerleştirdik.
Babam yemekleri getirdi, çok güzel kokuyorlardı, oturduk ve yemeye başladık, yemek bittikten sonra jungkook, taehyung ve namjoon babam etrafı toplayarak bulaşıkları yıkadı, üstümüzü giyindik ve dışarı çıktık.
Yürürken en arkada hoseok ile ben vardık, hoseok etrafa bakarken ben ona bakıyordum, çok güzeldi, gülerek bana döndüğünde bende güldüm "sevmiş gibisin" kafasını salladı "evet, burası çok güzel"
20 dakika sonunda yerimize geldiğimizde jungkook ve taehyung t-shirt lerini çıkartarak koşup suya atladılar, güldük, oturduğumuzda hoseok'un yanına oturdum "yüzmek istermisin?" kafasını salladı "bilmiyorum, kokusu biraz midemi bulandırdı" dediğinde kafamı salladım "dinlen biraz"
kafasını omuzuma koydu "sen yüzücekmisin?" kafamı salladım "birazdan girerim" dediğimde güldü.Jungkook "yoongi gelsene" hoseok geri çekildi, kalkarak t-shirt' ü mü çıkartarak yanına bıraktım, diğerlerinin yanına gittim, hoseok'a döndüğümde kızarmış yüzü ile ellerine bakıyordu, kaşlarımı çattım, ne oldu ki şimdi?
Sudan çıktığımızda hoseok herkese havlu verdi, yanıma gelerek uzattığında aldım "teşekkür ederim" dediğimde daha da kızardı "rica ederim" dediğinde çenesini tutarak yüzünü kaldırdım "ne oldu" gözlerini kırpıştırdı "b-bir şey olmadı" yaklaştım "eminmisin" dediğimde kafasını salladı "eminim" çenesini bırakıp t-shirt' ü alarak giydim.
Namjoon ve jin babam dondurma almaya gittiğinde bizde oturduk, etrafa bakarken hoseok "dolaşa bilirmiyiz" dediğinde kalktım "olur"
İlerledik, hoseok merak ile etrafa bakıyordu, durup açılmış olan bacığımı bağladım, hoseok ileride durmuş beni bekliyordu, kalktığımda yanına biri geldi kaşlarımı çattım hoseok kafasını salladı ve birşeyler söyledi, kim bu çocuk amk.
Yanlarına gittiğimde çocuk kafasını salladı ve gitti, hoseok'un beline elimi koydum "kimdi o" dediğimde bana döndü "numaramı istemişti bende red ettim" kafamı salladım, geri dönerken kendime çektim "iyi yapmışsın" dediğimde elimi tuttu.
Ben birden hoseok'u neden kıskandım ki? Kendimi anlayamıyordum.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : huzur
FanfictionKarşımda hoseok vardı, kendime baktığımda hala 10 yaşına yeni girmiş Min Yoongi nin bedenindeydim, ağlayarak hoseok'a sıkıca sarıldım, güvende hissediyordum.