Hoseok ile oturuyorduk, babamlar geldi "hadi içelim" dediğinde kalktık ve salona geçtik.
Masada bir sürü içki vardı, gülerek oturduk, babam sakin bir müzik açtığında içmeye başladık.
Kafalarımız iyice gitse de ben o kadar dağılmamıştım sohbet olmasada taehyung'un saçmalamalarına gülüyorduk.
Kalkarak hoseok'u da kaldırdım, dinlenmek istiyordum.
Odama geldik, yatağa uzandığında üstüne çıkarak kafamı boynuna sakladım, yanağımı okşamaya başladığında kafamı kaldırıp kahve gözlerine baktım, beni koruyan güzel kahve gözleri, elini dudaklarıma getirdi ve okşadı.
Benimde gözlerim onun dolgun dudaklarına gittiğinde kendimi yukarı çekerek eğildim, burunlarımızı sürterek gözlerimi kapattım, boynuma sarıldığında dudaklarımızı birleştirdim, karşılık verdiğinde elimi beline sararak kendime iyice çektim.
Dillerimiz birleştirdiğinde sürtünmeye başladı, bende kendimi bastırdığımda saçlarıma ellerini karıştırdı.
Islak öpüşme sesimiz kulağıma her gelişinde aletim zorlanıyordu, patlayacakmış gibi hissediyordum ve bunu sadece dudaklarının tadı yapmıştı.
Elimi kalçasına getirerek okşadım, seslice ayrıldık ve kesik şekilde öpüşmeye başladık.
Ellerini t-shirtü mün içine koyarak karnımdan sürtüp omuzlarıma kadar getirdi, t-shirtü mü çıkartarak kenarı attım, eğilerek boynunu öpmeye başladım ama iz bırakmadım.
Uzun, ince, zarif parmakları vücudumda dolanırken yanıyordum, kendime biraz geldiğimde ne yaptığımı fark ederek geri çekildim, hoseok'a baktığımda dağılmış görüntüsü iştah açıcıydı, dilimi dudaklarımda gezdirdim "hoseok" dediğimde kısık gözlerini bana çevirdi "hadi duş alalım" diyerek elimi yanağına koydum.
Galiba çok sarhoştu ve beni anlamıyordu, elimi tutarak parmaklarımı ağızına aldığında heyecandan kalbim ağrımıştı, şapırtı sesleri çıkartarak dilini parmaklarımda gezdiriyordu ve bu görüntü onu sert şekilde becermek istememe neden oluyordu.
Kafamı sallayarak elimi çektim ve salyası ile kaplı elime baktım, yutkundum ve kendimi ağızıma sokarak parmaklarımı yaladım, geri çekerek hoseok'u kucağıma aldım, sürtünmeye başladığında zorlanıyordum, eğilerek boynumu emerek ısırıyordu, onu geri çekerek banyoya girdim.
Soyunduk ama boxer larımızı çıkartmadım, suyu ayarladım ve hoseok'a döndüm, aklı hiç yerinde değildi ve bu görüntüsü beni aşırı derece tahrik ediyordu, kalkarak yanıma geldi "yoon" diyerek kısık sesi ile konuştuğunda onu çevirerek sırtını göğüsüme yasladım ki bu çok yanlış bir hareketti, kalçasını bana bastırdığında kısıkça "siktir" diyerek kalçasını tutarak sıktım, çok dolgundu.
Su başlığını alarak üstüne tuttuğumda yüzünü kapattı "yah soğuk" beline sarılarak suyu tutmaya devam ettim "tamam tamam" dediğinde belini bıraktım.
Suyu sıcak yaparak altına girdik, gözleri açılmıyordu bile, kendimize iyice geldiğimizde suyun altından çıktık, yarın iyice yıkanırdık ama şuan uyumalıydık.
Suyu kapatarak havlu aldım, önce onu sonra kendimi kuruladım, üstümü değiştirdim ve ışığı kapatarak onun karşısına geçtim, karanlık olduğu için rahattım.
Boxer ını çıkartarak yenisini giydirdim, üstünüde giydirerek yatağa uzandım ve sarılarak uyumaya başladım, hatırlamayacağını düşünerek uykuya daldım.
/
Hikaye daha tamamlanmadı, yb atıcam 🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : huzur
أدب الهواةKarşımda hoseok vardı, kendime baktığımda hala 10 yaşına yeni girmiş Min Yoongi nin bedenindeydim, ağlayarak hoseok'a sıkıca sarıldım, güvende hissediyordum.