4

214 33 10
                                    

Yağmur yağıyordu, uyanarak gözlerimi ovdum, saat 02.34 e geliyordu, odadan çıktığımda mutfağın ışığı yanıyordu.

O tafa doğru gittim, içeri baktığımda anne, babam ve bir adam daha oturuyordu, bana döndüler, adam kalkarak annemin önüne para attığında şimşekler çakıyordu.

Yanıma gelerek kolumu tuttuğunda çekmeye çalıştım ama olmuyordu, odama getirip beni yatağa attığında korkarak ağlamaya başladım.

Hava sanki ne olacağını biliyormuş gibi ardı ardına şimşeklerini gönderiyordu.

--------------

Birden kalktığımda jin babam sarıldı, dışarıda yaz'a gireceğimiz için hava son yağmur damlalarını akıtıyordu ve şimşeklerini gönderiyordu.

Jin babam "şş burdayım" dediğinde ona sığındım, hıçkırıklarım durmuyordu, her şimşek sesi duyduğumda bu iğrenç şeyleri hatırlıyordum ve evden çıkmıyor jin babama sarılıp öylece oturuyordum.

Namjoon babam elinde su ile geldi, saçlarımı geri iterek anlımdan çekti "hadi su iç" titreyerek aldım, içerek geri uzattım, bardağı kenarı koyarak yanıma oturdu "biz buradayız yoon, biz seni koruyacağız" elini tuttum.

Onları uykusuz bırakmaktan nefret ediyordum ama onlar olmadan savunmasız 9 yaşındaki yoongi idim işte.

Jin babam "güvendesin bebeğim güvendesin" burnumu çektim "b-bana" dediğimde kafasını salladı, yanaklarımı tutarak anlımı öptü "biliyorum, biliyorum ama sen bizim yanımızdasın, güvendesin, sığınağındasın, öyle değil mi güzelim" onaylayarak kafamı salladım.

Namjoon babam "hadi duş al, yarın okula gitme, biraz dolaşalım"  kafamı salladım, kelimelerimi bulamıyordum, telefonum çaldığında kaşlarımı çattım, bu saatte kim arıyordu ki?

Namjoon babam "hoseok arıyor" dediğinde şaşkınca baktım "neden ki?" diyerek aldım, açtım, çekingen sesi ile

-şey yoongi rahatsız ettim ama

+ ama

-içime kötü bir his doğdu da iyimisin diye sormak istedim

+b-ben iyiyim

-uyandığım gibi seni aradım, seni uyandırdım üzgünüm

+hayır sorun değil, geri uyu ben iyiyim

-iyi geceler

+iyi geceler

Telefon kapandığında jin babam "hissetmiş mi"  kafamı salladım "içime kötü bir his doğdu dedi"  namjoon babama baktı "ayh bak heyecanlandım şimdi, hoseok damadım olsa çok güzel olurdu"  göz devirdim "hayal kurma baba" dediğimde kafasını salladı, namjoon babam "şans verilmeyi hak ediyor, bak o kadar aramış"  anlımı ovdum.

"Baba daha arkadaş bile değiliz" dediğimde güldüler, kafamı başka konulara vererek korkumdan uzaklaştırmaya çalıştıklarını biliyordum ve onlara minnettardım.

Jin "seni yıkayalım mı" konuştuğunda  güldüler, ha ha çok komik baba, çok güldüm.

Kalktım "uyuyun hadi" kalktılar, saçlarımı öptüler namjoon babam "iyi geceler, uyuyamazsan söyle, bir şeyler yaparız" dediğinde kafamı salladım "söylerim"

Kalkarak duşa girdim, yeniden gözlerim dolduğunda kafamı salladım ve yıkanarak hemen çıktım, giyinerek yatağa oturdum.

Telefonu aldım  saat 04.52 ye geliyordu, hoseok'un numarası ile bakıştım, cidden hissetmişmiydi?

Uyandığım gibi dedi, güldüm "of baba aklıma neler sokuyorsunuz" diyerek geri gidip uzandım.

Mesaj atsam rahatsız edermiydim acaba?

Kafamı sallayarak yarın gelmeyeceğimi yazdığımda hemen görülmüştü, neden heyecanlanmıştım?

Hoseok
Neden ki

Ailem ile dolaşıcaz, neden
uyumadın?

İyi eğlenceler, şey uyku tutmadı, hala biraz endişeliyim

Merak ettiğin için teşekkür ederim ama iyiyim  gerçekten, lütfen uyu

Ama rahat değilim ki 🥺

Ah cidden, nasıl rahat edersin?

Bilmiyorum 😔

Hoseok benim için endişelenme, kötü olsaydım söylerdim, tamam mı?

Görmem lazım yoksa uyuyamam,  ben biraz evhamlıyım, üzgünüm

Görmem lazım yoksa uyuyamam,  ben biraz evhamlıyım, üzgünüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

      Oldu mu?

Dışarıda mısın? Evet oldu 🤭

Bahçeye çıktım şimdi, biraz hava almak için

Bende mi çıksam acaba

   Erkenden okul var, uyu hadi

Tamam :(  iyi geceler

    İyi geceler

Gülerek kafamı salladım, neden kelimelerime dikkat edip bir de nezaket cümleleri kullandım bilmiyordum, galiba benim için endişelendiği içindi, ama kalbim hızlı atıyor.

Bana ne oluyor.

/

Ne oluyor sana yoongiii :)

sope : huzurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin