Okul başladığında bu bir haftada öğrendiğim tek şey hoseok'un sosyal olduğuydu, bir sürü lavuk sürekli etrafında geziyordu ve bu beni sinirden kudurtuyordu.Eve geldiğimizde hoseok'a sarılarak dudaklarını öptüm, gülerek karşılık verdiğinde elimi t-shirt'ü nün altına soktum, ayrıldık, sıcak tenini okşarken "evlenmek istiyorum"dediğimde şaşkınca güldü "gerçekten mi" kafamı salladım "evet, evlenelim" dediğimde kafasını salladı "olmaz yoongi, daha 1 yılımız var ama yüzük takabiliriz"
"ne sikimse, sen benimsin" diyerek üstüne giderek yatağa uzanmasını sağladım.
"O çocuklar bir daha sana yaklaşmasın hoseok, yoksa cezalarını çekerler" sırıttı "kıskandın ha" kafamı salladım, yanağımı okşadı "ne kadar seksi olduğunun farkındamısın Min" kısık sesi yutkundum "aklımı karıştırma hoseok, beni anladın değil mi, bir daha sana"
"tamam, yaklaşıp konuşmayacaklar" dediğinde güldüm "aferin" diyerek kalktım.
Ceketimi çıkarttım "yüzüğü halledelim sonra sevişiriz" kafasını salladı "of tamam" kalktı, jin babam zevkli olduğu için yanına gittik, karşısına oturarak "baba yüzük takmak istiyoruz" içtiği suyu püskürttü, biz şaşkınca bakarken babam "e-erken değil mi yoongi, sadece 3 ay oldu" kafamı salladım "sembolik olarak, üniversite bittiğinde her şey netleşir zaten" .
"Namjoon ile seçer getiririz" hoseok "teşekkür ederiz" dediğinde kalktık, taehyung "nasıl dondurma olmaz" sesini evde duyurduğunda göz devirdim "bunlar neden bizle yaşıyor" söylendiğimde yukarı çıktık.
Üstümüzü değiştirerek yatağa uzandık, hoseok'a sarıldım sıkıca "ayrılmayacağız"dediğimde kafasını salladı "asla, senden ayrıldığım gün anca azrail canımı aldığı gün olur"
"hoseok" anlımı öptü "tamam tamam" kafamı göğüsüne bastırdım.
Jungkook ve jimin "yemeek" bağırdığında sinir ile "cidden" diyerek kalktım, hoseok güldü "yemekten sonra film izleyelim" "olur" diyerek onayladım.
Yerlerimize oturduğumuz da jin babam "yoongi ve hoseok'a yüzük seçicez, çok heyecanlıyım, oğlum evlenmek istiyor" güldüm, hoseok'a baktığımda yanakları kızarmış şekilde güldüyordu, jungkook "ama daha erken değil mi? Jimin ve ben bile 1 yıl oldu çıkalı"
"doğru kişinin hoseok olduğuna eminim ve biliyorum, zaman önemli değil" dediğimde hoseok elimi tuttu.
Anlını öptüm, namjoon "jin, çok çabuk büyüdü" kafamı eğdim, taehyung "yüzükleri seçelim ama şekillerini hoseok ve yoongi bilmesin, süpriz" kafamızı salladık, hoseok "güzel bir şey seçeceğinizi biliyoruz"dediğinde jimin "tabikii, çok zarif ve güzel olucaklar" diyerek konuşmaya başladı.
Jimin hala susmazken konu güğünümüze geldi, hoseok ile yemeklerimizi hemen bitirip kalktığımızda bizi fark etmemişlerdi bile, bizde yukarı çıkarak film seçmeye başladık.
Gülerek dudaklarını öptüm, biz doğru kişiydik, bunu biliyordum, tanrı bizi bir olmak için yarattı, biz bir elma nın iki yarısıydık.
_____________
İçim burkuldu amk çok isteyerek yazdığım kitap bitti :( ağlıycam şimdi :(
Kendinize iyi bakın, love youu💓💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : huzur
FanfictionKarşımda hoseok vardı, kendime baktığımda hala 10 yaşına yeni girmiş Min Yoongi nin bedenindeydim, ağlayarak hoseok'a sıkıca sarıldım, güvende hissediyordum.