6

191 32 1
                                    

Sabah gözlerimi açtığımda kollarımın arasında minicik kalmış hoseok vardı, kalbim hızlanmaya başlamıştı, kızıl saçları kolumun üstüne ve anlına dağılmış, dudakları hafif aralık uyuyordu ve meleklere benziyordu.

Elleri t-shirt' ü mü tutmuş ve bebek gibi kafasını göğüsüme yaslamıştı, kafamı geri yastığa koyarak ona yaklaştım, kolumu beline sararak sarıldım ve gözlerimi kapattım.

Kıpırdandığında gözlerimi açmadım, dikeldi, saçlarımı anlımdan çekti "umarım iyi olursun" diyerek geri uzandı ve yeniden bana sığındı "aklımdan çıkmıyorsun ama sanki başka bir şey var, sürekli senin ile ilgili kötü rüyalar görüyorum ve bu beni korkutuyor, bileklerin beni korkutuyor, kendine bir şey yapman düşüncesi korkutuyor, lütfen kendini öldürmeye çalışma" diyerek sıkıca bana sarıldı ve bileğimi okşadı.

Kafamı saçlarına gömerek sıkıca sarıldım, kıkırtısını duyduğumda gülümsedim, sesini duymadığımda bende sessizliğimi korudum ve gözlerimi açtım, kokusunu ciğerlerime her dolduruşumda daha iyi hissediyordum.

Çenemi öptüğünde yutkundum, geri çekilmek için hareketlendiğinde gözlerimi kapatarak bekledim, elini yanağıma koyarak "yoongi" dediğinde mırıldandım, kalbim çok kötü atıyordu, güldü "uyan hadi" elini tuttum "tamam" elimi sıktı.

Yataktan kalkarak odadan çıktığında kalkarak arkasından baktım, neden daha bir ay dır tanıdığım çocuk ile bu kadar yakındım?

Neden huzurlu hissediyordum?

Kafamı sallayarak geri uzandım, ellerimi gözlerime koyarak ovdum "off aklımı karıştırıyorsun" dediğimde içeri taehyung girdi "kim karıştırıyor"  kalktım "sanane" dediğimde güldü "ben mi" diyerek  gözlerini kırpıştı.

Göz devirdim "ığğ"  dil çıkardı "kahvaltı hazır" diyerek geri gittiğinde lavaboya girdim, üstümü giyindim ve odadan çıktım, hoseok'u gördüğümde yanına gittim "teşekkür ederim"  "sorun değil, hem seni yalnız bırakamazdım"   kafamı salladım "zorunda değildin" diyerek ona baktım.

Durdu "yoongi istediğim için yanındaydım, lütfen kendini kötü hissetme"  "tamam"  elimi tutarak sıktı  "hadi yemek yiyelim"   onayladım, aşşağı indik.

Babamları gördüğümde yanlarına gittim, sarıldık "haber verseydiniz"  jin babam "uyuduğunuzu görünce rahatsız etmek istemedik"  yanaklarım kızardı, namjoon babam "hoseok" dediğinde ona baktım, kafamı salladığımda güldü "sora konuşalım lütfen"  hoseok kafasını salladı "tabi" onayladığında masaya oturduk, diğerlerinin bilmesini istemiyordum, beni zayıf görsünler istemiyordum.

Yemekten sonra namjoon ve jin babam hoseok'u yukarı çıkardıklarında jungkook "ne oldu" diyerek bana baktığında omuz silktim "bilmiyorum"  jimin "bence sorun yoktur" diyerek yukarı baktı, taehyung "bencede"

Aşşağı indiklerinde hoseok "ben gitsem iyi olur, ev için bir kaç şey almalıyım"  diğerleride kalktı jungkook "bizde eve gidelim, kahvaltı için teşekkür ederiz"
namjoon babam "şöför sizi bıraksın" dediğinde dışarı çıktık.

Arabaya geçtiklerinde bizde içeri girdik, jin babam "çok tatlıydınız"  göz devirdim "abart" dediğimde namjoon babam "iyiki o yanındaymış"  kafamı salladım "bilmiyorum" diyerek ellerime baktım.

Jin babam "seni sakinleştirmiş ama, sıkıca sarılmıştın" dediğinde kafamı salladım "evet"  namjoon babam sarıldığında kafamı omuzuna koydum.

/

sope : huzurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin