Godzina 20 sklep będzie zamykany o 21 wiec muszę szybko wyjść jakoś z domu. Miałam dom parterowy wiec nie obawiałam się ze coś sobie zrobię. Wyszłam z domu i weszłam na chodnik szłam około 30 minut z domu do sklepu. Gdy już dotarłam stanęłam przed sklepem „Dress ideal" tak nazywał się sklep. Tutaj są podobno najlepsze sukienki. Wiec weszłam czułam się trochę nie swojo ale mniejsza o to. Podeszłam do wieszaków i zabrałam się za szukanie odpowiedniej sukienki. Przeglądałam już jakieś 10 minut i nic ale nagle ujrzałam Czerwoną krótką sukienkę. Była śliczna, ramiączka były świecące, była krótka i obcisła. Wzięłam ja do ręki i poszłam przymierzyć. Pierwszy raz podobałam się sobie. Wyglądałam bardzo ładnie. Moje ciemno brązowe włosy idealnie grały z Czerwona sukienką. Już wiedziałam ze ja wezmę wiec szybko zdjęłam ja z siebie i poszłam do kasy. Była droga ale nie patrzyłam na to. To się teraz nie liczyło, liczyło się to ze pokaże się w tym w szkole.
Wróciłam do domu i umyłam się i ubrałam się w piżamę. Dosyć szybko zasnęłam. Obudziłam się o 5.00 musiałam mieć zapas czasu żeby wszystko zdążyć zrobić. Wstałam szybko i umyła się i zrobiłam pielęgnacje. Pomalowałam się. Użyłam korektora rozświetlacz tuszu do rzęs i błyszczyku.
A na koniec założyłam moja piękną czerwona sukienkę. Naprawdę ładnie wyglądałam. Gdy byłam już gotowa wyszłam z pokoju. Na szczęście moja mama już była w pracy jakby zobaczyła mnie w takim stanie to chyba wydziedziczyła by mnie z rodziny. Nie chciałam ryzykować. Buty ubrałam zwykle air force 1 białe. Wyszłam z domu i szłam do szkoły tak bardzo bałam się ich reakcji ale chce im pokazać ze nie jestem gruba. Mówią mi to codziennie a nawet mnie nie widzieli wiec chce żeby żałowali ze tak o mnie mówili. Stałam przed szkoła i się na nią patrzyłam bałam się. Powiedziałam sobie w myślach-raz się żyje i wyszłam.To co cię wydarzyło po wejściu nie spodziewała bym się ze wygląd aż tak liczy się dla ludzi w mojej szkole ale niestety przekonałam się po wejściu do niej...
Była to najlepsza decyzja ze tak się ubrałam bo teraz przejrzałam na oczy kto jest fałszywy a kto nie. Nawet jeśli cię obrazi to nie znaczy ze jest fałszywy tylko ze wygląd nic dla tej osoby nic nie zmienia i dalej zachowuje się tak samo.
***
Dziękuje ze czytacie i ten rozdział jest dedykowany: @alliveos ponieważ ma urodziny i poprosiła mnie żebym napisała dla niej rozdział w prezencie i się zgodziłam nie jest on długi ponieważ jest późno ale zawsze coś. JESZCZE RAZ WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO🎂❤️🫶
CZYTASZ
Tylko ja
Ficção AdolescenteZawsze wierzyłam w to że każdy spotka prawdziwa miłość swojego życia i będzie szczęśliwy, ale nigdy bym nie przypuszczała że prawdziwa miłość potrafi aż tak zaboleć i tak zranić a może to nie była prawdziwa miłość, albo po prostu mi to nie jest pisa...