3

306 10 2
                                    

Seděli jsme tady asi hodinu a povídali jsme si. Zjistila jsem o něm docela hodně věcí.

„Nechtěla bys se mnou do studia?" zeptal se.

„No já nevím." odpověděla jsem.

„Prosím, seznámím tě s kluky." prosil mě. Je strašně roztomilý a těm jeho očím nejde říct ne.

„Tak dobře no." povolila jsem.

Zaradoval se a zvedl se z lavičky, já udělala totéž a spolu jsme se rozešli zpět lesem k jeho autu.

Cestou mi říkal něco o klucích, prý jsou v pohodě, ale občas mají blbý poznámky. Jelikož pracuji, kde pracuji, asi jsem si zvykla a osobně si to neberu.

Došli jsme k autu, které odemkl a my si sedli. Nastartoval a vyjel. Pustil písničky, které jsem pustila víc nahlas a začala zpívat.

Po chvilce se ke mně přidal a začal zpívat se mnou.

Musím říct, že se s nim cítím fakt v bezpečí. Za tu krátkou dobu, jsem si ho dost oblíbila.

- - -

Dojeli jsme předpokládám před jejich studio. Calin zaparkoval a my vystoupili. Šli jsme ke dveřím.

„Opravdu se nemusíš bát, kdyby něco řekni a odvezu tě domu." řekl, když odemykal dveře.

„Dobře, děkuji." usmála jsem se na něho.

Otevřel dveře a pustil mě jako první. Vydal se se mnou do výtahu. Vyjeli jsme do patra, které zmáčkl.

Vyšli jsme z výtahu a šli ke dveřím. Otevřel je a vešel dovnitř. Já cupitala za nim.

„Jsem tady zmrdi." zařval.

Sundali jsme si boty a pokračovali chodbou do místnosti, kde byl gauč, na kterém seděli čtyři kluci.

„Čau." pozdravil všechny a chlapácky se s nimi obejmul.

„Co si to přivedl za kočku." řekl klučina se světle hnědými vlasy. Vypadal hezky, rty měl nádherné plné, měl kroužek v nose. Tetování ho dělali víc sexy.

„To je moje kámoška, Jasmine." představil mě.

„Jas, tohle je Petr, Willy, Marek a David." představil mi kluky.

„Ahoj." pozdravila jsem je.

Všichni mě pozdravili na zpátek. Sedla jsem si na gauč, myslím vedle Péťi, doufám že se tak jmenuje.

Cali si sedl vedle mě. Kluci hráli nějakou hru a u toho se bavili o albech, moc tomu nerozumím, takže jsem jenom poslouchala.

Calin s Markem se po chvíli zvedli a odešli do nějaké místnosti. Nějak jsem to neřešila. Willy s Davidem odešli úplně, prý někam musí, takže jsem tady zůstala jenom s Péťou.

„Jak jste se poznali s Calinem?" zeptal se mě Péťa.

„Seznámila mě s nim Kristýna od Sheena." odpověděla jsem.

„Hele dávej si na něho pozor, zdá se jako hodný člověk, ale občas se k holkám chová jak kokot." řekl a podíval se na mě. Co tím myslí?

„Em, aha, tak díky, že jsi mi to řekl." usmála jsem se. Asi mu to věřit moc nechci, nezdá se jako špatný člověk.

„A co vlastně děláš?" zeptal se.

„Pracuji v klubu Fléda." ušklíbla jsem se.

„Tak to je haluz." usmál se.

Ještě jsme si chvilku povídali, je strašně fajn, sedla jsem si s nim rychle.

Po pár minutách přišel Cali s Markem, oba dva byli vysmátí.

„Jste si něco dali?" zasmál se Péťa.

„Měli jsme jenom panáka." řekl Marek.

Oba dva se posadili na gauč k nám. Cali vedle mě. Jeho ruku si dal kolem mých ramen a přitáhl si mě k sobě.

„Neotravoval tě Adámek?" zasmál se a Petr ho propálil pohledem.

„Ne, Péťa je fajn kluk." usmála jsem se na oba.

Na to nic neřekl, chvíli jsme tady ještě byli. Bylo něco okolo šesté večer.

„Už bych chtěla jít domu." zašeptala jsem Calinovi.

„Dobře kotě." řekl.

Zvedl se a já s nim.

„My už jdeme." řekl a rozloučil se s kluky.

„Ahoj." rozloučila jsem se a Péťu jsem obejmula.

Společně jsme se šli obout a odešli ze studia. Šli jsme k autu. Nastoupili jsme a vyjeli.

„Nechtěla bys u mě přespat?" zeptal se.

„Hele, dneska asi ne, promiň." odpověděla jsem.

„Dobře." řekl. Zavezl mě ke mně.

„Tak ahoj a děkuji." rozloučila jsem se.

„Pa kotě." obejmul mě.

Vystoupila jsem a zavřela dveře, ještě jsem mu zamávala, rozešla jsem se ke vchodu, který jsem otevřela a vešla dovnitř, došla jsem k mému bytu.

Vklouzla jsem dovnitř a sundala si boty, šla jsem se převléknout do něčeho pohodlnějšího a odešla jsem do kuchyně.

Měla jsem už docela hlad, ale vařit se mi nechce, takže si objednám čínu. Než ji dovezou, tak si sednu k televizi, kde si pustím nějaký písničky od kluků.

Musím říct, že se mi to dost líbí, každý z nich má jiný vibe a to se mi líbí.

Zazvonil mi telefon a já rychle došla dolu pro jídlo. Odnesla jsem si ho do bytu, vzala si příbor a sedla si zpět k televizi. Začala jsem jíst.

secret eyesKde žijí příběhy. Začni objevovat