Dojedla jsem a vyhodila krabičku. Z ložnice jsem si vzala pyžamo a šla jsem se osprchovat, umyla jsem si i vlasy.
Vylezla jsem ze sprchy a usušila jsem se. Oblékla se a začala si fénovat vlasy. Umyla jsem si ještě obličej a vyčistila si zuby.
Odešla jsem do ložnice, lehla jsem si na postel a byla ještě chvilku na mobilu.
Koukla jsem se na instagram a zjistila, že mě začali sledovat kluci, všechny jsem začala sledovat zpět.
Odložila jsem telefon a otočila se na druhý bok. Upadla jsem okamžitě do říše snů.
- - -
Vzbudil mě zvuk mého telefonu. Kurva kdo mi volá tak brzo. Ani jsem se nepodívala kdo mi volá a zvedla to.
já: Co je?
zeptala jsem se nepříjemněTýna: jaj jsem tě vzbudila jo
zasmála se.já: jo vzbudila, potřebuješ něco?
zeptala jsem se už klidnějiTýna: za půl hodiny jsem u tebe
já: fajn
Tipla jsem to, za půl hodiny? To ani nestihnu vylézt z postele. Byla jsem ještě chvilku na telefonu a pak jsem se odhodlala vylézt.
Došourala jsem se do koupelny, kde jsem udělala svoji ranní hygienu.
Došla jsem zpět do ložnice a ze skříně jsem si vytáhla nějaký kraťasy a černý top. Oblékla jsem se a šla do kuchyně.
Udělala jsem si něco k jídlu a šla si sednout. Na televizi jsem pustila písničky. Jakmile jsem dojedla začal mi zvonit telefon.
Kristýna mi oznámila, že už je dole. Takže jsem odnesla talíř do dřezu a šla ji pustit nahoru. Čekala jsem u dveří než vyjde schody.
„Čau kočko." pozdravila jsem ji jakmile byla u mě.
„Ahoj bobino." obejmula mě.
Šli jsme spolu dovnitř. Sedli jsme si na gauč a bavili se.
„Přemýšlela jsem, že bychom mohly jít nakupovat." řekla po chvilce.
„To není špatný nápad, potřebuju něco na sebe." zasmála jsem se.
Ještě jsme chvilku seděli na gauči.
„A co ty a Calin?" zeptala se, čekala jsem kdy se na to zeptá.
„Co by, jsme jenom kamarádi." řekla jsem.
„A jaký na něho máš názor?" znovu se zeptala.
„Je hezký, hodný a dobře se s nim kecá." odpověděla jsem.
„Aby ses mi nezamilovala." zasmála se.
„Neboj to nehrozí." uculila jsem se.
„Jo tak to si pak povíme." usmála se.
- - -
Chodíme už půl hodiny po krámech, zatím jsem si koupila dvoje šaty, nějaký topíky a jedny kraťasy.
Teď jdeme do obchodu se spodním prádlem.
„Myslíš že je to hezký?" ukázala jsem ji černý krajkový set.
„Jo myslím si, že se to Calinovi líbit bude." řekla. Na její poznámku jsem jenom protočila očima.
Koupila jsem si tři sety, černý, růžový a bílý. Ještě jsme se stavily pro kafe a jdeme pomalu do garáží.
Jely jsme sem mým autem. Odemkla jsem ho a daly si tašky do kufru.
Nasedly jsme a já vyjela z garáží. Cestou jsme poslouchaly písničky na max a zpívaly jsme.
„Kde jste teď?" zeptala jsem se.
„Spíme u Calina, tak tam můžeme na chvíli zajet." odpověděla.
Jenom jsem kývla a jela k jeho bytovce. Zaparkovala jsem a vystoupily jsme. Týnka si vzala svoje tašky a šly jsme spolu ke vchodu.
Odemkla dveře a vešly jsme dovnitř, vyšly jsme do jeho parta a Týnka znovu otevřela dveře.
Sundaly jsme si boty a ona si odložila tašky. Šly jsme do obýváku, kde seděli ti dva.
„Ahoj." pozdravila jsem.
Oba dva se zvedli a šli mě obejmout. Sedli jsme si na gauč.
Calin přinesl láhev Jacka. K tomu čtyři panáky. Nalil nám a podal každému panáka.
„Já jsem tady autem ale." řekla jsem.
„Jaj tak tady přespíš kočko." řekl a uculil se.
„Fajn no." usmála se.
Přiťukli jsme si a kopli do sebe panáka. Takhle jsme pokračovali asi do 1 ráno.
„Už jsem docela unavená." řekla Týnka.
„Tak půjdeme spát." usmál se na ni Viky.
Oni dva odešli do pokoje pro hosty.
„Em na gauči se moc nevyspíš není moc pohodlný." řekl.
„Aha, tak na něm budeš spát ty a já v tvoji posteli." uculila jsem se.
Zarazil se a nic neříkal.
„Dělám si srandu." zasmála jsem se.
„No jestli chceš můžeš jít se mnou." řekl.
Zvedla jsem se a cupitala za nim do jeho ložnice.
„Hele půjčil bys mi prosím tričko na spaní?" zeptala jsem se.
„Jo jasné." řekl a hledal nějaký tričko ve skříni, po chvíli po mně hodil černý triko bez potisku.
Šla jsem do koupelny, kde jsem se převlékla, bylo mi trochu větší. Nevadí.
Vrátila jsem se zpět a svoje věci si odložila na zem.
Vlezla jsem si do postele, kde už on ležel.
„Dobrou noc." zašeptala jsem.
„Dobrou." přitáhl si mě k sobě. Usmála jsem se a společně jsme upadli do říše snů.
ČTEŠ
secret eyes
Fanfictionpříběh je smyšlený, nemá nikoho urazit ani zesměšnit mohou se zde objevovat vulgarismy, scény 15+, drogy a alkohol