Jsem už dost unavená, ale kluci tak moc nevypadají. Willy s tou holkou odešli k němu na byt asi před půl hodinou.
„Hele, já už asi půjdu domu, jsem vcelku unavená," řekla jsem.
„Mám jít s tebou?" zeptal se mě Cali.
„Nemusíš," usmála jsem se.
„Já už půjdu taky," řekl Péťa.
Zvedla jsem se z gauče a Calin taky, přitáhl si mě do polibku.
„Napiš mi až dojdeš domu," řekl.
„Napíšu," usmála jsem se. Ještě jsem ho obejmula a pak jsem se už společně s Viktorem a Petrem odešla.
Viktor spí u mě, aby nemusel na hotel. Doprovodili jsme Péťu domu a pak se spolu vydali ke mně.
„Jsem rád, že jsi šťastná, moc vám to přeju," usmál se na mě.
„Děkuji," úsměv jsem mu opětovala.
Jsem ráda, že mi to přeje, já se totiž trosku obávala, že mi to přát nebude.
Když jsme došli domu napsala jsem Calinovi, aby neměl strach. Vikymu jsem rozložila gauč a přinesla polštáře a deku.
Já se šla rychle osprchovat a udělat si večerní rutinku. Po mně šel do koupelny i Vikyn.
Calin mi neodpovídal, asi spí a nebo má vybitý telefon, moc jsem to neřešila a lehla jsem si do postele.
Zachumlala jsem se a ani ne do sekundy jsem usnula.
- - -
Probudili mě něčí hlasy. Kdo mě kurva budí já chci spát.
„Kotě já už budu muset jet, tak vstavej." Jo aha Viktor.
Pomalu jsem rozlepila oči a protáhla jsem se.
„Kolik je hodin?" zeptala jsem se.
„Půl jedenácté," zasmál se.
„Čemu se směješ?" zamračila jsem se.
„Protože vypadáš jak nějaká babizna," začal se smát ještě víc.
Hodila jsem po něm polštář. Zvedla jsem se z postele a šla se podívat do zrcadla, vždyť to nemůže být tak hrozny.
„Ty vole," začala jsem se smát, jo tak je to hrozný.
„No tak šup příprav se za chvíli pojedu," řekl.
„A to nemůžeš jet bez toho aniž bych musela vstávat?" zeptala jsem se a začala si česat rozcuchané vlasy.
„Ne, protože ty jedeš se mnou," řekl.
„Cože?" nechápu co tím myslí.
„No proste jedeš k nám, Týnka tě dlouho neviděla," usmál se.
„Aha no tak dobrý," úsměv jsem mu oplatila.
- - -
„A na jak dlouho tam jedu?" zeptala jsem se když jsem si dávala oblečení.
„Pravděpodobně do zítra, pak by tě měl vyzvednout Calin," usmál se na mě.
„Jak jako pravděpodobně?" nechápala jsem.
„No jak nás znám, tak se asi stane, že tam budete tak dva dny navíc," zasmál se.
Jo s tím má pravdu. Většinou se to takhle stane a jsme všude déle než jsme plánovali. Sbalila jsem jsem si věci i navíc, i když vím, že by mi něco Kristy půjčila.
Hodila jsem si do tašky ještě kosmetiku a mohla jsem vyrazit, Calina jsem od včerejška neviděla, ale zítra přijede, nemusím s nim být 24/7, protože pak bychom se zbytečně srali a to nechci.
Nasedli jsme s Vikym do auta a rozjeli se směr Kladno. Pustili jsme si naše oblíbené písničky a celou cestu jsme zpívali.
Už jsme projížděli ceduli s nápisem Kladno, ta cesta utekla nehorázně rychle.
Zaparkoval a vystoupili jsme, vzala jsem si svoje věci a šla rovnou dovnitř.
Sundala jsem si boty a mezitím se ke mně přiřítila Adélka s Viktorkou.
„Ahoj princezny," objala jsem je a políbila do vlasů.
„Ahoj tetooo," pozdravily mě obě dvě.
To už nás přišla přivítat i Kristýna. Obejmula jsem si silně, dlouho jsem ji neviděla.
„Ahoj kočko, chybělas mi," usmála se.
„Ty mě nehorázně," úsměv jsem ji opětovala.
- - -
Pro holky si přijela Týnky mamka a Viktor šel streamovat, já se s Týnou bavila u sklenky červeného vína. Na to jak se známe dlouho si máme pořád co říct.
„A jak vám to klape s Calinem?" zeptala se.
„Jo je to nádherný, jsem za něho rada. To co k němu cítím, jsem ještě k nikomu necítila," usmála jsem se od ucha k uchu.
„Jsem strašně rada, že vám to klape a jsem šťastná, že jsi šťastná!" miluju tu holku, přísahám.
„Děkuji strašně moc, jsem za tebe nehorázně vděčná, miluju tě kočko," obejmula jsem ji.
„Ani nevíš jak moc jsem vděčná já za tebe, taky tě moc miluju."
Povídaly jsme si asi do jedný ráno. Vysprchuju se až se vzbudím, převlékla jsem se a padla jsem do postele v pokoji pro hosty. Do pár minut jsem usnula.
ČTEŠ
secret eyes
Fanfictionpříběh je smyšlený, nemá nikoho urazit ani zesměšnit mohou se zde objevovat vulgarismy, scény 15+, drogy a alkohol