14

277 11 0
                                    

Právě se chystáme jet domu, rozloučila jsem se s Viktorem a nastoupila spolu s Petrem a Calinem do auta.

Calin nejdřív vyhodil Petra doma a následně i mě.

„Nechtěla bys večer něco podniknout?" ptá se mě, když zaparkoval, před mým bytem.

„Můžeme, budu rada," usmála jsem se.

Též se usmál a uzavřel mě ve svém objetí. Rozloučili jsme se a já vystoupila, ještě jsem mu zamávala a potom odešla dovnitř bytovky.

Furt jsem přemýšlela co se stalo včera večer. V hlavě mi probíhají samý myšlenky, jestli to třeba pro něho nic neznamenalo, ale to by zase tak nevyšiloval ráno.

Byla jsem zmatená, vůbec nevím co mezi námi je.

Převlékla jsem se do pohodlného a lehla jsem si na gauč. Pustila jsem si nějaký film. A rozhodla jsem se napsat Týnce, co se stalo. Je to moje nejlepší kámoška, říkáme si všechno.

Musím ti něco říct napsala jsem ji.

Ano povidej? odepsala do sekundy.

Něco se mezi mnou a Calinem stalo.. začala jsem.

Povídej přehaněj odepsala.

No včera večer jsme se spolu vyspali docela se bojim její reakce.

Ty vole Jasmino! A co jaký to bylo? úplně jsem nečekala, že se bude ptát na to jaký to bylo.

No bylo to úžasné, ale byli jsme opilí. A já mám teď plnou hlavu myšlenek, co když to pro něho nic neznamenalo. napsala jsem ji pravdu.

Jak se choval ráno? proč se na to ptá?

No panikařil a bal se jestli toho lituji. odepsala jsem.

Jasminoooo, ten tě chce! Tohle nikdy kvůli holce nedělal. moc si nemyslím ze mě chce.

No já ti nevím. odepsala jsem.

Kdy se zas vidíte? zeptala se.

Dnes večer. odpověděla jsem ji.

Tak mi pak napiš jak se choval. em okey, asi proč ne.

Dobře. odepsala jsem, ještě jsme si psaly jak jsme se měly atd. Poté jsem odložila telefon a koukala na televizi.

Už byl čas oběda a já se rozhodla si uvařit špagety. Připravila jsem si ingredience a pustila se do toho.

Uvařené špagety jsem si nandala na talíř a šla si sednout zpět na gauč, pustila jsem si do pozadí jenom písničky a začala jist.

- - -

Nastal večer a já se šla připravit, nejdřív jsem šla do sprchy, kde jsem si umyla i vlasy, které jsem si následně vyfénovala a vyžehlila. Lehce jsem se namalovala a odešla do ložnice.

Začala jsem si vybírat oblečení, dneska totiž není úplně teplo, tak jsem si zvolila upnuté džíny a crop top.

Nemám chuť si brát kabelku, a tak jsem si dala věci do kapes. Calin mi začal volat, že už čeká dole.

Rychle jsem se šla obout a zamkla byt, rozešla jsem se dolu, kde on čekal u vchodu.

„Ahoj," usmála jsem se na něho.

„Ahoj kotě, sluší ti to," též se usmál a uzavřel mě ve svém objetí.

„Děkuji," uculila jsem se.

„Kam půjdeme?" zeptala jsem se.

„Večeřela jsi?" zeptal se on.

„Ne ještě ne," odpověděla jsem.

„No tak půjdeme do restaurace a pak uvidíme," odpověděl mi na moji otázku.

„Tak jo, ale dneska platím," řekla jsem když jsme se rozešli.

„To teda ne, já tě pozval ven, takže já platím," řekl.

„Ale mně se to nelibi, že všechno platíš i za mě," řekla jsem narovinu.

„Dobře, dneska platím já, příště ty," řekl najednou.

„Tak jo beru," usmála jsem se.

Dneska mě vzal do čínské restaurace, sedli jsme si ke stolu a čekali než nás někdo obslouží.

- - -

„Hele, chtěla jsem se zeptat..." začala jsem mluvit, když jsem dojedla svoje nudle.

„Ano? povidej," svůj pohled z prázdného talíře přesunul na mě.

„Jak to mezi námi je?" šla jsem hned k věci.

„No, já nevím.." odmlčel se.

„Sice jsme se spolu vyspali, i když jsme byli ožralí, ale asi bych tomu dal ještě trosku čas," dodal k tomu.

Ou aha, tohle jsem nečekala, docela mě to zamrzelo, protože k němu něco začínám cítit.

Tím, ale víc začínám přemýšlet, jestli ten sex pro něho něco znamenal nebo ne.

„Aha dobře," řekla jsem.

„Emmm a.." odmlčela jsem se tentokrat já, nevím jestli se ho na to mám zeptat."

Nepřestal mě pozorovat, za to já sklopila pohled k mým rukám.

„Znamenal pro tebe něco ten sex?" zeptala jsem se po chvíli.

„Popravdě, jo znamenal," řekl něco co mě překvapilo.

„To jsem rada," řekla jsem.

Calin došel zaplatit a poté jsme se vydali k němu na byt, jelikož byl blíž.

Nevím jestli mám dnes v plánu u něho spát, spíš ne, ale chvilku u něho budu.

secret eyesKde žijí příběhy. Začni objevovat