5

254 11 9
                                    

Ráno jsem se vzbudila v Calinově objetí. Nevadilo mi to, bylo to příjemné.

Zakoukala jsem se na něho. Je roztomilý když spinká. Jeho hnědé vlasy mu padali do obličeje.

„Baví tě to?" zeptal se se svým chraplavým hlasem.

„Jo." řekla jsem jednoduše.

To už otevřel víčka a mně se naskytl pohled na jeho kaštanově hnědé oči. Má je fakt nádherný, dokázala bych do nich koukat věčně.

„Jak ses vyspala?" zeptal se po chvíli.

„Nádherně." usmála jsem se.

„Tak ještě aby ne, když jsi spala vedle mě." zasmál se. Jenom jsem protočila očima.

Začala jsem se zvedat.

„Kam mi utíkáš?" zeptal se.

„Jdu chcát prosimtě." zasmála jsem se.

Odešla jsem z ložnice do koupelny, kde jsem si udělala svoji hygienu. Poté jsem šla zpět do pokoje, kde už Calin stál u skříně.

Akorát byl bez trička a měl jenom kraťasy. Evidentně jsem na něho čuměla dlouho, protože si toho všiml a zasmál se.

„Nějak si nám zčervenala." smál se.

„To není pravda." otočila jsem pohled a vzala jsem si svoje věci a odešla zpět do koupelny kde jsem se převlékla.

Jeho tričko jsem mu vrátila a spolu jsme odešli do kuchyně. Kde už byli ti dva, Týnka vařila a Viktor sedel na gauči.

„Dobré ráno." pozdravila jsem oba.

„Dobré ránko, půjdeš mi pomoct prosím?" zeptala se mě Týnka. Jenom jsem kývla na souhlas a šla k ní.

Pomohla jsem ji udělat snídani, mezitím co kluci seděli na gauči a hráli hry.

Nandali jsme to na talíře a každá dva odnesla na stůl. Kluci se zvedli a šli si sednout. My si sedli vedle nich.

- - -

Jsme stále u Calina a sedíme všichni na gauči, bavíme se, hrajeme hry atd.

Objednali jsme si pizzu. Pro kterou zaběhl a my se poté pustili do jídla.

Po dojezení jsme u něho byli ještě hodinu. Docela jsem se s nim bavila, je to fajn klučina.

„Hele my už pojedeme." ozval se Viktor.

Zvedli jsme se a šli s nimi k autu. Rozloučili jsme se a oni nastoupili do auta. Viktor se rozjel.

„Taky už pojedu domu." oznámila jsem mu.

„Dobře," usmál se.

Rozešli jsme se k mému autu. Odemkla jsem ho.

„To je tvoje auto?" vykulil oči.

„Jo je proč?" zasmála jsem se.

„Máš lepší benz než já." smál se.

Šla jsem ho obejmout.

„Tak pa." rozloučila jsem se.

„Ahoj kotě." usmál se.

Usmála jsem se a otevřela jsem dveře od auta. Nastoupila jsem a ještě jsem se na něho podívala on mi zamával a já vyjela.

Dojela jsem domu, zaparkovala jsem a došla ke mně.

Sundala jsem si boty a šla jsem se převléknout.

- - -

Oblékám si šedé šaty, jdu do práce. Moc se mi tam dneska nechce.

Dávám si sluchátka a vycházím z bytu. Dojdu ke clubu a otevřu dveře.

U baru už je Nelča, kterou ihned pozdravim.

Odložím si věci a jdu k ni. Bavili jsme se.

Přišla mi zprava. Od Calina.

Cali: co děláš?

já: jsem v praci

Cali: v tom clubu?

já: jo

Cali: tak já přijdu s klukama

já: okey

Joj ještě je budu obsluhovat no to si teda užiji. Otevřeli jsme klub a lidi se sem hrnuli. Docela divný na to ze je úterý. No sice nepracuji o víkendu, ale i tak mi to přijde divný.

Běhali jsme sem tam. Došla jsem dozadu pro chlast, který došel, když jsem se vracela, Nela se tam s někým bavila.

Přišla jsem blíž a viděla ty jelita. Bože můj, odložila jsem flašky a šla jsem je obejmout.

„Co si dáte?" zeptala jsem se.

„Tebe." řekl Cali.

„Nech si zdát." zasmála jsem se.

„Flašku vodky." řekl Péťa.

Podala jsem mu flašku a on mi zaplatil. Kluci zůstali u nás, takže jsme si povídali.

„Dobrý den co si dáte?" zeptala jsem se pana co přišel k baru.

„Tebe kočičku." řekl.

Protočila jsem oči.

„Máš nádherný zadek." začal říkat sračky.

Viděla jsem jak to Calina sere.

„Nemohl bych tě pozvat na panáčka?" zeptal se.

Fuj, myslela jsem si že jsem si zvykla, ale na tohle se neda zvyknout, je mi to nepříjemné.

„Mohli bychom ke mně domu." pokračoval.

Evidentně to už Calin nevydržel.

„Dej si odchod kokote, ta je moje." zařval na něj. Moje? to je roztomilé.

On se na nej otočil. Jestli se tady poperou, tak se zblázním.

Něco si říkali, ale neslyšela jsem je, pak se otočil na mě.

„Dva panáky becherovky." řekl.

Nalila jsem mu je a podala.

On mi zaplatil a já peníze uklidila.

„Děkuji." poděkovala jsem Calinovi.

„Nesnáším tyhle lidi." řekl.

Dal jsme se bavili a brzo nastal čas, kdy jdu domu.

Kluci tam ještě zůstali, až na Calina, ten mě prý nenechá samotnou jít domu. Je to hezké od něho.

Vyšli jsme z clubu a rozešli jsme se.

secret eyesKde žijí příběhy. Začni objevovat