„Hele přemýšlel jsem." začal.
Jenom jsem zvedla hlavu k němu a dala mu tak najevo, že poslouchám.
„Nelíbí se mi, že pracuješ v clubu." řekl narovinu.
Aha, ale já peníze potřebuji, proč mu to vadí, však jsme jenom kamarádi.
„Ale já peníze potřebuju." řekla jsem.
„No a proto jsem se domluvil s kluky." řekl.
„Budeš nám pomáhat s e-shopem atd." doplnil se.
Hmmmmm, to ale nezní vůbec špatně, byla bych s nimi, nikdo by neměl nechutný narážky.
„To by nebylo vůbec špatné." odpověděla jsem.
„Tak si pro tebe zítra přijedu a pojedeme do studia to vyřešit." pověděl.
„Dobře." usmála jsem se, i když to asi vidět nebylo.
Došli jsme ke vchodu mé bytovky. Otočila jsem se na něho.
„Děkuji moc." poděkovala jsem.
„Nemáš vůbec za co kotě." usmál se.
„Tak pa." obejmula jsem ho.
„Pa kotě." dal mi pusu do vlasů.
Rozloučili jsme se a já šla dovnitř. Vyšla jsem schody do mého patra a odemkla dveře.
Vešla jsem dovnitř. Sundala jsem si boty a šla rovnou do ložnice. Vzala jsem si pyžamo a šla se vysprchovat. Udělala jsem si ještě večerní hygienu a šla si lehnout do postele.
Přemýšlela jsem nad Calinem, chová se ke mně tak hezky. S úsměvem na tváři jsem usnula.
- - -
Vzbudila jsem se okolo jedné, to je dobrý čas. Ještě chvilku jsem byla na mobilu a pak jsem se uráčila vylézt. Šla jsem do koupelny, kde jsem si udělala ranní hygienu.
V pyžamu jsem si šla udělat oběd. Zvolila jsem kuřecí kousky s hranolky. To mám rada.
Připravila jsem si potřebné věci a začala vařit.
Když jsem to měla hotové, nandala jsem si na talíř. Šla si sednout na gauč a zapla si netflix. Pustila jsem tam random film. Který jsem stejně nevnímala, protože moje myšlenky byli jenom u něho.
Nemůžu se zamilovat, to nejde, on by mě stejně ani nechtěl.
Přišla mi zprava. Od něho.
cali: kotě vyzvednu tě ve tři
já: dobře
Mám půl hodiny na to se nějak upravit. Dala jsem nádobí do myčky a zapla ji.
Šla jsem do ložnice, kde jsem si vzala růžové šaty a k tomu i ve stejné barvě spodní prádlo. Převlékla jsem se. Malovat se nebudu, nemám na to náladu. Učesala jsem si vlasy a dala je do vysokého culíku. Navoněla jsem se a akorát mi zavolal, ze je dole.
Vzala jsem si telefon a klíče. Šla jsem se obout. Rychle jsem seběhla dolu, kde už čekal v autě.
Oběhla jsem auto a nastoupila na spolujezdce.
„Ahoj." pozdravila jsem ho.
„Čau kočko." pozdravil mě nazpět
On se rozjel, do par minut jsme byli před studiem. Zaparkoval a my vystoupili. Zamkl auto a šli jsme nahoru.
Došli jsme do studia. Byl tady jenom Petr a David. Oba dva jsem pozdravila. Calin se s Davidem domluvili, že bych jim pomohla a e-shopem a na koncertech prodávala merch.
Podepsala jsem nějaký papíry. Oficiálně mám dobrou práci. Ještě musím dat výpověď ve Fléďe. Ale to nebude tak těžký.
David mi ještě ukazoval, kde co je, říkal mi v kolik tak mám přicházet a kdy. Většinou mi, ale prý napíše, kdy mám přijít. Peněz budu dostávat možná o trochu víc než v klubu, takže jsem šťastná.
- - -
Momentálně odcházím ze studia. Kluci tam zůstali a já se rozhodla jít do klubu už teď. Většinou tam dneska bývá šéf a už brzo, takže mi to krásně vyšlo.
Odemkla jsem dveře a vešla dovnitř, zaťukala na jeho 'kancelář' a vešla dovnitř když zaznělo dále.
„Dobrý den." pozdravila jsem ho.
„Ahoj Jas, dneska nějak brzo ne?" řekl.
„No já jsem tady kvůli něčemu jinému." řekla jsem.
„Chtěla bych dát výpověď, protože už mám jinou práci." řekla jsem narovinu.
Jenom se smutně podíval. Pak jsem podepisovala další papíry a ještě jsme se chvilku bavili. Prý jsem byla jeho nejoblíbenější barmanka, to mě těší.
- - -
Doma jsem už hodinu a nudím se. Lezim na gauči a koukám na v zajetí démonů 2, můj nejoblíbenější horor. Domlouvala jsem se s Týnkou, že za ni v pátek přijedu, což je za dva dny.
Když horor skončil, šla jsem se umýt a lehnout si do postele. Byla jsem ještě chvilku na mobilu a pak jsem šla spát.
ČTEŠ
secret eyes
Fanfictionpříběh je smyšlený, nemá nikoho urazit ani zesměšnit mohou se zde objevovat vulgarismy, scény 15+, drogy a alkohol