Masíruje mě už celkem dlouho. Zničeno nic jsem, ale na své kůži cítila jeho rty. Pomalu si mě otočil na záda, já si rukou přidržovala podprsenku.
Přitiskl svoje rty na ty mé a rozpohyboval je. Ihned jsem spolupracovala.
Svoje prsty mi zarýval do boků a já jednu ruku měla v jeho vlasech.
Z mých rtů přešel na můj krk, kde zanechává pár modřinek. Sundal si tričko a mně odhodil podprsenku.
Moje prsa si vzal do ruky a začal je mačkat. Já se usmála se. Z krku mi přešel na chvilku na rty a poté jel pomalu až k mým kraťasům, které stáhl dolu.
Užívala jsem si to a potichu vzdychala. On konečky prstů zajel na lem mých kalhotek.
Uslyšela jsem otevření dveří, ale myslela jsem si, že se mi to zdálo.
„Čau bra-" zařval Viktor, aha, dopici, tak se mi to nezdálo.
Já si rychle zakryla tělo a oba se na něho otočili.
„Emmm já vás nebudu rušit, ale oznamuju že za pět minut jdeme na zvukovku," řekl a odcházel.
„Ty si takový kazišuk!" zařval Calin.
Já si rychle oblékla podprsenku, crop top a kraťasy.
„Večer budeme pokračovat kotě," řekl, jenom jsem se uculila.
Ještě jsem se trochu poupravila a spolu jsme pak vyšli na chodbu, kde už všichni čekali.
„Jste tam mrdali nebo proč vám to tak trvalo," zasmál se Marek.
„Malém jo," řekl Viktor.
„Nekecej že jsi je viděl," začal se smát Willy.
Protočila jsem jenom očima a všichni jsme se rozešli ven. Club máme asi deset minut od hotelu, takže pohoda.
„Hey Jas, můžeš na chvilku?" zeptal se Viktor, jenom jsem kývla a on mě vzal za ruku a šel se mnou dozadu.
„Co je mezi tebou a Calinem?" zeptal se.
„Nic, jsme kámoši." odpověděla jsem.
„Jo a proto jste se malém před chvíli vyspali," řekl.
„No zatím jsme se jenom párkrát líbali, ale
to nic není," pokrčila jsem rameny.„Jasmine, on není úplně tak zlatý jak se zda," řekl.
„To už jsem slyšela tolikrát a zatím to pravda není, Calin je hodný kluk, chová se ke mně nádherně, takže nevidím důvod, proč říkáte, že není zlatý, asi ho tak moc neznáte," řekla jsem.
Už mě to začíná štvát, proč mi to furt říkají, Calin je zlatíčko a nechová se vůbec špatně.
„Jen nechci, abys mi pak brečela v klíně," vydechl.
„Nebudu, nemusíš se bát," usmála jsem se.
Došli jsme ke clubu, David ho otevřel a my vešli dovnitř. Musim uznat, že je vážně obrovský. Šli jsme rovnou do backu, kde jsem si sedla na židli. David si odvedl Willyho a Marka.
Kluci si sedli ke mně. Péťa přinesl i nějakou flašku alkoholu.
„Jaj, hlavně se neožerte ještě před koncertem," zasmála jsem se.
„Neboj kočko," řekl Calin.
Péťa otevřel láhev a napil se, pak to podal Viktorovi, který se též napil on to zas podal Calinovi a ten mně, též jsem se napila.
Jestli to tu mám vydržet, tak jedině pod vlivem.
Na zvukovku šli Péťa a Calin a po chvíli k nim přišel i Viktor, já byla v backu s Willym a Markem.
Oni dva pili a já byla na mobilu. Psala jsem si s Týnkou, která chudák hlídá děti, jelikož je nemohla nikomu dat.
Po chvilce přišli zpět kluci a my se vydali do nějaké restaurace na jídlo. Posadili jsme se k velkému stolu a čekali až k nám přijde někdo kdo nás obslouží.
Přišel nějaký mladý klučina. Nemohla jsem si nevšimnout, jak na mě házel oko. Podal nám menu a my mu nadiktovali pití, on odešel.
„Pochybuju, že jste jenom kamarádi, když vidím jak žárlí, když viděl toho kluka," pošeptal mi do ucha Viktor. Calin totiž sedel přede mnou.
„To se ti jenom zdá," uculila jsem se na něho.
„Když myslíš, ale já ti říkám že do týdne skončíte spolu," zasmál se.
„No to nevím," pokrčila jsem rameny.
Dal jsme se bavili, objednali jsme si jídlo, které nám přinesli skoro hned a my se pustili do jídla.
ČTEŠ
secret eyes
Fanfictionpříběh je smyšlený, nemá nikoho urazit ani zesměšnit mohou se zde objevovat vulgarismy, scény 15+, drogy a alkohol