Jakmile jsem došla domu, tak jsem čapla telefon a začala hledat jeho číslo. Vyzvánělo to a po chvilce to zvedl.
Ahoj Jas, copak se děje? zeptal se.
Ahoj, já bych s tebou potřebovala něco probrat. začala jsem.
Já jsem teď u kluků ve studiu, tak jestli chceš mohu přijet. jaká náhoda.
Jo budu moc ráda. rozloučila jsem se s nim a čekala až přijede.
Čekala jsem asi deset minut, než se mi bytem rozezněl zvonek.
Ani jsem nezvedla sluchátko a rovnou osobu pustila nahoru.
Otevřela jsem dveře a čekala než vyjde do mého patra.
Jakmile jsem ho uviděla na tváři se mi objevil úsměv.
Ihned jsem ho objala a následně jsme spolu vešli dovnitř.
„Tak co se děje kočko?" zeptal se, jakmile si sedal na gauč.
„Já byla u Calina a měla jsem tam přespat," začala jsem mluvit.
„Co udělal?" zeptal se hned.
„Nooo já si měla půjčit tričko a když jsem ho vyndala, tak z něho vypadl pytlík koksu," řekla jsem.
„To si děláš picu," vydechl.
„Hlavně že mi říkal, že přestal," pokračoval.
„Já mu řekla, že nemám potřebu se bavit s feťákem," řekla jsem.
„To asi nikdo," zasmál se trosku.
„Jenže je tady problém," podívala jsem se mu do očí.
„Povídej," popohnal mě.
„Něco k němu cítím," řekla jsem sklesle.
„A bojíš se, že se bude chovat jako tvůj ex," řekl.
Já jenom kývla na souhlas.
„Já vím, že je to jeho život, že mi do toho nic není, ale já se bojím a nedokážu se s nim přestat bavit," pověděla jsem.
„A on ví o Matějovi?" zeptal se mě.
„Neví," odpověděla jsem.
„Tak mu to řekni." pověděl.
„No tak dobře." řekla jsem nejistě.
„Je ve studiu." řekl.
„Proč jste ve studiu tak pozdě večer?" zeptala jsem se.
„Willy vydal nový track, tak zapíjíme, až teda na mě, já nemám chuť," zasmál se.
„Tak půjdeme do studia spolu no," řekla jsem.
On mě vzal za ruku a šli jsme se obout. Vyrazili jsme nočním Brnem do studia.
Viktor odemkl dveře a pustil mě dovnitř. Došli jsme před dveře od studia, šla za nimi slyšet hudba.
Otevřeli jsme dveře a vešli dovnitř. Docela mě překvapilo, že jsem necítila vůni cigaret a trávy.
Došli jsme ke gauči, kde seděli všichni kluci a nějaký tři holky. Vypadaly jako děvky a asi i byly. Měly na sobě dost odvážné oblečení. Jedna z nich byla namáčklá na Calinovi a další byly u Willyho s Markem.
„Čau," pozdravila jsem všechny.
Všichni mě pozdravili nazpět až na Calina. Viktor mě pobídl, abych si s nim šla promluvit.
Zhluboka jsem se nadechla a šla k němu.
„Caline, můžeme si promluvit?" začala jsem.
Jenom přikývl a zvedl se, ta borka se moc netvářila. Mám chuť ji dát pěstí.
„Co potřebuješ?" zeptal se jakmile jsme došli do nějakého pokoje, kde bylo ticho.
„Chtěla bych ti něco říct," začala jsem.
On si mě prohlížel a pobídl mě, abych pokračovala.
„Noooo, já měla před rokem jednoho kluka.." začala jsem mluvit.
„Který ze začátku, byl strašně hodný, ale potom začal brát drogy, spadl do nich docela dost a účinky to na něho mělo špatný, často mě mlátil a občas mě dá si říct aj znásilnil. Proto jsem reagovala, že jsem odešla. Jenže já se s tebou nedokážu přestat bavit, protože k tobě něco cítím a bojím se, že se to bude opakovat." řekla jsem a až pak jsem si uvědomila, že jsem mu právě řekla, že k němu něco cítím.
„Ou to je mi líto, neboj se, já takový nebudu, nikdy, už to brát nebudu, nejsem na tom vůbec závislý, takže mi nebude dělat problém s tím hned teď přestat," usmál se, dobrý asi to přeslechl.
„Děkuji," usmála jsem se.
„A ty ke mně něco cítíš jo?" začal se culit. Píče, tak to slyšel. Začervenala jsem se.
„Jo," zašeptala jsem a sklopila pohled na moje ruce.
„Já taky, už delší dobu," řekl něco co mě překvapilo, svojí rukou mě chytil za bradu a hlavu mi zvedl tak, abych mu viděla do oči.
Přitáhl si mě do polibku, začala jsem spolupracovat. Z polibku se stalo líbání. Vyhoupl si mě do jeho klína a svoje ruce dal na můj zadek, který zmáčkl.
Malinko jsem mu vzdychla do rtů, já abych ho též provokovala, jsem se začala pohybovat na jeho rozkroku.
Odtáhli jsme se od sebe kvůli nedostatku vzduchu. Koukala jsem se mu do oči.
„Takže odteď jsi jenom moje," nahodil svůj úšklebek.
„Ano," usmála jsem se.
Zvedla jsem se a spolu jsme odešli zpět za nimi. Oběma nám na tváři hrál úsměv.
„Jste mrdali nebo proč se tlemíte," zasmál se Willy.
„Ne, ale tahle slečna je od dneska jenom moje," řekl Calin.
„Tak to vám přejeme," řekli všichni.
Posadili jsme se na gauč, ty borky tady stále byly. Jedna, ale po chvíli odešla s Willym pryč.
Všichni jsme si povídali a trosku pili, já ještě napsala Týnce, co se stalo s Calinem. Přeje mi vztah a je šťastná, že jsem šťastná.
ČTEŠ
secret eyes
Fanfictionpříběh je smyšlený, nemá nikoho urazit ani zesměšnit mohou se zde objevovat vulgarismy, scény 15+, drogy a alkohol