Dneska mi psal David, že se mám zastavit ve studiu, že tam na mě čeká par objednávek, které potrebujou zabalit.
Došla jsem si dneska nakoupit, protože tady žádné jídlo už není. Domu jsem táhla dvě tašky. Všechno jsem doma vybalila a rovnou si namazala rohlík s nutellou.
Šla jsem se obléknout, vzala jsem si kratasy a tričko. Vzala jsem si telefon a klíče a odešla směr studio, teda jela jsem autem bo jsem lina.
Zaparkovala jsem a jelikož mi David dal klíče, tak jsem šla rovnou dovnitř. Otevřela jsem dveře a zula se.
Pokračovala jsem dal, byl tady jenom Willy a Petr.
Kluky jsem pozdravila a šla do místnosti s merchem. Začala jsem balit objednávky, nebylo jich málo, ale do hodiny jsem to měla hotové.
Odešla jsem z místnosti a viděla, že přišli už ostatní kluci.
Pozdravila jsem Marka slovně a Calina jsem šla obejmout.
„Budeš tady s námi chvíli?" zeptal se Péťa.
„Pokud vám to nebude vadit, tak asi klidně." řekla jsem.
„Nám to nikdy nevadí." řekl Willy.
„Jen aby." zasmála jsem se a kluci se mnou.
Sedla jsem si vedle Petra. Calin se moc netvářil, že je happy. Nějak jsem to, ale neřešila.
Kluci hráli hry a já se bavila s Péťou. Je to fakt fajn kluk, mám ho strašně moc rada.
„A co ty a Calin?" zašeptal abych to slyšela jsem já.
„No zatím nic, ale chová se ke mně hezky." zašeptala jsem.
„No, tak se většinou choval vždycky a po chvíli ho to přestalo bavit." řekl. On si s tím nedá pokoj.
Evidentně ho tak moc nezná, když říká toto, co vlastně pravda ani není. Chová se ke mně nádherně a pochybuji, že to jenom hraje.
Dál jsme se bavili, byla jsem tam asi do sedmi večer, byla jsem vcelku unavená a ještě mě čeká cesta domu.
„Kluci já už půjdu." řekla jsem.
„Už joooo." udělal smutný oblicej Péťa.
„Jo už, jsem unavená a hlavně jsem tady autem." řekla jsem a začala se zvedat.
Se všemi jsem se obejmula, tentokrat i s Markem. Rozloučila jsem se a odešla ze studia.
Venku jsem si odemkla auto a hned naskočila dovnitř. Auto jsem rozjela a jela až domu.
Zaparkovala jsem ho a vystoupila, docupitala jsem do svého bytu.
Měla jsem docela hlad, takže jsem si začala dělat salát. Který jsem pak hned snědla.
Koukala jsem se ještě chvíli na seriál a pak jsem se šla vysprchovat. Udělala jsem si večerní hygienu.
Lehla jsem si do postele a do pěti minut jsem zaspala.
- - -
Vzbudila jsem se v 9 ráno. Dneska mě čeká cesta do Kladna za Týnkou, možná tam i přespím, jelikož se mi večer řídit moc nebude chtít.
Šla jsem do koupelny, kde jsem si došla na záchod, vyčistila si zuby, umyla obličej a odešla jsem zpět do ložnice, kde jsem se převlékla a trochu se namalovala.
Už připravená jsem šla do kuchyně, kde jsem si udělala toasty. Když jsem dojedla, šla jsem si ještě pro nějaké věci.
Už bylo na čase vyjet, takže jsem se obula a šla ven kde jsem nastoupila do svého auta.
Čekala mě dlouhá cesta, pustila jsem si nahlas písničky a otevřela okénka. Aby každý věděl, že jedu já haha.
- - -
Konečně jsem míjela ceduli s nápisem Kladno. Dojela jsem před jejich barák a zaparkovala jsem.
Zavolala jsem Týnce, že jsem tady a ta hned vylezla.
Obejmula jsem ji a spolu jsme vešly dovnitř. Hned se k nám přiřítila Adélka s Viktorkou, obě kočky jsem obejmula a dala jim pusinky. Sundala jsem si boty a všechny jsme šly do obýváku.
Na gauči ležel Viktorinec. Obejmutím jsem ho pozdravila. Sedla jsem si též na gauč a slečny si sedly vedle mě.
Holky mi furt ukazovaly hračky. Mezitím co se mi Viktor smál.
„Dáš si kafe nebo něco?" zeptala se mě Týnka.
„Jo kafe prosím." usmála jsem se na ni.
Udělala dvě kávy a sedla si k nám na gauč. Viktor holkám pustil nějakou pohádku na televizi, takže konečně seděly v pohodě.
„Hele a co ty a Calin vůbec?" zeptal se Viktor.
„Proč se mě na to furt ptáte?" zasmála jsem se.
„No protože vidíme jak se na sebe koukáte." řekla Týnka a usmála se.
„No jako nic není, jsme kámoši, ale chová se ke mně hezky." řekla jsem.
„Dávej si na něho, ale pozor, občas dokáže být zlý." řekl Viktor.
Co s tím každý má? Vždyť je hodný a určitě není zlý. Nechápu to.
Povídali jsme si ještě a pak jsme šly i na procházku. Zůstala jsem tam i přes noc, protože to chtěly holky a hlavně bych za volantem usnula.
Týnka mi připravila pokoj pro hosty, zatímco já se sprchovala. Viktor mi půjčil tričko na spaní. Vysprchovala jsem se a šla do pokoje. Ještě jsme si tam chvíli s Týnkou povídaly a pak jsme se rozloučily a šly spát.
ČTEŠ
secret eyes
Fanfictionpříběh je smyšlený, nemá nikoho urazit ani zesměšnit mohou se zde objevovat vulgarismy, scény 15+, drogy a alkohol