Seděli jsme na gauči a koukali se na jejich vlogy z koncertu atd. Občas jsme se dost zasmáli. Je mi s nim dobře. Když jsem s nim tak mohu být svá, nemusím se nijak přetvařovat.
„Hele, nechtěla bys tady přespat?" zeptal se mě.
„Pokud mi půjčíš tričko, tak rada." usmála jsem se.
„Samozřejmě." usmál se.
Dál jsme se koukali na nějaký videa, večer objednal čínu, kterou jsme snědli. Šla jsem se ještě osprchovat, půjčil mi tričko a ručník.
Usušila jsem se a oblékla si tričko a kalhotky. Ručník jsem položila na pračku a svoje oblečení jsem šla dát do ložnice.
On ležel na posteli s mobilem v ruce. Když si mě všiml, telefon odložil.
„Hm, sluší ti to." zasmál se.
„Hele za to nemohu, že je mi to velký." usmála jsem se.
„Ale vypadáš v tom sexy." řekl.
Lehla jsem si k němu na postel. Svůj pohled jsem přesunula na jeho obličej. Jsme docela blízko u sebe.
Musím říct, že takto z blízká vypadá ještě víc hot. Zaregistrovala jsem jak jeho pohled přesunul na moje rty a pak zpět na oči.
Naše obličeje se k sobě začali přibližovat, mezi námi byla malá mezera. Svůj zrak jsem přesunula na jeho rty, chtěla bych je ochutnat, zjistit jak chutnají.
Mezeru mezi námi přerušil polibkem, spolupracovala jsem. Z polibku se stalo líbání.
Líbá opravdu dobře, ale po chvíli jsem se odtáhla.
„Asi bychom neměli." řekla jsem.
„Proč?" zeptal se.
„Jsme kámoši." řekla jsem první věc co mě napadla.
„A to něčemu vadi?" znovu se zeptal.
„Asi ne." řekla jsem jednoduše.
„Tak vidíš kotě." usmál se.
Já se už jenom zachumlala do peřiny, on si mě přitáhl k sobě do obejmutí a já mu položila hlavu na hruď.
S myšlenkami na to co se před chvíli stalo jsem usnula.
- - -
Ráno jsem se probudila a rukou začala nahmatávat Calina, jenže to neslo. Otočila jsem se na druhy bok a otevřela oči, abych se ujistila jestli je vedle mě. Není, nechala jsem to být a zvedla jsem se z postele, převlékla jsem se a odešla do koupelny. Udělala jsem si ranní hygienu a odešla do kuchyně.
Uviděla jsem jak dělá palačinky. Měl na sobě jenom kraťasy. Wow musím se přiznat, že nedokážu odtrhnout zrak z něho. On se otočil a tím mi poskytl lepší pohled na jeho tělo.
„Budeš tady na mě čumět a nebo si půjdeš dat snídani?" zeptal se. Já cítila jak jsem se začervenala.
„Jo mnam snídani," usmála jsem se.
On si mě ještě přitáhl do objetí a dal mi menší pusu na čelo. Tohle gesto se mi začíná čím dál tím víc líbit. Šla jsem si sednout na gauč, kde hrála televize. Měl tam puštěný nějaký film.
Po chvilce přinesl dva talíře, jeden mi podal. Hmmm ví, že mám rada s nutellou. Začali jsme jíst a přitom sledovali telku. Musim uznat má to opravdu výborný.
„Děláš lepší palačinky než já," řekla jsem.
„To jsem rad, ze ti chutná," usmál se.
Když jsme dojedli odnesla jsem talíře do myčky a šla si sednout zpět k němu.
„Hele, přemýšlel jsem," začal. Já na něho přesunula pohled, aby věděl že poslouchám.
„Zítra máme koncert, tak jestli nechceš s námi jet?" zeptal se.
„Jo rada s vámi pojedu," usmála jsem se.
„Tak to jsem rad," usmál se též.
„Tak já tě zítra vyzvednu, nebo jestli tady chceš přespat," mrkl na mě.
„No uvidím ještě navečer," usmála jsem se.
„Co máš vůbec teď v plánu?" zeptala jsem se.
„Musim do studia," řekl.
„Aha tak já půjdu domu, ať se prevléknu." řekla jsem.
Domluvili jsme se že mě doprovodí. Rozloučili jsme se objetím a já vešla do mého bytu. Vlezla jsem si ještě do sprchy a následně se oblékla do čistého oblečení.
Jelikož se schylovalo k obědu, rozhodla jsem, že si uvařím kuřecí kousky s hranolky. Začala jsem si chystat potřebné věci a pustila se do práce.
Po dovážení jsem všechen bordel uklidila a nandala si jídlo na talíř. Šla jsem si sednout k televizi na které jsem si pustila nějaký random film.
Snědla jsem to a talíř odnesla do myčky, ještě chvilku jsem seděla u televize, do doby než mi zapípal telefon.
ČTEŠ
secret eyes
Fanfictionpříběh je smyšlený, nemá nikoho urazit ani zesměšnit mohou se zde objevovat vulgarismy, scény 15+, drogy a alkohol